"Jongens we gaan weer rijden" galmt Paul's stem over het terrein waar onze Van geparkeerd staat. We lopen weer richting de Van en nemen plaats. "Zometeen zijn we in Amsterdam, jullie moeten allemaal heel goed naar ons luisteren" zegt Paul streng vanachter het stuur. De jongens knikken braaf. "Ja mama" grapt Louis. We grinniken maar vallen gelijk stil bij het zien van Paul's boze blik in de spiegel. Ik ga weer tegen Niall aan liggen. Ik sluit mijn ogen en zing een liedje in mijn hoofd.
"...You never love yourself half as much as i love you
You'll never treat yourself right darling but i want you to
If i let you know, i'm here for you
Maybe you'll love yourself like i love you oh and..."
Niall grinnikt en ik kijk op.
"Mooi nummer hoor" Ik voel mijn wangen gloeien.
"Hebben jullie het gehoord?" vraag ik aan de rest. Ik krijg geen reactie en zie dat ieder zijn of haar oortjes in heeft. Ik zucht opgelucht.
"Alleen jij dus" mompel ik.
Niall knikt "Je mag wel doorgaan" zegt hij vrolijk.
"Als jij meezingt" antwoord ik, waarop Niall knikt. Niall zingt de eerste woorden van Little Things en al snel begin ik mee te zingen. We klinken, in mijn oren, echt goed samen.
"... And all your Little Things" maken we het liedje af. Ik glimlach en Niall drukt een kusje op mijn neus.
"Dat was zo schattig" hoor ik ineens een stem. Ik draai me in de richting van het geluid. Liam zit breed grijnzend rechtop in zijn stoel met Fabienne op ziujn schoot. Ik slik even, "Hebben jullie ons gehoord?" Liam en Fabienne knikken, "En al onze instagram volgers ook" zegt Liam vrolijk. Ik slik weer en merk dat Niall het er ook niet mee eens is. "Liam" zegt hij waarschuwend. Liam haalt zijn schouders op, "Wat julllie er ook van vinden.." "Het was geweldig" vult Fabienne aan.
"Daar niet van" roept Niall nu bijna, "Maar ik wil gewoon niet dat de fans teveel weten over Kiki en mij" Ik draai me richting Niall en slik weer. "Dat is duidelijk" fluister ik terwijl ik van Niall's schoot afglij en op de grond ga zitten met mijn rug naar hem toe. "Kiki" zucht hij, ik hem negerend. "We zijn toch al officieel samen?" zegt hij iets harder. "Dat is toch al genoeg, niet?" Ik haal mijn schouders op, terwijl ik nog steeds met mijn rug naar Niall toe zit. Fabienne komnt naast me op de grond zitten en slaat haar arm om mijn schouder, een boze blik op Niall werpend. Ik voel de tranen in mijn ogen branden en probeer niet te huilen. "Als je me geheim wilt houden kan ik het beter uitmaken" fluister ik. Ik draai mijn hoofd een beetje zodat ik Niall's betraande gezicht zie. "Wat zit je nou te huilen?" vraag ik boos, al hoor ik dat het heel nep klinkt. "Ik hou van je Kiki, ik wil gewoon dat de fans je geen pijn doen, dat had ik je toch verteld?" ik haal mijn schouders op. "Ik heb liever dat zij me pijn doen dan jij Niall" zeg ik zacht. Niall glimlacht en laat zich naast mij en Fabienne op de grond zakken. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me stevig tegen zich aan. Ik verberg mijn gezicht in zijn borst en probeer de tranen te stoppen. Niall drukt een kusje op mijn haren. "Ik hou zo damn veel van je Kiki" "Ik hou ook van jou" mompel ik, een beetje verbaasd wat er net gebeurde en hoe snel hij dit weer uit mijn gedachten heeft kunnen verzetten.
"Back to the point" zegt Niall "Liam, wil je het filmpje eraf halen?" Liam schud zijn hoofd. "Je hoorde wat Kiki zei: Ze heeft liever dat de fans haar pijn doen dan dat jij dat doet, en als jij je voor Kiki schaamt dan moet ze het maar uitmaken" Ik grinnik en werp Liam een dankbare blik. "Vind je het dan niet erg Kiek?" Ik schud mijn hoofd, "Ik vind het lief"
Ik open mijn Instagram app en scroll door mijn tijdlijn. Ik stop even als ik mijn en Nialls'gezicht zie. Ik bekijk het filmpje en glimlach. Als ik op de comments wil klikken houd Niall me tegen. "Onthoud alleen de lieve" fluistert hij "De andere zijn jaloerse fans of haters omdat ze niet zo mooi als jij zijn" gaat hij verder. Ik knik en klik met mijn vinger op de comments, ik scroll door de lijst.
@fabster123: adorable
@dominiquefranken: Too cute for words
@EmmaBreadOfficial: Loveeee!!!
@Alicia63: Bae
@HaylorLoves1D: #IHateKiki Niall is too good for her
Ik lees de laatste reactie en kijk dan naar Niall, dit meisje heeft gelijk! Ik ben niet goed genoeg voor Niall. Ik slik even en kijk naar Niall. Hij glimlacht naar me, ik glimlach zwakjes terug.
"Wat zeiden ze?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op en besluit dan toch mijn telefoon aan Niall te laten zien. Hij leest de reacties.
"Lieve meiden zijn het" zegt hij grinnikend. Ik frons en kijk hem raar aan.
"Lees de laatste" zegt ik zacht. Niall knikt en ik lees mee.
@Mara_XD_XP: Too cute together, I ship you guys, #KiniForever
leest hij. Ik kijk hem raar aan. "Ik zei toch dat je de andere tweets moest negeren" zegt Niall. Ik haal mijn schouders op en knik dan. "Ik hou van je Ni" grinnik ik. Niall knikt "Dat weet ik, en daarom laat ik je niet meer gaan" Nu is het Fabienne die ons onderbreekt. "En die twee superschattige zinnen staan onder jullie foto op Instagram vanaf... NU!" Roept ze. Ik knik grinnikend om daarna Niall een kus te geven.
*
"We zijn er" roept Paul vrolijk. Ik slik en stap de andere achterna het busje uit.
"Willen jullie een rondleiding door Amsterdam?" vraag ik. De meiden knikken maar Paul schud zijn hoofd. "De jongens moeten nu naar t hotel en daar voor de deur staan fans, jullie mogen wel gaan" Ik knik en druk Niall een kus op zijn wang. "Morgen gaan we naar Lucy" zegt hij zacht. Ik knik weer en laat zijn hand los. De meiden glimlachen naar me en we lopen de straat uit. "Hier de weg naar links zijn de wallen" grinnik ik. De meiden lachen ook. "En hier kan je dus shoppen" zeg ik de straat inwijzend. Ik kijk achter me. "Dat is de dom, en volgens mij komt er morgen kermis" Fabienne's ogen worden groot en ze springt op. "Wij zijn hier morgen terug" joelt ze. Ik grinnik en loop weer een beetje de stad uit. "In deze straat woonde ik" mompel ik. De meiden knikken en vragen niet verder. Ik glimlach als we weer voor het hotel staan. We kijken om ons heen en als we nog een paar meiden zien beginnen we te rennen naar het hotel. Ik hoor wat gegil op de achtergrond, en dat laat me alleen maar sneller rennen. Ik haal opgelucht adem als we voor de balie staan. De dame erachter wijst ons zonder iets te vragen een kamer aan, waarschijnlijk had Paul dat geregeld. We stappen in een van de veel te luxe liften en ik kijk ongemakkelijk om me heen. "Je went er nooit aan" grinnikt Perrie. Ik grinnik ook even en wacht tot het belletje ons uit deze ruimte haalt. Het geluidje klinkt en ik ben de eerste die buiten de lift staat. De meiden lachen even en ik loop al de gang in, op zoek naar mijn kamernummer. Ik open de deur als ik voor nummer 12 sta.
---------------------------------------
Hey Guys* Calum's voice by the cover Forever by Cris Brown.
Hebben jullie de video van 5SOS met kittens gezien? IT'S LIFE!
Ze staan op mijn instagram account: 5sos_fam_is_the_best
Ik had een idee om voor dit hoofdstuk 7 votes te halen & da pas mag ik weer updaten. Ik zeg niet dat ik dat meteen doe, maar wel sneller dan nu.,
PS: Read the books from my reading list: My Books
Vote?
Comment?
Share?
Xx Carlijn
JE LEEST
Veroverd
FanfictionNiall Horan Fanfictie Word afgeschreven met Zayn in de band Highest rank: 226 In Fanfiction