Hoofdstuk 29

306 14 2
                                    

LEES A/N BELOW PLEASE!!

*Een maand later*

Niall pov

We hebben nu al bijna heel Europa achter de rug. We zijn nu onderweg naar Nederland. Ik kan zien dat Kiki zenuwachtig is. Haar moeder heeft elke avond gebeld en Lucy's medische situatie uitgelegt. Lucy is een beetje verbeterd, maar nog lang niet goed genoeg. Ik voel mezelf nu ook wat nerveuzer worden, morgen ga ik Kiki's familie zien. Ik zucht even en glimlach naar Kiki, naast haar zitten Louis en Linda, ze liggen te slapen. Ik denk aan Emma, zij is uit haar coma ontwaakt en heeft Louis vergeven. Dat was best snel gegaan, haar coma was heel heftig en het was ook een wonder dat ze zo snel weer ontwaakte. Iedereen verwachtte dat ze zal overlijden. Het enige nadeel is dat ze geheugenverlies heeft, haar familie en vrienden wilden niet dat wij er ons nog verder mee bemoeiden, wat Louis dan wel weer verdrietig maakte. Ik glimlach naar Louis die net wakker word. Hij kijkt even naar Linda en grinnikt "Is het al ochtend?" Ik schud mijn hoofd, "Het is 11 uur Lou" lach ik. Hij knikt en sluit zijn ogen weer. Ik sluit ook mijn ogen en met een laatste mooie gedachte val ik toch in een droomloze slaap.

Asl ik wakker word zie ik 3 vrolijke gezichten. Ik glimlach naar Perrie, Eleanor en Kiki wie elkaar leuke foto's laten zien. Kiki drukt snel een kus op mijn wang, "Goed geslapen?" ik knik en schenk de andere meiden een glimlach. "Hoelang rijden we nog?" vraag ik slaperig. Kiki grinnikt "een uurtje" Ik knik enthousiast en neem Kiki op schoot. Ik hoor Eleanor een 'Awh" geluidje maken en glimlach. "Zenuwachtig princess?" fluister ik, Kiki knikt. "Ik kan ook niet wachten om je familie te zien" zeg ik. Kiki glimlacht trots en legt haar hoofd tegen mijn borstkast. Ik druk een kusje op haar haren. "My princess" mompel ik.

Fabienne pov

Ik en Liam zitten achter in de Van, afgezondert van de rest. Ik leg mijn hoofd op Liam's schouder en hij slaat een arm om me heen. "Fabienne, ik hou van je" zegt Liam met een schorre ochtend stem. Ik draai mijn hoofd en kijk in Liam's chocoladebruine ogen. Hij glimlacht even en drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach en kijk hem diep in zijn ogen. "Ik hou ook van jou Liam" "Hij glimlacht en staart een beetje voor zich uit. Ik kijk hem vragend aan maar hij reageert niet. "Li, wat is er?" vraag ik zacht. Hij haalt zijn schouders op. "Ik weet dat we nog niet officieel samen zijn maar.." begint Liam zacht. Hij zucht even en ik kus zijn wang. Hij glimlacht zwakjes en staart weer voor zich uit. "Fabienne, ik wil je heel graag als mijn vriendin, maar de fans, ze zijn zo gemeen over dit, en ik wil je geen pijn doen" Ik glimlach "Li, dat is echt heel lief, maar ik hou echt van je, die fans die me haten maken me dan niet meer uit" Hij grinnikt en drukt alweer een kus op mijn lippen. "Je bent geweldig Fabienne. Ik knik grinnikend "weet ik" Liam lacht en drukt een kus op mijn voorhoofd "Wil je dan mijn vriendin zijn?" Ik knik weer en plaats mijn lippen op de zijne "Heel graag"

Als we het busje uitstappen kijkt Kiki me wenkbrauwwiebelend aan. Ik grinnik en loop naar haar toe. "Vas Happening?" roept ze vrolijk. Perrie kijkt weer op en begint te lachen. "Wat is er tussen jou en Li" zegt Kiki wat zachter. Ik glimlach "Boyfriend Girlfriend" Kiki springt in de lucht en slaakt een klein gilletje. Ze trekt me in een korte knuffel. "Wanneer is jullie eerste date?" vraagt ze opgewonden. Ik haal mijn schouders op en Kiki glimlacht. "Verrassing zeker?" Ik haal weer mijn schouders op "Liam heeft niets over een date ofzo gezegd" zegt ik droog. Kiki glimlacht, "Mooi" mompelt ze. Ik kijk haar raar aan en loop dan zonder verder nog wat te zeggen richting Liam. Als ik me nog even naar Kiki kijk zie ik dat ze alweer met Niall aan het praten is. Liam draait zich om. "Hey babe" ik voel me warm worden vanbinnen. Het is zo lief als hij dat zegt. Hij grinnikt en drukt een kus op mijn lippen. "Zullen we het de andere vertellen?" Ik knik "Kiki weet het al" Liam grinnikt weer en schraapt zijn keel. "Jongens, Fabienne en ik zijn nu officieel" hij glimlacht breed. Ik ook. "Dat was simpel" lacht hij. Ik kijk hem raar aan. "Fabienne, je bent mijn eerste échte vriendin, ik weet dat het raar klinkt, maar Danielle was voor de media. Ik vond haar niet leuk" ik glimlach. "Mooi" Hij schud lachend zijn hoofd. "Ik zal je nooit begrijpen Fabienne, dat is zo leuk aan je. Andere meiden hadden me raar gevonden als ze mijn eerste vriendin waren geweest" ik haal mijn schouders op. "Ik vind het wel lief" Liam glimlacht en drukt een kus op mijn haren. "Ga maar naar Perrie, volgens mij wil ze Kiki en jou iets vertellen" Ik knik en loop naar haar toe. "Vas Happening?" Zeg ik vrolijk. Aan Perries glimlach te zien, is het leuk. "Willen jullie mijn bruidsmeisjes zijn?" We knikken hevig, en trekken elkaar in een groepsknuffel. "Heel graag Per" zegt Kiki lachend. Ik knik ook. "I'd love to" zeg ik met een Engels bekakt accent. De meiden grinniken. We lopen weer richting de groep en beginnen onze eigen gesprekken. Zayn stormt op me af. "Wat vroeg Perrie?" Ik haal mijn schouders op. "Gaat je niets aan, verloofde" hij grijnst. "Je mag niets zeggen?" Ik knik en loop dan zonder verder nog iets te zeggen weg.

Kiki pov

Ik glimlach "Heel graag Per" zeg ik lachend. "I'd love to" antwoord Fabienne bekakt, ik grinnik en kijk hoe Fabienne word bestormd door Zayn. Twee sterke armen slaan om mijn middel en ik draai me om. "Hey" mompel ik en druk een kus op zijn lippen, "Ben je zenuwachtig ofzo" grinnik ik. Niall knikt verlegen en ik voel een glimlach op mijn gezicht. "Ik ook"

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Hey Guys

Ik ben begonnen met het schrijven van een boek over Emma. Het meisje dat werd aangereden door Louis. Ze krijgt iets met Calum en dan komt dit ongeluk. Hier is een soort van samenvatting.

Emma komt in contact met Calum. Na veel gesprekken maken ze een afspraak, in de buurt. Emma en Calum vinden elkaar beide leuk, maar er is nog geen relatie. Als de jongens met Laura en Annabel een keer bij Emma komen is Dominique er ook. Ze praten wat en doen een potje trutje or dare. Als ze op het punt staan om te vertrekken komt Emma's moeder thuis. ze is woedend. Ze gelooft niet dat Emma vrienden zal kunnen hebben. Ze trekt haar mes e komt uitdagend dichtbij. Calum probeert haar te beschermen, wat Emma's moeder nog bozer maakt. Weten ze te ontsnappen? En als ze dat doen, hoe gaat het verder?

Ik zeg later wanneer ik het eerste hoofdstuk online zet en hoop dat jullie het willen lezen. Zo lopen mijn verhalen toch nog een beetje in elkaar.

Xx Carlijn

VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu