Ik geniet van de prachtige stemmen van de jongens terwijl ik ze kan zien. De jongens wilden allemaal dat we in het publiek gingen staan, wat Paul dan uiteindelijk - na veel gezeur - ook heeft geregeld. Ik kijk Fabienne aan terwijl we meezingen met Story Of My Life. Wie had gedacht dat dit allemaal zou gaan gebeuren? Ik sta hier met mijn 4 nieuwe, beste vriendinnen, bij een concert van mijn en hun vriendjes te kijken. Ik glimlach en de eerste tonen van Best Song Ever dringen mijn oren binnen. Ik kijk naar Niall die met Liam staat te dansen, alleen is Liam natuurlijk veel beter. Niall wil net gaan zingen als hij Louis aankijkt en heel hard in de microfoon lacht. Een glimlach vormt zich op mijn gezicht. Hij kijkt me aan als hij snel zijn solo afmaakt zonder verder nog te lachen.
-
"Jullie waren geweldig" roept Fabienne terwijl ze een sprintje richting de jongens trekt. We volgen haar en belanden in een groepsknuffel. Lachend vallen we half en proberen we uit elkaar te komen. Als we eindelijk los zijn voel ik een hand op mijn schouder. Ik draai me gelijk om en zie, zoals ik al dacht, Niall staan. Ik geef hem een korte kus en knuffel hem dan. "Jullie waren écht geweldig" fluister ik. Ik hoor Niall grinniken en laat hem los. Ik glimlach meteen ik het horen van zijn lach. Als ik opzij kijk merk ik meteen dat ik word aangestaard. Ik geef Niall nogmaals een korte kus en loop richting Fabienne. "Wat is er?" Vraag ik. "niets, jullie passen gewoon echt geweldig bij elkaar" antwoord ze. Ik glimlach. "Nou jij en Liam zijn per-fect" Fabienne grinnikt. "Zullen we naar de 5SOS jongens?" Vraagt ze ineens. "ik wil ze wel eens ontmoeten" ik knik en samen dwalen we door de gangen."Geez, nu snap ik hoe Louis kwijt was geraakt toen" lach ik. Fabienne grinnikt
"Hier!" Roept ze ineens. Ik kijk naar de deur. '5 Seconds Of Summer' Staat er op een papier geschreven.
"Waarom gingen we hier ook alweer heen?" Lach ik. Fabienne haalt haar schouders op.
"Kom. we gaan gewoon naar binnen" zegt ze. Ik knik terwijl ik op de deur begin te kloppen.
"Binnen!" Hoor ik een stem.
Ik open de deur en samen lopen we de kleedkamer in. Ik begin te lachen hij het zicht van Luke in een vreemde positie op de bank, Michael en Calum dansend en Ashton met zijn telefoon in zijn hand, volgens mij een video aan het uploaden.
"Hoi jongens" zegt Fabienne grinnikend.
"Ey," zegt Luke, met een glimlach. "wat komen jullie doen?"
"We wilden een keer met jullie praten, ik bedoel, jullie zijn wel 5SOS eh"
Ashton giechelt even.
"Maar oke, kom zitten!" Zegt Luke, zijn benen van de bank halend.
-
-
-Niet heel veel later zit ik met een controller in mijn handen, Michael naast me. Luke en Fabienne kijken mee naar het FIFA spel en de andere twee zijn op hun telefoon bezig.
"Nog 3 minuten Mikey, denk je dat je nog kans maakt?" Zeg ik.
Michael lacht. "Ik hoop het"
Het fluitje klinkt door de box en ik spring overeind, juichend.
"En nu heb je verloren!!" Roep ik. Calum en Ashton kijken meteen op.
"Wat?" Roepen ze tergelijk.
"Mikey heeft verloren in FIFA, van mij"
Grijns ik. De jongens beginnen te lachen, terwijl Michael me alleen maar boos aankijkt. Ik grinnik."Wij gaan weer" zegt Fabienne dan. "De andere jongens wachten op ons, het was leuk jullie verslagen te hebben" vul ik aan, waarna ik ren boze blik van Michael krijg.
"Doei!"
We stappen de kleedkamer uit vervolgens weer door de gangen te dwalen, op zoek naar de jongens.
-
-
-"Eindelijk!" Roep ik. Ik ren een beetje vooruit. Niall geeft me gelijk een knuffel.
"Waar waren jullie?" Vraagt hij.
"Bij de 5SOS jongens, Michael verslaan in FIFA" Grinnik ik. Niall grijnst een geeft me een kus.
"We gaan!" Roept Paul. Allemaal draaien we ons meteen om en lopen achter Paul aan. Zodra de deur open gaat hoor ik gegil.
"Rennen, maar blijf bij de bewakers" roept Paul. We beginnen te rennen, het is nog best ver.
Als we bij de van zijn is de deur al open en moeten we er zo snel mogelijk inklimmen. Ik trek de deur achter me dicht.
"Gelukkig kwamen ze niet dichterbij" zeg ik hijgend. Niall grinnikt en ik ga bij hem op schoot zitten.
"Waar gaan we heen?" Gaap ik.
"Het hotel"
---------------------
-------
----------------------
-------
----------------------Sorry voor dit verschrikkelijke en korte hoofdstuk. Ik ben van plan deze vakantie veel te schrijven. Dus.. Stay Tuned!
JE LEEST
Veroverd
FanfictionNiall Horan Fanfictie Word afgeschreven met Zayn in de band Highest rank: 226 In Fanfiction