* Een Week Later *
We zitten alweer bij een kampvuur. Gewoon omdat de laatste keer heel gezellig was en we de tour op een leuke manier willen afsluiten.
"Harry, Truth or Dare?" Hoor ik Zayn's stem
"Dare"
"Kus Iris"
Ik kijk meteen op en maak oogcontact met Zayn.
'Dit kun je niet maken' sein ik hem. Hij grijnst alleen maar.
Iedereen hier weet dat Iris, Harry leuk vind. En ja, we weten ook dat Harry echt wel iets in Iris ziet. Ik bedoel, ze is geweldig!
Harry stapt op en neemt plaats naast Iris.
"Dit kan je niet maken Zayn, Harry heeft Kayleigh" zegt Iris. Zayn grinnikt "een spel is een spel"
Harry heeft ondertussen zijn lippen op die van Iris geplaatst.
"Wel terugzoenen" zegt Zayn. Met veel tegenzin zoent Iris Harry terug. Ik kijk naar Kayleigh, ze staart dood voor zich uit. Ik hoor wat geklap vanaf Zayn's kant en kijk meteen naar Iris. Ik wiebel mijn wenkbrauwen en begin te lachen. Iris en Fabienne lachen meteen mee. De rest kijkt ons maar raar aan. Ik grinnik en we gaan weer verder met het spel.
"Truth or Dare, Kayleigh" zegt Harry. Kayleigh, wie al een tidje niets meer gezegd heeft kijkt verbaasd op.
"Truth" zegt ze dan. Harry kijkt haar meteen aan.
"Hou je nog van me?" vraagt hij scherp. Mijn ogen worden groot na het horen van zijn woorden.
"Harry... Ik... Dat weet je toch" zegt Kayleigh zuchtend. Harry schud zijn hoofd en Kayleigh slik. De groep word stil.
"Je doet raar tegen me Kay, is er een ander? of ligt het gewoon aan mij?" vraagt Harry fluisterend.
"Harry.."
"Ja?"
"Ik.. hou niet meer van je"
Ik kijk naar Harry en zie de tranen in zijn ogen staan. Hij springt op en rent weg. Kayleigh begint te snikken en Linda slaat haar arm om haar heen. Ik kijk naar en en merk dat Louis achter Harry aan is gerend.
"Sorry jongens." snikt Kayleigh "Dit had een leuke avond moeten zijn." Zegt ze. Ik glimlach zwak. De reis naar London morgen, word heel gezellig.. Voel het sarcasme.
———-
——
———
Ik stap opgelucht uit het busje en strek meteen mijn benen. Ik rek me nog een paar keer uit en gaap.
"Eindelijk thuis!" roept Louis. Ik geef Kayleigh een knuffel en met de meiden zwaaien we haar uit. We gaan haar waarschijnlijk haast niet meer zien. Iris is nog in Amsterdam, maar zodra ze in London was zou ze me smsen. Ik hoop dat als zij hier is het Harry wat vrolijker maakt. Niall legt zijn arm op mijn schouder en ik leg mijn hoofd meteen op de zijne. Ik glimlach en hij doet hetzelfde. "Het voelt geweldig om weer thuis te zijn!" zegt hij zacht. Ik knik glimlachend.
"Ik heb London best gemist!"
Ads by tperfectcouponAd Options
We kunnen eindelijk gewoon thuis zijn. Eindelijk weer een beetje een normale relatie hebben zonder invloed van de media. Natuurlijk blijven die altijd kritiek hebben, maar al dat gestalk en geroddel. Ik werd er gek van. Ondertussen lopen we al richting het huis van Liam, waar we hebben afgesproken om een sleepover te houden als afsluiting van de tour. Jammer genoeg is Iris vanavond nog niet in London. In de week die we met Iris hebben doorgebracht hebben we een hechte vriendschap gekregen en daarom zou het ook geweldig zijn als het iets word tussen Harry en haar. Dan is ze veel vaker bij de groep. Liam's huis verschijnt en Fabienne kijkt meteen op van haar telefoon.
'Ik kan niet wachten hier te wonen' zegt ze vrolijk. Ik trek een wenkbrauw op en Fabienne merkt het. 'Liam vroeg of ik bij hem wilde wonen' bloost ze. Ik grinnik.
We stappen met zijn alle Liam's huis binnen en rennen meteen naar de bank. Liam komt al snel aanlopen met wat drinken en een zak chips.
"Eindelijk rust" zegt Linda, die zich in Louis' armen laat vallen. Ik grinnik en voel een kus op mijn wang. Ik kijk opzij en zie Niall glimlachend zitten. Hij slaat een arm om me heen terwijl de andere een film uitzoeken.
"Morgen zijn we echt thuis" fluisterd hij in mijn oor. Ik glimlach weer en geef hem een snelle kus.
"Ik kan niet wachten."
***
Na het kijken van de keislechte horror besluiten we te gaan slapen. Louis, Linda, Zayn, Perrie hebben een luchtbed opgeblazen, Fabienne en Liam hebben allebei een matras van boven gesleept en Niall en ik slapen op de bank. Harry ging naar zijn eigen huis. Ik begrijp hem, helemaal. Als ik in zijn schoenen stond had ik zeker wat tijd voor mezelf nodig. Hij zal waarschijnlijk veel moeten nadenken. Kayleigh ga ik missen, maar ik ben zeker dat Harry dat ook gaat doen. Ik heb het gevoel dat hij vooral over haar heen wil komen en dat hij verder wilt. Met Iris. Vooral met Iris. Het kan ook zijn dat ik dat denk omdat ik Iris graag mag en Harry en haar uit het diepst van mijn hart ship. Maar hij moet er zelf maar uitkomen, en ik denk dat dat wel goed komt.
Ik leg mijn hoofd op Niall's borstkas en luister naar het regelamatige ritme van zijn hart. Ik glimlach als ik mijn hoofd een beetje draai en in Niall's blauwe ogen kijk.
"Hey" fluister ik. Hopend dat ik Louis niet wakker maak. "Slaaplekker"
"Slaaplekker prinses, ik hou van je"
"Ik hou ook van jou"
"Weltrusten Kiki"
"Weltrusten Niall" Ik voel mijn oogleden zwaar worden, en val met een glimlach op mijn gezicht in slaap.
***
"Don't stop, beliving!" zingt Louis. Ik open voorzichtig mijn ogen en wen even aan het plotselinge felle licht. Louis kijkt me aan. "Oops, sorry, heb ik je wakker gemaakt?" grijnst hij. Ik lach even en kijk achter me naar Niall die nog steeds slaapt. Verder is iedereen al weg uit de kamer.
"Waar zijn ze heen?" vraag ik.
"De mac" antwoord hij, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is om in de morgen te gaan maccen. Ik glimlach en schud grinnikend mijn hoofd. "Gekke mensen"
"Waarom ben jij niet mee?" vraag ik hem dan. "Geen honger, maar we gaan met zijn vieren ontbijten. Jij, ik, Linda, Louis." Ik glimlach en rek me even uit.
"En wie gaat voor dat ontbijt zorgen?" vraag ik, half gapend. "Is al geregeld, schiet nou maar op beautiful." Ik glimlach weer en sta op van de bank om daarna met mijn handen in mijn ogen te wrijven en nogmaals te gapen. Het was gisteravond nog best laat geworden.
BIJNA MEIVAKANTIE EN IK HEB EINDELIJK IDEEEN VOOR DIT VERHAAL!!
Ik moet nu nog even knallen op mijn aankomende toetsen en dan komt het helemaal goed! Ik probeer gewoon positief te blijven, want al doe ik negatief demotiveer ik mezelf alleen maar.
EN trouwens.,
10 K!!!!
Ik heb 10K lezers!!!
YAS
Ik ga geen heel speech ofzo geven dus..
Dankjewel allemaal.
JE LEEST
Veroverd
FanfictionNiall Horan Fanfictie Word afgeschreven met Zayn in de band Highest rank: 226 In Fanfiction