Hoofdstuk 9

644 20 9
                                    


Ik word wakker van het harde geluid van mijn wekker. Zuchtend ga ik overeind zitten in mijn bed en pak mijn telefoon van het nachtkastje. Tot mijn verbazing zie ik een mailtje van Cocal voorbij komen. Nieuwsgierig klik ik erop en begin rustig te lezen. Mijn mond valt open terwijl ik de lange mail helemaal doorlees en probeer de moeilijke woorden te ontcijferen. 'O mijn God!' 


Ik klik snel de mail weg en bel mijn moeder. 

'Mam! Ik heb geweldig nieuws!'

'Ook goedemorgen lieverd,' hoor ik haar lachen. 'vertel' 

'Het modellenbureau heeft me aangenomen en ik mag deze week beginnen!'

'Ik ben trots op je lieverd, maar ik moet echt gaan. Mijn werk verwacht dat ik er over 10 minuten ben en ik zit nog niet eens in de auto' 

Ik grinnik even, dat heb ik dan niet van een vreemde. 'Dag mam. Succes op je werk, ik hou van je!'

'Ik ook van jou, dag meis'


Ik stap uit mijn bed en kleed me in een rap tempo om. Ik moet en zal op tijd komen. Cocal heeft geregeld dat ik vandaag mag komen tekenen.

Ik pak mijn spullen en loop al neuriënd de trap af. Even later maak ik mijn ontbijt en een half uur later loop ik de deur uit. Rustig, nog steeds vrolijk neuriend loop ik het werkgebouw binnen. Binnen kom ik Claire tegen.

'Hee Kiki, is het gelukt?'

Ik knik glimlachend. 'Bedankt voor je hulp! Het was heel fijn dat je me zo wilde helpen'

'Altijd'

Ik loop verder de gang door en friemel onrustig met mijn trui. Ik ga zo een contract tekenen voor één van de meest bekende modebureaus van Engeland. Hoe had ik dit kunnen verwachten. Ik besef me dat ik geen idee heb waar ik heen loop als ik een rare blik krijg van een meisje dat achter een balie staat. Ik verontschuldig me snel en kijk achterom. 'Claire!' roep ik snel. Ik haast me naar het vrolijke meisje toe. Ze glimlacht naar me. 'Weet jij waar ik heen moet?' 

Uiteindelijk bleek dat Claire ook die richting uit moest en heeft me geholpen met de weg door het grote gebouw. Toen ik bij het kantoortje kwam vroeg de man Claire ook mee naar binnen. 

'Claire ik wil dat jij ook tekent'. Ze kijkt de man vragend aan. 'Sorry meneer, maar zou ik eerst mogen weten waarvoor dan wel niet?' Hij glimlacht naar haar. 'Ik promoveer je bij deze tot manager. Je zal worden aangesteld als manager van onze nieuwe aanwinst Kiki Sanders' 

Claire's mond valt open en ze knikt hevig met haar hoofd. Dan trekt ze me in een stevige knuffel. Ze glimlacht breed en bedankt de man. 'Kiki, je mag hier tekenen.' Ik lees de regels even snel door en zet mijn krullerige handtekening onder het document. 'En hier..' Ik krijg weer een papier in mijn handen en teken nogmaals. 'Heel erg bedankt en welkom bij Cocal. Ik verwacht je morgen om 3 uur aanwezig. Claire zal je opvangen en verder helpen.' Glimlachend geef ik de man een hand en zeg Claire gedag terwijl ik het kantoortje verlaat. 


Onderweg naar huis stuur ik Linda en Niall een aantal berichtjes en stop even bij de Mc Donalds. Met een zak etne in mijn hand loop ik richting mijn appartementje. Ik begin rustig te eten terwijl mijn gedachten wegdwalen. 


Niall: Je bent ons niet al vergeten toch? 

Me: I would never

Me: zin in vanavond :)

Niall: Ik ook, heb je gemist

Me: Ik was er gisterenavond nog

Niall: dus?

Niall: dat is voor mij al te lang

Me: haha, tot vanavond x


Met een glimlach op mijn gezicht klik in mijn telefoon uit en loop naar boven. Over een uurtje staat Niall voor de deur en ik blijf toch een meisje. Ik kies wat leuke casual kleding en werk mijn make-up een beetje bij. Ik vlecht mijn haar in en kijk op de klok. Het is kwart voor acht, Linda had beloofd dat ze er nu zou zijn. En precies dan gaat de bel. Ik loop snel de trap af en open de deur voor haar. 'Ahw Kiek je ziet er zo leuk uit!' Ik glimlach naar het meisje. 'Jij dan!' 'Zullen we anders gaan lopen, een beetje bijpraten kan geen kwaad' ik knik instemmend en haal mijn telefoon uit mijn tas. 

Me: Hee, wij komen lopen.

Me: Niet tegenin gaan alsjeblieft x

Niall: nee het is goed, x

als we in Niall's straat aangekomen zijn kijk ik Linda aan. Ze staart met open mond naar de huizen. 'Hier is het?' Ik kijk nog een keer naar het adres. 'Ja ik geloof het wel ja' Linda staart me met grote ogen aan. 

'O mijn god' ze wijst naar een groep meiden voor de deur van één van de huizen. 'Daar moet het zeker zijn' Ik kijk even naar het nummer en knik. 

Niall: Sorry van de groep meiden 

In een flits zag ik een hand en toen een stekende pijn op mijn huid. Mijn hand bewoog zich meteen naar mijn gezicht en bedekte de huid. 'Kut!' roep ik terwijl ik mijn ogen dichtknijp. Ik voel Linda's hand op mijn schouder. 'Kiki? Gaat het?' Ik knik rustig terwijl de hoofdpijn toeneemt. Naast Linda staat een bewaking die vriendelijk naar ons glimlacht. 'Het spijt me van deze fans. Kiki en Linda?' Linda knikt. 'Ik zal jullie naar binnen helpen.'

Zodra we binnen zijn rent Niall naar me toe. 'Wat is er gebeurt?' vraagt hij met een bezorgde stem.

Ik glimlach "Het valt allemaal wel mee!" Ik volg Niall de woonkamer in terwijl Linda haar hand nog op mijn schouder rust. 'Neem plaats, willen jullie thee?' Beide knikken we en Niall verdwijnt in de keuken. Ik ga glimlachend naar Louis zitten. 'Dit is Linda, mijn beste vriendin.' De jongens stellen zich ook aan haar voor en Linda gaat naast Zayn op de sofa zitten. Met mijn vingers druk ik tegen de pijnlijke huid aan. 'Wat was er gebeurt?' vraagt Louis me. Ondertussen komt Niall terug en gaat aan de andere kant naast me zitten. 'Ik weet het niet' zeg ik. 'Maar het valt allemaal wel mee'

Ik voel een sterke arm om me heen, en als ik mijn hoofd draai kijk ik recht in Niall's ogen. Hij kijkt me bezorgt aan. 'Laten we anders thuis een filmpje kijken' stelt hij voor. Ik kijk hem dankbaar aan en hij glimlacht. Iedereen stemt in en we eindigen in een Disney film. Linda zit al heel de avond met Liam te praten en zo te zien hebben ze het heel gezellig. 

Niall drukt een kusje op mijn wang en mijn wangen beginnen meteen te gloeien. 'Je bent schattig als je bloost' grinnikt hij. Ik begin te lachen. Dan druk ik snel een kus op zijn lippen. 'Jij bent altijd schattig.


VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu