Hoofdstuk 22

386 15 0
                                    

Glimlachend haal ik mijn lippen van de zijne. Hij glimlacht. "Kiki, wil je nu officieel mijn vriendin zijn?" vraagt hij. Ik knik en geef hem een kus. Het voelt alsof we al langer samen zijn maar Niall heeft het nog nooit gevraagd. Hij pakt mijn hand en zwijgend kijken we naar het water. De stilte word verstoord door Niall's ringtone, die hij zelf volkomen negeert. "Moet je niet opnemen" vraag ik verbaast. Niall schud zijn hoofd. "Als ik nu iets zou moeten nemen ben jij het wel" grijnst hij. Ik giechel om zijn opmerking. Hij drukt een kus op mijn lippen en staat op. "Kom je Princess, we hebben nog meer te doen vandaag" zegt hij vrolijk. Verbaast sta ik op en doe mijn kleren aan. Ik loop achter Niall aan, die flink doorloopt. Ik maak af en toe een huppeltje en konden weer naast hen terecht. "Niall niet zo snel" mompel ik boos. Hij grinnikt en pakt mijn hand. Hij pakt me beet en legt me in zijn armen. Ik leg mijn armen in zijn nek terwijl zijn armen onder mijn rug en knieholtes liggen. Ik geef hem lachend een kus. We lopen het bos uit, nouja, Niall loopt het bos uit met mij in zijn armen. Ik giechel als hij me in zijn auto neerzet. Zelf gaat hij achter het stuur zitten. Hij doet zijn zonnebril op en ik merk dat ik aan het staren ben. Meteen wend ik mijn blik af en kijk vooruit. We rijden langzaam de drukke stad van Dublin weer in. Ik kijk verbaasd om me heen. "Ni, wat gaan we nu dan doen?" Hij schud zijn hoofd "Kan ik niet zeggen" Ik laat een diepe zucht en val achterover in mijn autostoel. "Kan je dan tenminste een hint geven?" vraag ik op zeurderige toon. Alweer schud hij zijn hoofd. Ik kijk vooruit of ik de weg misschien herken, maar ik ben hier nog haast nooit geweest. We rijden een onbekende straat in en ik kijk verbaasd om me heen. We stappen uit de auto en Niall sleurt me mee naar een groot gebouw. er is een open ingang. Niall trekt me het gebouw in en ik weet meteen waar ik ben. Ze lijken altijd wel op elkaar qua inrichting. Ik loop grijnzend en dit keer vrijwillig met Niall mee. Hij koopt kaartjes maar waarvoor kan ik niet verstaan. Hij sleurt me mee een zaal in en trekt me meteen naar achteren. "Anders irriteren we de rest" zegt hij vrolijk. Ik plof neer op de stoel, nog steeds nieuwsgierig welke film we gaan kijken geef ik Niall een kus. "Dankje Ni, dit is fantastisch" zeg ik vrolijk. Hij knikt. "Je weet het toch love. Je bent mijn meisje! En ik wil alleen het beste voor mijn princess" zegt hij lief. Ik druk meteen een kus op zijn lippen. "Niall" zeg ik "Wat ga je morgen doen?" vraag ik vrolijk. Hij haalt zijn schouders op. "Weet ik niet" Ik knik en mijn mond vormt een 'O' "O wacht trouwens" begint hij met zijn vinger in de lucht. "morgen hebben we een Meet&Greet met drie meiden" zegt hij vrolijk. Ik knik en begin dan for no reason te rennen. Niall kijkt me verbaast aan en ziet dat dat ik de autosleutels heb. Ik merk haast niet meer dat de reclames net aflopen en dat de film begint. Ik zeg 'sorry' tegen verschillende mensen en laat me lachend weer naast Niall vallen. In de pauze komt hij terug met 2 cola en bakken popcorn. Grijnzend pak ik ze aan en duw wat popcorn in mijn mond. Niall verdiept zich weer in de film maar ik kan me niet concentreren door mijn gedachten. Ik haat mijn gedachten! Behalve dan als ze over Niall gaan, dan kan ik er nog wel mee leven. Als de film is afgelopen staat Niall meteen op. "Dat was leuk" zegt hij vrolijk. Ik knik maar terwijl ik de film eigenlijk niet gevolgd heb. We lopende de bioscoop uit en Niall rent bijna naar de auto.

"we moeten nog een ding doen" zegt hij met een geniepige glimlach die ik wel van zijn gezicht zou willen slaan. Ik knik alleen maar en stap in de auto. Niall begint hard te lachen en negeert mijn vragen volkomen. Nu kan ik dus echt pissig worden. Als we weer uit de auto stappen word een theedoek om mijn gezicht gedaan. Ik word vastgepakt en meteen voel ik angst. Wat zo er gebeuren? Is dit Niall? Ik schrik als ik twee zachte handen mijn hoofd voel raken. Ze halen de blinddoek van mijn ogen en ik schrik van het licht. Naast me hoor ik een bekende stem roepen "AAHH THE LIGHT" "Louis?" vraag ik verlegen. "Kiki, weet jij wat we hier doen?" vraagt hij. Ik wil me omdraaien maar ik merk dat ik vast zit aan de stoel waar ik op zit. "Nee Lou, maar waarom zitten we vast?" een brok vormt zich in mijn keel. "Waar is Niall?" roep ik bang. "Weet ik niet Ki, zitten aan die kant nog andere mensen?" Ik schud mijn hoofd maar weet dat Louis me niet ziet. "Nee Lou, daar?' Ik hoor Louis diep ademhalen en zachtjes "Nee" zeggen. Ik schrik en mijn angst vervormt zich tot woede. "Louis" vraag ik bang. Ik krijg geen reactie en begin paniekerig te roepen. "Lou?" Ik voel tranen in mijn ogen branden en het licht valt uit. Wat doe ik hier? Waarom ben ik met Louis? En waar is Louis? Ik schrik als iemand mijn handen beetpakt. Ik wil gillen maar een hand slaat zich voor mijn mond. "Ik ben het, Louis" sist hij in mijn oor. Ik zucht en laat mijn handen uit de touwen bevrijden door Louis. "Lou, hoe ben jij los gekomen?" vraag ik verbaasd. Hij haalt zijn schouders op. "Wat is dit? Waarom worden we op klaarlichte dag 'ontvoerd' als je dat het kan noemen. We kunnen dus nu gewoon weg. Waarom werden we dan vastgehouden?" Louis haalt nogmaals zijn schouders op. "Laten we maar naar huis gaan. Ik ben morgen jarig" zegt hij enthousiast. Verbaast kijk ik op. "Morgen?" Vraag ik. Hij knikt bevestigend "24 December?" vraag ik hem nu ook enthousiast. Hij knikt. Ik spring meteen omhoog "Ik ook!' roep ik vrolijk. Louis kijkt me glimlachend aan. "Ze gaan waarschijnlijk een feestje geven ofzo, daarom zijn alleen wij hier" Ik knik instemmend en dan beginnen we maar naar een uitgang te zoeken. Er zijn best veel gangen in het gebouw dus na een best stukje lopen vinden we dan eindelijk een uitgang. Ik slaak tevreden een zucht als we het gebouw uitlopen. "Dat was dat" zeg ik vrolijk terwijl ik Louis een kus op zijn wang geef.

Fabienne pov

Niall komt het huis instormen. "Klaar?" vraagt hij hijgend. Ik knik met de rest mee. "Taart?" vraagt Niall opgefokt. "Check" roept Perrie vrolijk. "Ballonnen?" Check roept Kayleigh. "En natuurlijk, mensen?" Ik roep meteen "Check" en Niall kijkt me tevreden aan. "IT'S PARTYTIME!"

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Okee het is nu 23 december in het boek. Louis en Kiki zijn morgen jarig. Alleen hun feestje is dus nu al. Oke? Ik haal waarschijnlijk vrijdag niet met updaten, dus ja, sorry, in ieder geval, nog steeds wel elke week! Lots of love C

VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu