18 weken zonder Niall. 2 weken niets van hem gehoord. Ik maak me vreselijk zorgen al weet ik dat hij oke is. Ik heb Liam nog een aantal keer gesproken maar hij wil niets kwijt. Ik wil gewoon weten waarom Niall me negeert. Ik maak mezelf helemaal gek. Is hij vreemd gegaan? Is hij aan de drugs? Ik ken Niall, hij doet dat niet, maar ik kan de gedachten niet uit mijn hoofd zetten. Wat als het wel zo is? Wat als hij heeft beseft dat hij niet meer van me houdt. Ik weet het gewoon niet meer. Ik zucht even diep en probeer Niall nog een laatste keer te bellen. 'kom op..'
-----------------------------
-----------------------------
------------------------------
------------------------------
------------------------------
-------------------------------
------------------------------
------------------------------
L I A M P O V
'Ik wil haar gewoon niet bellen oke' roept Niall gefrustreerd. Ik zucht. 'Niall ze maakt zichzelf gek. Ze denkt de ergste dingen!'
'Ik wil het gewoon niet oke, als ik haar bel en iets verkeerds zeg kan ik alles verpesten.'
'Kom op, bel haar en let goed op je woorden oke, zeg gewoon dat je liever face-to-face praat. Dat je het niet via de telefoon wil uitleggen'
Niall zucht diep maar pakt dan toch zijn telefoon. 'Oke maar blijf erbij voor als ik iets fout doe' Ik knik en kijk hoe Niall Kiki's nummer intoetst. 'Kiki!' zegt hij vrolijk. Ik glimlach als ik haar stem verbaasd hoor roepen. 'Oh mijn God, Niall? Hoe- Wat- Waarom nam je niet op? Ik heb je zo gemist!' Niall glimlacht ook. 'Ik jou ook, ik had alleen echt geen tijd om je te bellen' Ik bijt op mijn lip. Kiki heeft mij wel gesproken dus dit excuus komt waarschijnlijk slecht over. Kiki lijkt het niet te merken 'Het is oke, ik ben blij dat ik je nu in ieder geval spreek.' Ik glimlach naar Niall en verlaat dan de kleedkamer.
JE LEEST
Veroverd
FanfictionNiall Horan Fanfictie Word afgeschreven met Zayn in de band Highest rank: 226 In Fanfiction