En daar zit ik dan. Alleen.
Ik ben pas een week verder en heb nog niets beleefd. Niets leuks in ieder geval. Ik heb wel een verkeersboete gekregen en heb een pak melk laten vallen in de supermarkt. Niet iets wat nou echt leuk is.
Niall heeft me elke dag gebeld, soms wat langer dan andere keren. Hij is druk, en heeft niet veel tijd. Maar ik ben blij voor hem. Hij is terug bij zijn vrienden. De jongens waarmee hij deze hele reis doorgaat. Al het drama is terug, en Niall kan er weer om lachen. Ik ben de enige waarmee Niall is gezien waar een probleem van werd gemaakt door de media. Al maakte het voor de fans niet uit. Ze zijn me gaan volgen op al mijn sociale media en supporten me met alles wat ik doe. Ik krijg haast geen haat en, God, wat ben ik daar blij mee. Ik Skype soms ook met fans, om te laten zien dat ik met ze wil comminuceren en dat ik echt om ze geef. Het is ook echt waar, ik geef heel veel om mijn fans. Zij maken alles voor me mogelijkIk besluit het gewoon nog een keer te doen. De blije gezichten van de meiden en jongens toen ze met me praatten was bijzonder. Het was zelfs zo bijzonder dat ik soms even sprakeloos was. Ik wist niet dat mensen voor mij de hele avond willen wachten.
Ik besluit op omegle te gaan en er een YouTube video van te maken, sinds ik toch niet veel beters te doen heb en ik de fans hier heel blij mee kan maken.
Ik zet snel op twitter dat ik op omegle zit en begin dan de eerste videochat.
JE LEEST
Veroverd
FanfictionNiall Horan Fanfictie Word afgeschreven met Zayn in de band Highest rank: 226 In Fanfiction