LEES A/N BELOW!
"Louis?" zeg ik nogmaals. Het gesnik vermindert. Ik plof naast hem neer op de krat en sla een arm om hem heen. "Louis, het komt goed" zeg ik. "Nee!" Snauwt hij me af. "Ze ligt op sterven, dat jullie me dat niet vertellen!" Boos kijkt hij me aan. "Louis, we wilden je niet nog erger zien" zeg ik terwijl er tranen in mijn ooghoeken branden. Louis kijk me boos aan, maar zijn tranen nemen het weer over."I-Ik wil gewoon niet... Z-Ze mag gewoon niet, D-Dood" snikt hij. Ik knik en staar naar mijn beste vriend, ik kan hem beter mijn broer noemen, mijn broer, die de hoop opgeeft. Hij gaat kapot. En ik, zijn broer, moet dat aanzien. Een luide snik verlaat Louis' lippen, Ik zucht en sta op. "Louis, we moeten naar de meiden toe, maar je mag hier ook blijven als je dat liever wilt" Louis glimlacht zwakjes terwijl de tranen over zijn wangen stromen. "Liam, ik moet je nog iets vertellen" zegt Louis zacht. Mijn volle aandacht is weer bij het gesprek, die meiden kunnen wel even wachten. Ik ga weer naast hem zitten en kijk hem aan. "I-Ik hou niet meer van haar" zegt hij zachtjes. Ik kijk hem verbaasd aan, "wie bedoel je Lou?" vraag ik hem rustig. "Ik hou niet meer van Linda" zegt hij nu nog zachter dan net. Ik sla mijn arm om hem heen. "Louis, laten we eerst even aan Emma denken, als je na deze situatie nog steeds niet meer van haar houdt, dan gaan we daar op door. Het is nu even allemaal heel moeilijk, maak het jezelf nou niet nog moeilijker" zeg ik. Louis knikt "Dankje Liam" Ik haal mijn schouders op. "Alles voor mijn broertje" Ik glimlach, en die krijg ik oprecht terug van Louis. Ik sta op en Louis volgt. "Kan je dit wel aan? zo'n interview?" Louis knikt, alleen weet ik zeker dat hij er niets van meent.
Als we de gang inlopen loopt Paul door de gang te ijsberen. "Waar blijven ze?" roept hij boos. Ik glimlach en loop naar hem toe. "Verdomme, jongens, de andere drie zijn al een kwartier met die meiden aan het praten" bromt hij. Ik grinnik en vertel over Louis, alleen het deel van Linda laat ik weg. Paul knikt even en wijst naar een deur. "Ga maar" Ik knik en kijk naar Louis die zenuwachtig op zijn nagels bijt. "Kan je dit wel?" vraag ik hem zachtjes, hij knikt "Ik kan dit"
Als we de kamer in lopen, stellen we ons voor en geven de meiden een kus op hun wangen. Er zitten 4 meiden, Mara, Puck, Manon en Dominique. Ze zijn erg aardig en waarschijnlijk ook hele erge Directioners, want ze gaan helemaal uit hun dak. Ik glimlach en ze gaan verder met hun vragen.
"En hoe gaat het met jullie vriendinnen?" vraagt Manon enthousiast. Ik merk meteen dat Louis slikt. "Het gaat super tussen mij en Perrie" zegt Zayn om de stilte te verbreken. "Ja precies, het gaat ook geweldig met mij en Kayleigh" zegt Harry trots. "Ook met mij en Kiki" zegt nu Niall, "We zijn beide heel gelukkig. "Ja, ook met mij en Fabienne" zeg ik. Louis slikt, en meteen heb ik medelijden. "Het gaat ook goed tussen Linda en mij" zegt hij met moeite om een beetje enthousiast te klinken. De meiden knikken vrolijk en merken niets van Louis moeilijke antwoord. "Kennen jullie 5 SOS?"vraagt Mara opgewonden. We knikken "Vet!" roept ze vrolijk, "En" vraagt ze nu meer verlegen. "Kunnen jullie ons op Twitter volgen?" weer knikken we en de meiden gaan bijna uit hun dak. Ik pak mijn telefoon en volg de meiden stuk voor stuk.
Wat vinden jullie het leukste aan optreden? vraagt Dominique. Niall begint enthousiast te praten. "en natuurlijk het kloten op het podium is gaaf" eindigt hij zijn zin. We knikken instemmend. "En" voeg ik toe, "Ik vind het geweldig om duizenden fans te zien, en ze dan ook echt blij te maken met wat ons blij maakt" Dominique knikt enthousiast.
"En, als je een beste vriend uit de groep moest kiezen, wie zou je dan kiezen? Ik weet wel dat jullie allemaal echt beste vrienden met elkaar zijn, maar als je er echt maar een mocht kiezen?" vraagt Puck een beetje verlegen, maar daarbij niet minder vrolijk. Ze kijkt Louis aan. "Liam, omdat hij me goed kan helpen in moeilijke situaties" zegt hij. Ik voel een glimlach die ik niet kan weerhouden. "Zayn" zegt Niall simpel. "Harry" zegt Zayn, "die bos krullen is awesome" Ik grinnik even. "Louis" antwoord Harry, "dat is gewoon zo, onze 'bromance' zoals jullie dat noemen he" Puck kijkt me vragend aan. Ik glimlach even, "Ik kan echt niet kiezen! Deze 4 jongens zijn mijn beste vrienden, no choice" antwoord ik. Ik werp een blik op Louis die schuin achter me zit. Ik glimlach naar hem.
JE LEEST
Veroverd
Hayran KurguNiall Horan Fanfictie Word afgeschreven met Zayn in de band Highest rank: 226 In Fanfiction