Hoofdstuk 28

268 13 1
                                    

Fabienne pov

Ik open de deur van het busje. "Vrijheid" roept Louis die me half tegen de muur duwt. Ik stuur hem een boze blik die hij beantwoord met een grijns, automatisch moet ik ook lachen. "Jij bent echt gek" roep ik hem na, als hij een sprintje over de parkeerplaats trekt. Liam komt achter me staan en knuffelt me. "Hey babe" fluistert hij. Ik draai me om en druk een kus op zijn lippen. "Ik hou van je Fab" murmelt hij tegen mijn lippen, ik glimlach en open mijn ogen. "Ik ook van jou LI" Hij glimlacht ook en ik druk nogmaals een kus op zijn lippen. "Tortelduifjes, Paul wilt wat vertellen" roept Louis door onze kus heen. Ik laat Liam los en richt mijn aandacht op Paul. "Jullie rennen zo door de achterdeur het hotel in, als dat is gebeurt, check ik in en zorgen jullie ervoor dat jullie in de kleine lobby voor verdieping 4 zitten, ik kom jullie daar halen." Louis knikt en gooit Niall tegen de grond. "In je starthouding" roept Louis. Niall draait zich op zijn rug en lacht. "Blijf bij Aaron en Raymon" roept Paul ons na. We werpen allemaal een blik op onze bodyguards die haastig achter ons aanrennen. Ik begin sneller te rennen als ik in mijn ooghoek de paparazzi al zie verschijnen. We stormen door de achterdeur naar binnen en Liam gooit hem achter ons dicht. Niall drukt ongeduldig op alle knopjes van de lift. "Met de trap" roept Liam terwijl hij de trap opstormt. We rennen als een gek achter hem aan. Als we op de vierde verdieping zijn aangekomen rennen we de lobby in. "Done" roept Zayn lachend. "Dat. jullie. dit. elke .dag. moeten. doen. man" zegt Perrie buiten adem. De jongens lachen en Paul komt de lobby in. "Jullie moeten om 7 uur bij het concert zijn, dus we vertrekken om 5 uur." Zegt hij. "Tot die tijd kunnen jullie de stad in of gewoon lekker chillen. Of hoe jullie tieners dat noemen." Daarna liep hij weg. Ik zocht mijn kamer en liep naar binnen. Liam kwam achter me aan. Hij sloot de deur en ging op het bed liggen. Ik ging naast hem liggen. Na een poosje naar het plafond staren ging ik overeind zitten. "Zullen we iets gaan doen?" Ik kijk naar Liam die zijn ogen dicht heeft. "Mmm." Mompelt Liam. Ik rol met mijn ogen en begin hem te kietelen. Hij schiet overeind. "Ik kom al!" mompelt hij.

Samen lopen we naar de deur toe. We hebben besloten om naar de stad te gaan. Als we net een stap buiten de deur hebben gezet zie ik allemaal lichtflitsen. PaparazziI! Roep ik en ik trek Liam aan zijn arm. Snel rennen we weer naar binnen. "Ik denk dat we vermomming nodig hebben..." Zeg ik. Liam knikt en opent de kamerdeur.

Kiki pov

Als ik mijn kamer uit kom lopen hoor ik Fabienne hard lachen. Verbaasd kijk ik op. Twee mensen lopen hun kamer uit en als ze zich omdraaien bij de lift zie ik het pas. Proestend van het lachen val ik bijna op de grond. Niall kijkt me raar aan en helpt me om niet nog een keer te vallen. Ik wijs naar de twee mensen en Niall lacht mee. "Hey lads what's going on?" vraag Perrie terwijl ze met de rest de gang op komt lopen. Niall en ik wijzen weer naar de mensen die ons geirriteerd aankijken. "Dat is er" lach ik. Perrie kijkt om de hoek en binnen no-time liggen we allemaal op de grond van het lachen. "Liam, Fabienne, jullie zijn gek" roep ik door mijn gelach heen. Liam knikt, "maar zo worden we niet gestalkt door de papz" zegt hij. We kijken allemaal beduust op. "Hij heeft gelijk" fluistert Perrie terwijl haar wangen rood kleuren. We worden allemaal wat roder en nu is het Fabienne's en Liam's beurt om ons uit te lachen. "Waar hebben jullie de costuums vandaan" vraagt Zayn door hun gelach heen. Liam wijst naar zijn kamer, "Het lag daar in die kast achterin."

10 minuten later lopen we met zijn alle in de stad. Mensen kijken ons raar aan, wat niet zo gek is. Perrie loopt in een kikkerpak, Fabienne loopt in een hertenpak, Linda loopt in een giraffenpak, Kayleigh loopt in een gekleurd pak, en ik loop in een, volgens mij is het een, caviapak. De jongens hebben hun eigne onesies aan. "Nee zo vallen we zeker niet op" lacht Perrie. We vallen allemaal bijna op de grond, niet alleen van het lachen, maar ook omdat je in deze onesies haast niet kan lopen. We lopen wat winkels in en proberen leuke kleren te scoren. "passen dan" hoor ik Perrie lachend tegen Fabienne roepen die aan de andere kant van de winkel een truitje omhoog houd. Fabienne lacht mee en loopt nonchalant een kleedhokje in. "Hoe wilt ze dat gaan doen?" vraagt Perrie me lachend. Ik haal mijn schouders op, Precies op dat moment kom Fabienne het kleedhokje uit met haar onesie om haar heupen opgerold en het truitje aan. We knikken "Leuk!" Fabienne loopt tevreden haar kleedhokje weer in. "Wauw slim" mompelt Perrie waardoor ik moet lachen. Fabienne komt haar kleedhokje weer uit met het truitje in haar handen. Ze loopt naar de kassa en rekent af. We lopen de winkel weer uit en zien de jongens aan de overkant op een bankje zitten. Verveeld eten ze wat snoep. Ik lach als ik zie hoe Niall stiekem een hele hand pakt, niet wetend dat wij alles zien. Perrie wijst naast de jongens, waar een man foto's van ons maakt. Ik sta verschrikt stil. Ik hoor een auto toeteren en besef me dat ik op een autoweg sta. Ik mompel een 'sorry' naar de autochauffeur en ren snel naar de andere kant van de weg. Ik plof naast Niall op het bankje en zie dat de man al weer weg is. Ik kijk even raar om me heen en voel dat Niall dan een arm om me heen slaat. "Wat is er babe?" fluistert hij. Ik haal mijn schouders op, "Ik dacht dat ik iets zag" Hij knikt en drukt een kus op mijn wang. "Mensen zien jou in ieder geval wel" grinnikt hij. Ik kijk naar mijn onesie en begin te lachen. "Gek kind" Hij glimlacht, "Ik ben niet de enige"

Hey Guys! 

Het spijt me zo erg! Ik had nog een beetje vakantiegevoel en schreef eigenlijk niet. Nu heb ik heel snel dit hoofdstuk gemaakt, en het is niet echt goed. Sorry, maar nu echt, er komt binnenkort een goede update +

Let it Go, op account FabCars, te vinden in Reading List: My Books, Gaat geweldig, veel geupdate + veel inspiratie + veel plezier in het schrijven! 

Lots of Love Carlijn

VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu