Zijn ogen stralen mooi en hij kijkt me vrolijk aan. "Je bent mooi" zegt hij. Ik bloos en druk een kus op zijn lippen. "Ik hou van je Ni" zeg ik. "Ik ook van jou" Ik sluit mijn ogen en wacht op een kus. Niall drukt er een op mijn lippen en laat zijn vertrouwde armen van me los. Ik glimlach even naar hem en loop richting Kayleigh, die vandaag verrassend vrolijk was. "Hee" zeg ik vrolijk. Kayleigh draait zich om en zegt vrolijk gedag. "Moeten gauw weer een keer shoppen met de meiden" zeg ik. Kayleigh knikt instemmend, "Heb ik jou nummer al?" ik schud mijn hoofd en krijg Kayleigh's Iphone in mijn handen. Ik toets mijn nummer in en geef hem weer terug.
"Ik heb alle nummers, ik maak wel even een groep met ons" zegt ze terwijl ze wat dingen intypt. Ik knik en draai me weer weg. Niall glimlacht naar me en gebaart dat hij even weg moet. Teleurgesteld knik ik en Niall loopt samen met de jongens en Paul, de gang uit. Ik loop weer richting Perrie die stil op haar telefoon zit. "Vas Happening" zeg ik vrolijk. Perrie kijkt verbaasd op en begint te lachen. "Ik dacht serieus dat je Zayn was" Zegt ze lachend. Ik moet ook lachen en de andere meiden kijken ons verbaasd aan. "Ga je even mee Per?" fluister ik. Ze knikt en we lopen de gang uit. "Waar gaan jullie heen?" Roept Kayleigh, ik grinnik "De Wc" roep ik terug. Ik hoor haar nog net een "Jeetje alweer" mompelen als ik de hoek om stap. "Per, ik wil weten wat er aan de hand is met Linda, bij Lou is het logisch, hij gaat kapot om Emma, het klinkt misschien hard, maar het is zo. Hij heeft een reden, alleen die van Linda weet ik niet" Ratel ik. Perrie knikt. "Ik wil het ook weten, Linda steunt Lou nu niet eens, nu juist hij haar nodig heeft" Ik knik, "We moeten het uitzoeken, maar wie zou hier een reden van weten?" vraag ik me hardop af. Perrie en ik kijken elkaar aan en zeggen tergelijk "Liam" "Hij moet het wel zijn" zeg ik. Perrie knikt weer, "Hoe gaan we het hem vragen?" vraagt ze terwijl ze zachtjes op haar lip bijt, "Ik weet het niet" zeg ik schouderophalend. Perrie knikt, "Later" zegt ze, nu is het alweer mijn beurt om te knikken. We stappen de hoek weer om en zien de meiden alweer staan, "grote boodschap?" vraagt Fabienne lachend. Ik kijk naar Perrie en lach dan met haar mee.
Niall pov
Ik en de jongens moesten net weg. We hebben een geweldig idee voor Louis'en Kiki's verjaardag. Ze denken allebei dat het feestje alles was, maar eigenlijk heb ik vanavond heel Nando's afgehuurd voor ons. Ik hoop maar dat ze het leuk vinden. Paul schraapt zijn keel en ik schrik op uit mijn gedachten. "Sorry" zeg ik lachend, als ik Pauls boze gezicht zie. Ik richt mijn volle aandacht nu op Paul, die gaat uitleggen 'wat we vanavond gaan doen.' "Jullie hebben eerst een concert, we gaan er met de Van heen, en dat is dan het laatste concert in Ierland. Morgen vertrekken we weer naar Frankrijk. Na het concert, moeten jullie dus gelijk slapen" zegt hij streng. We knikken allemaal braaf, vooral Louis, die niet weet wat er aan de hand is. "Het is 5 uur, we vertrekken lads" zegt Paul een stuk vrolijker. Weer knikken we, en volgen Paul de gang weer op richting de meiden. Kiki kijkt me blij aan. "Ga je mee?" roep ik haar vrolijk toe. Ze knikt "Nu al?" "Ja, vroeg concert, we gaan eerst wel nog even naar de Mac" Kiki grinnikt, "Natuurlijk" lacht ze. Ik voel een glimlach op mijn gezicht en pak Kiki's hand. Onze handen passen perfect, en gelijk hoor ik Zayn's stem in mijn hoofd galmen.
"Your hands fits in mine, like it's made, just for me"
We stappen Paul's busje in en zien de jongens van 5SOS ook al naar een grijze Van lopen. Arme Ashton! Hij zit heel de dag, ik moest wel om zijn Vine lachen. Ik zet Kiki op mijn schoot als ik zelf al in het busje zit. Ze glimlacht en drukt een kus op mijn wang. niet veel later rijden we weg. Zenuwachtig bijt ik op mijn lip. Kiki kijkt me niet begrijpend aan en draait haar hoofd weer weg als ik grijns. Louis staart uit het raam en ik moet even slikken. Arme jongen. Ik stuur hem een sms, ook al zit ik tegenover hem.
Succes vanavond! x Ni
Hij glimlacht en doet zijn telefoon terug in zijn broekzak. Hij knikt en staart weer naar het raam. Ik moet dit kunnen oplossen, ik weet jammer genoeg niet eens wat er aan de hadn is, naast Emma kan je in zijn ogen ook iets anders zien. Alleen weet ik niet te beschrijven wat.
Kiki pov
Ik draai mijn hoofd en zie Niall op zijn lip bijten. Er is iets, en het heeft alles met Louis te maken. Hij verplaats zijn blik van Louis naar mij en grijnst. Ik draai mijn hoofd weer weg en staar nog steeds niet begrijpend voor me uit. Ik hoor Niall achter me de toetsen van zijn Iphone intypen en ik weet bijna 100% zeker dat hij Louis smst. Vanuit mijn ooghoek kijk ik naar Niall, die zijn hoofd opheft en naar Louis glimlacht. Tot mijn verbazing glimlacht hij terug. Hij stopt zijn telefoon weer weg en staart weer naar het raam. Ik moet weten wat er aan de hand is. Het is zeker weten niet alleen Emma die hem dwars zit.
Ik schrik als ik iemand mijn haar voel pakken. Als ik uit mijn ooghoeken zie dat Niall probeert te vlechten glimlach ik en laat hem. Linda kijkt me aan, wat wel de eerste keer vandaag zal zijn. "Kijk Zayn" fluistert ze. Ik richt een snelle blik op Zayn en zie dat hij bijna slaapt. "Onze klassieker" fluistert ze. Ik knik enthousiast wat me een boos gemompel van Niall oplevert. Dit is mijn kans om even gezellig met Linda te zijn. Ik grits de rugzak van de grond en open het. Een grote bus slagroom haal ik er uit en een grote veer. Ik hoor Kayleigh grinniken en kan het niet laten een gemeen lachje over mijn lippen te laten rollen. Linda spuit de slagroom op Zayn's hand en ik begin hem te kietelen met de veer in zijn gezicht. Nog niet helemaal wakker krabt hij met zijn hand in zijn gezicht en kunnen we lachen. Het was zo een simpele grap, maar hij was goed uitgepakt. Kayleigh houdt lachend mijn telefoon vast.. "Ik heb het gefilmt" lacht ze. Mijn ogen worden groot en ik grits de telefoon uit haar handen, "een instagram geval dan!" roep ik. Zayn's ogen springen open en hij probeert zo snel mogelijk omhoog te komen en mijn telefoon te pakken, alleen Perrie gaat er expres voor ziten. Ik glimlach als teken dat hij online staat en lachend kijkt ze naar Zayn. Hij drukt een kus op haar lippen en Perrie trekt een vies gezicht. "Gadver nu zit er ook slagroom op mijn gezicht" zegt ze lachend. Ik gaaf hen allebei een tissue en we lachen nog even uit. Niall heeft ondertussen een vlecht in mijn haar gelegt. Een beetje trots leg ik hem over mijn schouder en kus Niall op zijn wang. "Dankje Ni" fluister ik. "Geen probleem" zegt hij glimlachend. Het busje mindert vaart en ik zie Louis verbaast opkijken. De rest van de jongens daar in tegen, staart grijnzend voor zich uit. Ze stappen uit het busje, en een verbaasde Louis volgt ons. Als ik me omdraai zie ik het pas. "Het is fantastisch" roepen ik en Louis tegelijk. Niall knikt trots. "speciaal voor jullie, happy birthday!
❤
Ewaa.
Ik heb dus gewoon GEEN reacties op mijn Q|A gehad, best sneu. Dus ik doe t niet meer denk ik.
Willen jullie lange goede hoofdstukken? of korte slechte die vaker worden geüpdatet?
Ik ben zo blij met mijn lezeraantal! Gaaf!
&
VOTE
COMMENT
SHARE
Plz! *puppyogen*
Lots of Love Carlijn
JE LEEST
Veroverd
FanfictionNiall Horan Fanfictie Word afgeschreven met Zayn in de band Highest rank: 226 In Fanfiction