Hoofdstuk 12

582 18 2
                                    

Kiki's pov

Ik word wakker in een onbekend bed. ik kijk de kamer rond en herrinder me dat ik bij Linda heb geslapen. Ik ga overeind zitten en rek me uit. Linda ligt nog vredig te slapen. ik pak mijn telefoon en bekijk mijn meldingen. geen nieuwe berichten. Ik denk aan gisteren en voel dat ik iets ben vergeten. Oh natuurlijk! Shit! ik heb mijn ouders nog niet gebeld! ik spring op en kleed me gauw om. Beneden dek ik de tafel en doe broodjes in de oven. Zo een lekker ontbijtje gaat er altijd wel in! ik plof neer op de bank en verdiep me voor de zoveelste keer in mijn gedachten.

Ik hoor hoe iemand de trap af komt. Dat moet Linda zijn! Ik spring op van de bank en loop naar haar toe. Ik weet dat Linda geen ochtendmens is dus ik doe rustig. Ik geef haar een knuffel, en ze kijkt me verdrietig aan.

"Wat nou als Lou me helemaal niet leuk vind? en als hij door gaat met Eleanor?"

Ik probeer gerustellend te glimlachen

"Ik heb jullie gisteren gezien, en hij geeft jou echt niet zomaar op! Hij is hartstikke verliefd! die Eleanor kan de pot op! jij bent veel leuker!"

Linda glimlacht "dankje Kiek, jij weet ook altijd wat je moet zeggen!"

Ik grijns "ja en daarom gaan we mijn favo eten eten!"

"Ugh je bent net vrouwelijke Niall" lacht ze.

Als de broodjes uit de oven komen gaan we aan tafel zitten en beginnen te eten. Ik zie hoe Linda nog niet helemaal wakker Nutella op haar mes doet en begint te smeren. Ik lach en ze kijkt me verbaast aan.

"Haha, lieve schat, je moet hahah eerst een broodje pakken." Zeg ik tussen mijn gelach door

Linda kijkt naar haar bord en moet nu ook lachen. ze loopt naar de keuken en pakt een schoon bord. Hierop legt ze wel eerst een broodje. We lachen nog van na en dan verteld Linda dat ze vandaag met Louis wil afspreken om te praten. Ik knik instemmend, Linda gaat dit oplossen!

Louis pov

Ik ben net wakker, ik kijk op mijn telefoon 12 uur? en zie een bericht van Eleanor.

Hee is goed! Ben nieuwsgierig

😔😃 X 1 uur in t park?

Ik sms terug

Ja, ben daar!

zo dat is geregeld! daarna moet ik snel met Linda praten! ik sms haar wel na het gesprek met El. Ik kleed me om en zet mijn zonnebril en pet op. Ik stap de deur uit en kijk om me heen of er geen paparazzi is. Ik zie niemand maar ik wil geen risico nemen. Ik heb nu toch teveel energie :). Ik trek een lange sprint naar het park. Waarschijnlijk lekker onopvallend! ;). Ik ga in een plekje in de schaduw staan vlak bij een boom. Ik zie Eleanor aan komen lopen, en ik steek mijn hand omhoog. Normaal zwaai ik altijd en ren op haar af. Ik zie dat Eleanor merkt dat er iets niet goed zit. Ze loopt naar me toe en zegt me gedag.

"Hee Lou"

"Hee" zeg ik op een verbazende kalme toon

"Kan je even gaan zitten?" ik ga alvast zitten en klop op het gras naast me, als teken dat ze daar kan gaan zitten.

Eleanor komt zitten en ik kijk haar ernstig aan. Eleanor ziet waarschijnlijk al iets aan komen want ineens is ze ook heel sirieus.

"El," zeg ik dan voorzichtig

"Ik moet je iets vertellen. Iets wat alles gaat veranderen."

Met een laatste beetje moed kijkt Eleanor me in de ogen. Ik zet een medelevende glimlach op.

"El, ik sprak laatst met de jongens af, en zoals je weet kwam Kiki ook. Ze had tot ieders verbazing, behalve die van Niall, haar vriendin meegebracht."

VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu