"Goodmorning princess"
Ik open mijn ogen en knipper even.
"Hey" zeg ik schor. Niall grinnikt even en geeft me een kus. Ik kom overeind.
"Hebben jullie vanavond nog een concert in Amsterdam?" Vraag ik. Niall knikt.
"Moet ik mee?" Vraag ik. Niall lacht, "je kan mee, maar het hoeft niet. Ik snap wel dat je een keer iets anders wilt doen" zegt hij. Ik geef hem weer een kus.
"Sorry, maar dan ga ik even wat anders doen vanavond." Niall knikt begrijpend. Ik kleed me snel even om naar mijn zwemkleding en kam mijn haren.
"Fabienne en ik hebben afgesproken in het zwembad, kom je ook?" Vraag ik Niall. Hij knikt "Geef me een minuut"
-
-
-"Hey" roep ik, waarna ik Fabienne een knuffel geef. Niall gaat bij Liam zitten, die blijkbaar ook meekwam.
"Ik heb best wel zin om te zwemmen!" roept Fabienne. Ze loopt richting de rand van het zwembad. Ik ga naast haar staan.
"Oke dan, 3, 2, 1..."
We zetten, nou, in ieder geval, ik zet me af aan de rand van het zwemnbad. Het koude water komt tegen mijn huid waarna ik ril. Ik zwem naar boven en zie dat Fabienne nog op de kant staat, lachend.
"Ah Fuck you!' grinnik ik. Ik duik onder water en zwem ver weg. Ik klim uit het zwembad en zie dat Fabienne verbaasd naar het water kijkt. Ik loop stil naar haar toe. Ze draait zich gelijk om.
"Shit" lach ik. Fabienne grinnikt.
"Ik ga al" zegt ze, waarna ze met een plons in het water springt.
Ik lach even als Fabienne rillend boven water komt.
"Het is keikoud!" gilt ze.
Ik grinnik en wacht tot ook Fabienne weer op de kant staat.
"Zullen wij vanavond shoppen?" Vraag ik Fabienne. Ze kinkt enthousiast. "En dan kunnen we een meidenavond houden! De jongens zijn toch bij de arena dan!" zegt ze. Ik knik.
-
Ik kijk even om me heen, waarna ik Iris zie zitten. Ik pak Fabienne bij haar pols en loop naar Iris teo.
"Hey" zeg ik vrolijk. Iris kijkt meteen op en glimlacht.
"Hey"
"Ga je mee shoppen vanavond?" Vraag ik. Iris knikt enthousiast.,
"Gaaf dankjewel!" glimlacht ze. "Hoelaat en waar?"
"Na het eten?" vraag ik, naar Fabienne kijkend. "Dan kun je gelijk bij ons zitten."
"Ja is goed, gezellig" antwoord ze. Ik glimlach nog een keer en loop dan terug naar het zwembad, om er meteen weer in te springen.
-
-
-
"Schiet op!" schreeuw ik nog naar Niall. Hij begint te sprinten, voor hoever hij dat kan. Ik glimlach terwijl Niall zich een weg door de mensen van het hotel heen baant.
"Echt iets voor hem op precies nu iets te vergeten" grinnikt Harry. Liam lacht.
"Wij moeten ook gaan, succes in de studio" zegt Fabienne. Ze geeft Liam een kus en de andere een knuffel. Ik geef ook iedereen een knuffel. "Geef Niall een kus names bij" grinnik ik naar Liam.
"Doei!" roep ik voor de laatste keer als we de taxi richting de stad instappen. Jeetje het duurt bij ons echt lang voor we weg zijn.
Ik glimlach terwijl ik in de stoel naast Iris plof.
"Eindelijk" grinnik ik. Fabienne grijnst.
"Wilde de andere meiden trouwens niet mee?" vraagt Iris
"Weet ik niet, ik heb t om eerlijk te zijn niet gevraagd." grinnik ik. Fabienne begint te lachen.
-
-
"Oh mijd god!, zo vind Haryy je zeker leuk!" grijns ik. Iris kijkt me raar aan.
"Hij heeft Kayleigh" zegt ze.
"Niet voor lang!" roept Fabienne vanaf de andere kant van de winkel. Ik begin te lachen en Iris grinnikt mee.
"We zien dat je Harry leuk vind Iris" zeg ik haar. Ze word rood en ik lach weer.,
"Maar Harry mij niet" zegt ze. "Zeker wel" antwoord ik, met mijn wenkbrauwen wiebeld. Iris schiet in de lach.
"Laten we maar weer gaan shoppen" zegt ze. Ik knik en Iris verdwijnt weer in het pashokje.
.
Fabienne pakt haar negende tasje met kleding van de balie terwijl ik en Iris spullen bij elkaar in tasjes stoppen.
"Ready?" Vraagt Fabienne. Ik knik en kijk naar Iris, die ook knikt.
"Well let's go then" Ik glimlach en we lopen de winkel uit.
"Wat nu?" Vraagt Iris. Ik haal mijn schouders op.
"Suggesties?" Vraag ik.
"Zullen we nog even de Forever 21 doen en dan wat eten?" Stelt Fabienne voor. Weer knikken Iris en ik.
- - - - -
-
- - - - -
-
- - - - -"Babe, hoe was t?" Ik glimlach terwijl Niall me een kus geeft.
"Top!" Glimlach ik "Bij jullie?" Ik zet een stapje van Niall weg om de vraag algemeen te maken.
"Super!" Zeggen ze allemaal.
Ik glimlach tevreden.
"Zullen we vanavond iets leuks doen?" Stelt Louis voor.
"Zoals wat?" Vraagt Harry.
"Kampvuur" zegt Liam.
Enthousiast over vanavond vertrekken we weer richting onze hotelkamers
--
--
--sorry sorry sorry sorry
Het is serieus 3 maanden geleden.
3 FUCKING MAANDEN.
Het spijt me echt heel erg.
Ik stond 6 onvoldoendes en ik moest me dus echt op school focussen. Nu sta ik ondertussen nog maar 2 en bijna op overgaan, dus ik dacht; laat ik updaten. ik ben vandaag thuisgebleven omdat ik gisteren van mijn fiets ben gevallen. Het is een raar verhaal. ik werd van straat geraapt door een oudere vrouw en ben naar een huis gebracht vlakbij. Vadaf daar herrindr ik me niet echt veel. mn moeder kwam ongeveer een uur later en ik ben naar huis gebracht. Mijn gezicht ligt open. Leuk verhaalll..
In ieder geval; ik hoop dat jullie dit blijven lezen.
JE LEEST
Veroverd
FanfictionNiall Horan Fanfictie Word afgeschreven met Zayn in de band Highest rank: 226 In Fanfiction