Niall staat glimlachend in de kamer. "Daar ben je eindelijk" grinnikt hij. Ik knik. "Gelukkig zit ik bij jou op de kamer" zeg ik. Niall fronst. "Ik haat het om alleen te zijn, en als zeker in zo'n luxe kamer" mompel ik. "Is dat het enige?" grinnikt hij. Ik grinnik ook en loop naar hem toe. Hij slaat zijn armen om me heen en ik verberg mijn hoofd in zijn borst. Hij geeft kleine kusjes op mijn kruin. "Ik heb je nodig morgen" zeg ik zacht. Ik voel dat hij knikt. "Ik ben er voor je" fluistert hij. Mijn huid tintelt van zijn adem en ik sluit mijn ogen even. We staan daar een paar minuten als mijn telefoon gaat. Niall laat me los en drukt snel nog een kus op mijn wang. Ik glimlach naar hem terwijl ik mijn telefoon oppak.
"Hallo, met Kiki" zeg ik vrolijk.
"Hey Kiek" antwoord mijn moeders stem vrolijk. Een glimlach vormt zich op mijn gezicht.
"Hey mam, hoe gaat het daar?"
"Met ons gaat het goed, Lucy gaat beter en James is gefrustreerd aan het gamen" Ik grinnik bij het horen van James stem, ook al schreeuwt hij door de kamer.
"Ik mis jullie mam, maar morgen kom ik naar het ziekenhuis, ik ben nu in Amsterdam, maar het is best laat, en ik ben verschrikkelijk moe" zeg ik.
"Is goed meid" antwoord mijn moeder. Ik vraag haar nog naar Lucy's kamergegevens en zeg haar gedag.
Ik klik mijn telefoon weer uit en stop het in mijn broekzak.
"Morgen kunnen we naar het ziekenhuis" zeg ik. Niall knikt en slaat zijn armen weer om me heen. Hij drukt weer een kus op mijn kruin en laat me weer los. "Ik ga slapen" fluistert hij. Ik knik "Ik ook"
Ik kleed me om naar mijn pyjama en poest mijn tanden. Ik haal mijn make-up van mijn gezicht en ga dan weer naar het bed toe. Ik ga onder de dekens liggen en sluit mijn ogen. Niall komt naast me liggen. "Slaaplekker" "Weltrusten"
////
Ik open mijn ogen en gaap even. Ik hou mijn handen boven mijn hoofd en rek me uit. Ik kijk naast me en zie dat Niall nog ligt te slapen. Ik grinnik en haal mijn telefoon tevoorschijn. Ik maak snel een foto en zet hem op instagram.
"Are you sleepyNialler? @niallhoran" mention ik. Ik grinnik nogmaals en loop naar mijn kledingkast. Ik laat mijn blik over de planken glijden en weet al snel wat ik aan wil doen. Ik pak mijn lichte shortje uit de kast met mijn batman top. Ik loop naar de badkamer en kleed me uit. Ik stap onder de douche en begin zacht te zingen. Ik was mijn haren en stap weer onder het warme water vandaan. Ik droog me af en doe mijn bikini en de uitgezochte kleren aan. Ik loop de badkamer weer uit nadat ik mijn haren heb gekamt. Ik pak mijn zwarte Air Max uit de hoek en trek ze over mijn sokken. Ik bekijk mezelf in de spiegel en tevreden glimlach ik. Ik kijk nog even naar Niall die nogsteeds ligt te slapen. Ik pak zijn telefoon en ga naar notities.
Ben alvast weg, zit bij het zwembad xx
Ik zet Niall's telefoon weer uit en loop de hotelkamer uit. Op de gang kom ik Louis tegen. "Hey" zeg ik vrolijk. "Hey" zegt ook hij. Ik grinnik en samen lopen we naar het zwembad. Onderweg komen we langs de towel-desk waar ik een handdoek haal. Louis doet hetzelfde. Ik gooi mijn handdoek op een stoel en kijk Louis aan. Hij knikt meteen vrolijk. Ik trek mijn top over mijn hoofd en gooi die op de stoel. Ik doe ook mijn shortje uit en kijk naar Louis. Hij steekt zijn teen in het water om te kijken of het koud is. Ik grinnik en sla mijn slag. In een duw ligt Louis in het water. Ik grinnik en voor hij me nat kan spetteren spring ik hem achterna. Ik zwem zo snel mogelijk van hem weg en voel dan zijn hand om mijn enkel. Louis trekt me onder water en proestend kom ik weer boven. Louis glimlacht en begint te lachen.
"Hey jongens, wat is er aan de hand?" hoor ik Fabienne's stem. Ik draai me al zwemmend om en zie Fabienne staan. Ik glimlach naar haar. "Weet je hoelaat het is?" vraag ik. Fabienne knikt, "Half 1" Ik zwem naar de kant en klim de kant op. "Ik moet gaan" zeg ik tegen Louis. Hij knikt en ik geef Fabienne snel nog een knuffel voor ik van het zwembad wegloop.
JE LEEST
Veroverd
FanfictionNiall Horan Fanfictie Word afgeschreven met Zayn in de band Highest rank: 226 In Fanfiction