Hoofdstuk 19

426 13 2
                                    

"OH MIJN GOD"roep ik meteen. Perrie kijkt vol trots de groep rond. "Wanneer heeft hij je gevraagt?" vraagt Kayleigh meteen. "Gisterennacht. We maakten een strandwandeling bij het strandje hier 10 minuten vandaag"

"ahw wat romantisch"roept Linda meteen. Perrie knikt en laat haar ring zien. Hoe had ik die niet eerder kunnen zien? Het is een joekel van een ring, maar hij is prachtig. Fabienne kijkt vol bewondering naar de ring "OH MIJN GOD! Hij is zo mooi! wanneer gaan jullie trouwen?" roept ze enthousiast. "Zo snel mogelijk" antwoord Perrie trots. "Perrie Malik" denk ik hardop. Ze knikken allemaal "klinkt gaaf!" zegt Kayleigh. Weer knikken we "Oh Per, ik ben zo blij voor je" zeg ik vrolijk en ik trek haar in een knuffel "als je maar weet, wij staan achter al je keuzes" de meiden knikken nogmaals en we trekken elkaar in een groepsknuffel.

Zayn's pov

De meiden zijn net vertrokken om te shoppen. Perrie en ik hebben afgeproken het vandaag te vertellen. Zodra we met zijn alle op de kamer aan het gamen zijn barst ik los "Guys" De jongens kijken verbaasd op "Ik en Perrie gaan trouwen" Ze laten van verbazing bijn hun controllers vallen en staan dan op. "Gaaf!" roept Niall meteen. Trots kijk ik de groep rond. "Wanneer heb je haar gevraagd?" vraagt Harry meteen. "Gisterennacht op dat strandje" "Gaaf" Roept nu Louis. "Wanneer gaan jullie trouwen?" vraagt Liam vrolijk. "zo snel mogelijk"antwoord ik. "Perrie Malik" Mompelt Niall. "Klinkt gaaf" knikt Harry. Weer knikken de jongens. "Zayn, gefeliciteerd" zegt Niall vrolijk. Hij loopt op me af en geeft me een 'bro hug' De jongens doen hetzelfde en als snel belanden we in een groepsknuffel.

Wat ben ik blij met mijn vrienden!

Niall's pov

Zayn gaat dus trouwen! Eigenlijk zal ik dat ook willen met Kiki! Maar ik ken haar pas net. Een zucht verlaat mijn lippen. Ik wil voor altijd met Kiki verbonden zijn. Ik besluit haar tenminste eerst officieel als vriendin te vragen. Als dat is geweest komt de rest later wel. We maken ons potje FIFA even af en de meiden komen al pratend de kamer binnen. Kiki loopt op me af en geeft me een kus op mijn lippen. "Hee Princess lekker geshopt?". Ze knikt vrolijk en houdt haar tassen in de lucht. "Ik ga het even uitpakken, ben zo terug" zegt ze. "Ik ga mee" zeg ik vastbesloten. Ze schud haar hoofd "Waarom niet?" vraag ik meteen. Kiki schud nogmaals haar hoofd. Ik haal mijn schouders op en laat Kiki gaan. Ik feliciteer Perrie even en loop daarna stiekem achter Kiki aan. Ik open zachtjes de kamerdeur en ga in de deuropening staan. Als ik niemand zie loop ik zonder geluid te maken naar de slaapkamer. Als ik de deur open wil doen hoor ik een kraakgeluid waardoor ik mijn kaken op elkaar klem. "Niall?" vraagt Kiki door de deur heen. "Ja" Antwoord ik. "Kom niet binnen!" Roept ze "en waarom niet?" vraag ik, ik kan een grijns niet onderdrukken. "nou euh,," Als ik de kamer instap slaakt Kiki een kreetje "Niall!" roept ze boos. Kiki staat alleen in haar bh en broek en ik kan mijn ogen niet van haar af houden. "Niall ga weg!" roept ze nu een beetje bozer. "Ik heb je nu toch al gezien" zeg ik verontwaardigt. Ze haalt haar schouders op en trekt een zwart hemdje over haar hoofd. "Hoelaat is het?" vraagt ze me. Ik kijk even op mijn telefoon "5 uur" ze knikt " zullen we gaan eten dan?" vraagt ze. Ik loop al naar de deur "Top" Samen lopen we de eetzaal in.

KikI's pov

"En al zin in t concert" vraagt Niall vrolijk. Ik knik hevig. "Word zo gaaf!" Niall knikt. "Eerste concert is altijd gaaf, maar wel stressgevend" Ik knik. "Succes vanavond Ni!" zeg ik en hij knikt "Dankje love"

Na het eten staan we op. Paul staat aan de uitgang van de zaal te wachten. Als we aan komen lopen kunnen we meteen door want iedereen is er. Dit keer heeft Paul een grotere bus geregeld waar we met zijn alle in kunnen. Paul gaat voorin zitten en wij nemen de rest. We laten ons op de banken vallen en Louis tovert een kaartspel tevoorschijn. We doen wat potjes liegen en na een uurtje of 2/3 minderen we vaart. Niall springt op en rent naar het afgeschermde raam. "GUYS, We gaan met de boot naar Dublin!!" roept hij vrolijk. De jongens springen op en doen hun jassen aan waarna wij dat ook doen.

We lopen de bus uit. er staan hele grote boten en mijn mond valt open. "Princess, doe je mond maar weer dicht" grinnikt Niall. Ik klem meteen mijn kaken op elkaar en voel mijn gezicht gloeien. Niall grinnikt nog even en drukt dan een kus op mijn lippen. We wachten even tot Paul ons een sein geeft en lopen dan achter hem aan. We lopen de boot op en zoeken een zitplek. Als we een grote zithoek hebben gevonden ploffen we op de banken neer. Louis haalt zijn kaartspel weer tevoorschijn. We spelen wat potjes en lopen niet veel later naar het dek. Ik ga bij het hek staan en doe mijn haren los. Ik voel twee armen om me heen. Ik glimlach meteen. Ik hoor Harry op de achtergrond roepen "Titanic!" Ik grinnik even. Harry ook weer! Niall pakt mijn armen en houdt ze wijd. "Nu is het pas Titanic Haz" mompelt hij. Ik grinnik even en draai me.dan om. Ik druk een kus op Niall lippen en glimlach. "Je bent mooi" zegt hij. Ik glimlach "jij ook..... wacht? wat?" Niall grijnst breed en begint te lachen. "dankje princess" grinnikt hij. "Nee zo bedoelde...." Niall laat me niet uitpraten en geeft me een kus. We worden onderbroken door Louis die aan komt rennen. "Jongens!.. Oh oh sorry" roept hij. Hij kleurt een beetje rood en rent weer terug naar Linda. Ik grinnik "Kom je Ni?" Hij knikt. We lopen weer naar de rest en glimlachen als begroeting. "De boot strand over 5 minuten aan, gaan jullie mee?" Vraagt Liam. We knikken instemmend en lopen met de trappen het dek af. Niall slaat zijn arm om me heen.

Ik glimlach meteen. We lopen naar de uitgang van de boot en wachten tot de medewerkers de deur open. Ik voel de koude wind en Niall die zachtjes in mijn hand knijpt "Dublin were coming!"

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Okee tour is dus in Dublin. Sorry voor de verwarring. ik heb gezegd dat Kiki in LA woont maar ze woont dus in London. Ik kan mijn fout niet terug vinden, dus hierbij! Oke..

Sorry ik kon niet tot morgen wachten. Morgen is de tweede update, en ik houd het maar tot woensdag vol. Gelukkig heeft iedereen donderdag en vrijdag vrij, dus dan kan ik in dat lekkere lange weekend veel schrijven. Alhoewel, mijn vriendin komt langs. Waarschijnlijk gaan we wel lekker veel boekideeen uitwisselen. Lees haar boek! en volg haar! FabienneGoddijn. Hoop dat jullie dat voor mij willen doen. Enne....

LEES MIJN ANDERE FANFIC,

Irish Guys. Hij staat bij mijn creaties en ik vind hem nu al stukken leuker dan deze.

Xx C

VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu