Hoofdstuk 17

412 12 3
                                    

Niall's pov

Lachend lopen we de badkamer uit. Ik laat Kiki haar gang gaan met haar koffer en zet zelf de tv aan. Ik zet hem op het goede net voor PlayStation en sluit die meteen aan. Ik pak de controler en begin meteen met een potje FIFA. Ik speel Barca tegen Real. Zelf ben ik Barca en laat ik Messi naar voren dribbelen.

"JA JA JAAAAA" Schreeuw ik per ongeluk iets te hard. Met een verbaasd gezicht komt Kiki de kamer binnen. "voetbal?" vraagt ze als ze de tv ziet. Ik knik, "doe je mee?" vraag ik. Tot mijn verbazing knikt Kiki en ik sluit ik mijn potje snel af. Ze komt naast me zitten en glimlacht, "Ik ga je inmaken" Ik schud mijn hoofd, "nooit Kiki, nooit" "We zullen zien" grijnst ze en ze klikt haar controler aan. "Ik ben Barcelona" zegt Kiki nog voor ik mijn mond open kan doen. Ze klikt snel Spanje aan en zoekt naar FC Barcelona. Ik knik "ik ook" ze glimlacht. "Maar ik ben het thuistenue" Ik knik en niet veel later hoor ik de commentator door de boxen. Het fluitje gaat en Kiki neemt de bal uit.

***

"En? Hoezo nooit? Enne wat win ik?" Vraagt Kiki. Ik schud lachend mijn hoofd "Dit win je" Ik geef haar zachtjes een kus op haar lippen. Ze glimlacht "daar kan ik mee leven." Ik knik en loop naar mijn koffer. Ik leg wat spullen op mijn nachtkastje en laat de rest in mijn koffer. "Als je het niet erg vind kleed ik me nu om" zeg ik tegen Kiki "Morgen word zwaar' ze knikt begrijpelijk en haalt wat spullen uit haar eigen koffer. Ze loopt er mee naar de badkamer. Ik pak zelf mijn joggingbroek uit mijn koffer en kleed me om.

Kiki's pov

Als ik in mijn pyjama uit de bakamer stap loop ik naar het bed. Niall ligt in zijn joggingbroek op het bed met zijn telefoon te spelen. Wacht?! Niall is shirtless!! OMG. Grijnsend laat ik me naast hem vallen. Ik voel zijn ogen op mijn lichaam gericht. Ik draai me om en grinnik "zit je nou naar me te kijken?" hij knikt onschuldig "ik kan er niets aan doen dat jij zo mooi bent" ik voel meteen dat ik moet blozen en hij grinnikt. "Wat?" vraag ik verbaasd. "Je bent schattig als je bloost" daar moet ik alleen maar meer van blozen en Niall laat zijn lieve lach klinken. Ik lach meteen mee, die lach is zo aanstekelijk! Hij richt zijn ogen weer op mij en blijft even zo liggen. Ik verzink even in mijn gedachten

wat zou mijn familie van Niall vinden?

Ik schrik meteen op. Lucy! Ik moet het Niall vertellen. Ik wil zo graag naar haar toe. Ik kan niets doen nu, niet eens bij haar zijn. Bedroefd staar ik voor me uit. Niall heeft me meteen door "Wat is er princess?" vraagt hij met een bezorgde stem. Ik probeer te glimlachen maar dat komt waarschijnlijk heel nep over. Ik bijt op mijn lip en ga overeind zitten. Niall volgt me. Hij slaat een arm om me heen. "Kiki, als er wat is moet je het me vertellen he?' Ik knik en kijk hem aan "Het is mijn zusje" begin ik. Niall kijkt me onbegrijpend aan.

"Heb je een zusje?" vraagt hij verbaast. Ik knik "Ook een broer, ze wonen bij mijn ouders in Nederland. James, mijn broer is een jaar ouder als ik en Lucy is 8" Niall knikt "Gezellig!" Ik glimlach

"Dus," vervolg ik. "Mijn zusje, Lucy dus, is in elkaar getrapt" Ik probeer een traan in bedwang te houden maar ik voel hem al over mijn wang stromen. Ik bijt op mijn lip. Niall slaat een arm om me heen en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik sluit mijn ogen.

"Lucy ligt in coma" Niall kijkt me geschrokken aan en ik laat me verder in zijn armen vallen. Zijn t-shirt word nat van mijn tranen. Mijn hoofd ligt op zijn borstkast en ik voel zijn regelmatige ademhaling. Ik snik nog even en haal dan mijn hoofd op "Niall?" Hij knikt "wat is er Kiki?' "Gaan jullie met de tour naar Nederland?" Hij knikt weer "We kunnen wel langs bij je familie" zegt hij alsof hij mijn gedachten kan lezen. Ik glimlach "Dankje Niall" hij knikt "Alles voor mijn princess"

Ik glimlach en laat me achterover vallen. Niall doet hetzelfde en draait zich op zijn zij. Hij kijkt me aan en geeft me een kus. "Kiki" zegt hij dan.

"Ik hou van je"

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Sorry voor t korte hoofdstukje maar ik heb weer school. Dus niet zoveel tijd! Teveel huiswerk! Het spijt me als ik lang niet update! maar ik doe zowizo elk weekje!

Lots of love

X C

VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu