Hoofdstuk 34

255 7 3
                                    

Kiki pov

Snel kijk ik op bij het horen van mijn favoriete Ierse accent. Ik glimlach en druk een korte kus op zijn lippen.

"Hoe was het?"

"Goed" gaapt hij.

Ik grinnik en kijk hem even aan.

"Dat word wat vanavond"

Niall kijkt me raar aan. "Hoe bedoel je?"

"Je hebt vanavond een concert, en je bent moe" grinnik ik. Niall haalt zijn schouders op.

"Dan gaan we nu heel even slapen" stelt hij voor. Ik kijk hem verbaasd aan.

"We?" herhaal ik hem. Hij knikt vrolijk.

"Ik kan niet zonder jou slapen" zegt hij lachend terwijl hij me aan mijn arm op het bed trekt. Ik grinnik en verlig even. Niall doet hetzelfde en al snel lig ik met mijn hoofd op zijn borstkas en speelt Niall met mijn haren.

Ik glimlach automatisch.

"Zo val ik meteen in slaap" murmel ik. Niall grinnikt, "Ben ik zo saai?" vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en voel mijn haren door de war gaan.

"Je bent veel te lief" mompel ik nog, voor ik mijn ogen helemaal sluit en ik slaap vat.

-

-

"Kiki" zegt Niall zacht. Ik open mijn ogen en kijk in het felle licht. In een reflex knijp ik mijn ogen tot spleetjes en kijk weg van het licht. Zodra mijn ogen gewend zij kijk ik Niall aan. Hij grinnikt.

"Goedemorgen" Ik lach even en geef hem een kus.

"Hoelaat is het?" gaap ik.

"5 uur" ik schiet overeind.

"Ik heb honger" zeg ik vrolijk. Niall grijnst en volgt me. Ik ren de gang op en klop hard op de deuren van de andere. Ik hoor boze geluiden en trek Niall mee naar de eetzaal. Ik gris een bord van een van de vele stapels en loop langs het eten. Ik pak snel wat op mijn bord en schenk nog wat drinken in. Als ik terug loop met Niall achter me aan valt mijn oog op een meisje. Ze zit alleen aan een tafel en staart verveeld voor zich uit. Ik loop naar haar toe.

"Hey" zeg ik vrolijk.

"Hoi" mompelt ze

"Ik ben Kiki" zeg ik.

"Iris" mompelt ze weer.

"Wil je bij ons zitten" stel ik voor.

Iris kijkt verbaasd op en knikt dan.

"Heel graag"

-

"En jij dan?" vraagt ik haar. Ze haalt haar schouders op.

"Iets met fotografie" antwoord ze. Ik knik en kijk naar haar, iets aan mij vertrouwd haar niet. Ik zwaai mijn gedachten weg. Ze is gewoon een meisje dat een verkeerd vliegtuig heeft genomen en nu een week hier moet blijven. Niemand snapt luchthavens. Misschien is het wel opzet, dat ze niet naar haar vriendinnen wilde. Ik grijns om mijn eigen gedachten. Waarom ben je dan vrienden met hen?

"Oh daar komen ze al" zegt Niall, wijzend naar de groep mensen. Ik glimlach naar Fabienne die me raar aankijkt. Als ze plaats nemen aan onze tafel haalt ze haar wenkbrauwen op.

"Hoi, ik ben Fabienne" zegt ze. Iris glimlacht. "Ik ben Iris" Fabienne glimlacht kort en brengt haar blik naar mij. Ik haal mijn wenkbrauwen op en Fabienne doet hetzelfde. We geven elkaar nog een blik voor ik me in het gesprek tussen Linda en Niall wurm.

.

.

"Doei Iris" roept Louis, nog steeds met de slappe lach. Ik grijns en zwaai nog even naar het meisje.

"Paul komt ons in 5 minuten ophalen, we kunnen onze spullen halen?" stelt Fabienne voor. Ik knik en we beginnen allemaal met rennen.

Hijgend proppen we onszelf in de lift en gaan naar de hotelkamer. Niall en ik rennen meteen naar nummer 12. Ik gris mijn zwarte eastpack uit mijn koffer en gooi er wat spullen in.

Ik kam snel nog even mijn haren en doe mijn make-up goed.

"Klaar!" roep ik. Niall kijkt verbaasd op.

"Shit, nu ben ik sloom" grinnikt hij. Ik haal nonchalant mijn schouders op.

"Dat wisten we al, Ni" grinnik ik. Niall komt naast me staan en drukt een kus op mijn wang.

"Je bent zo schattig Kiki" lacht hij. Ik voel mijn wangen warm worden. Waarom heeft hij zo'n effect op me?

Hij grinnikt even. "Leggoo" Giechel ik.

We lopen beide breed grijnzend de deur uit. Bijna meteen lopen we Liam en Fabienne tegen het lijf. Ik geef Fabienne snel een korte knuffel.

"Zijn de andere ook al klaar?" vraagt ze. Ik haal mijn schouders op, "laten we gewoon wachten"

Al snel komt ook de rest eraan. Samen lopen we naar de uitgang van het resort, waar een groep fans staan.

"Zullen we maar foto's doen?" vraagt Louis. We knikken allemaal en lopen richting de tientallen fans, niet veel, voor One Direction's doen. Een paar meiden rennen meteen op me af. ik glimlach en praat even kort met ze. Na de selfie volg ik ze nog op twitter en ga naar de volgende meiden toe. Volgens mij was ik bij iedereen langs geweest toen ik Paul's Van aanzag komen rijden. Ik roep snel naar de andere dat Paul er is.

"Okay, let's go boys and girls!" lacht Paul. We glimlachen naar hem en stappen het kleine busje in, veel te klein wat mij betreft. Ik wil niet verwend overkomen ofzo, maar we zitten in een 6 persoons busje, met 11 personen, Paul erbij opgeteld. Ik klim weer bij Niall op schoot en begin meteen een gesprek met Fabienne, onderhand mijn beste vriendin. Ik mag alle meiden heel graag, maar Fabienne en ik, ik weet niet echt, we snappen elkaar gewoon helemaal.

"Ik heb echt zin in het concert" zegt Louis enthousiast. We knikken allemaal instemmend.

"Waarom mogen we Fireproof en Steal my girl nog niet zingen?" Vraagt Zayn aan Paul.

'Laat dat maar aan ons over " grinnikt Paul. Zayn knikt begrijpend.

- - - - -

"I know, I know, I know for sure, Everybody wanna steal my girl. Everybody wanna take her heart away, couple billion in the whole wide world. Find another one, cause she belongs to me"

De jongens maken nog wat uithalen en lachen dan. Ik grinnik ook even kort. Vanavond word fantastisch. Al heb ik geen flauw idee waarom.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben zo verliefd op FOUR❤️ De night changes clip is perfect!! De jongens zijn zo perfect DAMN -

x

VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu