Hoofdstuk 11

605 18 4
                                    

Linda's pov

Ik ben super zenuwachtig, over een paar minuten staat Liam voor de deur. We hebben afgesproken samen naar het park te gaan. Hopelijk denkt hij er niet te veel bij! Ik hoor de bel en spring op uit mijn gedachtes. Ik loop rustig naar de deur en open die.

"Hooi!" zegt een uiterst vrolijke Liam

"Hoi" zeg ik zo normaal mogelijk "laten we gaan"

"Klinkt goed" zegt Liam nog steeds zo vrolijk en we lopen naar zijn auto.

We stappen in en verlegen zoals altijd zit ik naast hem. ik durf niets te zeggen. stel dat hij verkeerde dingen gaat denken? Ugh dit word zo moeilijk!

Na een paar minuten zijn we al bij het park. Liam parkeert de auto en het laatste stukje lopen we even. we lopen naar een minder druk plekje en gaan daar onder een boom zitten.

"Liam," zeg ik voorzichtig "ik moet je iets vertellen..... Ik weet dat je me heel leuk vind. ik jou ook! maar op een andere manier! je bent een van mijn beste vrienden geworden in maar 1 avond. Ik hoop dat je me begrijpt als ik zeg dat ik je niet leuk vind"

ik stortte net mijn hart en dat was een hele opluchting. nu afwachten op zijn reactie.

"Ik snap je" zegt hij tot mijn grote verbazing

"Als jij niets voor mij voelt dan kan ik daar niets aan veranderen."

hij kijkt me even recht in de ogen en ik zie dat hij dit meent, hij is zoals ik hem voorstelde alleen ik voel niets voor hem.

"Sorry" zeg ik dan en ik sta op. Liam staat ook op. Ik geef hem een knuffel en zeg hem gedag. 'dat is een ding op een rijtje! nog een te gaan! Jason!

Kiki's pov

Ik kijk op mijn telefoon en zie een sms, Linda

Hee kom je zo naar Starbucks? veel bij te praten! Xx

Ik wil alles weten over het gesprek dus ik stem in.

Klinkt goed! ik ga er nu heen! ben er rond 4en Xx

ik zet mijn telefoon uit, kijk nog even in de spiegel en loop dan naar buiten. Ik pak mijn fiets en stap op. Ik rijd rustig met mijn oortje in naar Starbucks als ik een mooie zwarte BMW aan zie komen rijden. Ik zie iemand zwaaien, en ik zwaai gewoon terug. Dat doe ik wel vaker, gewoon voor de gezelligheid ;).

Aangekomen op het plein zie ik Linda's fiets al staan. ik loop Starbucks in en kijk in het rond. Ik zie Linda zwaaiend aan een tafeltje zitten, en loop naar haar toe.

"Je koffie is al besteld" zegt ze als we loskomen uit onze knuffel.

"Mooi!" zeg ik dan

We gaan zitten en wachten tot onze koffie er is. we drinken het op en ik kijk op de beker. er staat: LIEFSTE KIEK^_^ ik glimlach naar haar en Linda glimlacht terug. We stappen op en fietsen richting Linda's huis. Linda heeft een prachtig knus huisje wat niet reusachtig is maar ook niet veel te klein. We ploffen neer op de bank en Linda barst los.

"Mijn gesprek met Liam ging super! hij begreep alles! hij is net als een broer voor me! en hoe ging het bij je werk?

"Ook super!, Ik heb Perrie Edwards ontmoet!" Linda slaakt een gilletje "OMG zo gaaf!!"

Dan is ze ineens stil en kijkt in een verdrietige blik vooruit. Ik kijk haar vragend aan. Voorzichtig begint ze te vertellen,

"Kiki ik moet je iets ergs vertellen, het gaat over Jason." ze haalt diep adem "Ik heb veel met Jason geappt sinds ik hem ken. het voelde zo fijn om met hem te praten. tot zei hij ineens dat ik hem een naaktfoto moest sturen, en hij bedreigde me" Linda snikt en ik sla mijn arm om haar heen

VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu