Hoofdstuk 20

418 15 0
                                    

We lopen naar de tweede tourbus. Ik ril een beetje. Dublin is een stuk kouder dan London. Niall trek me dichter tegen zich aan. "Mijn thuisland" zegt hij trots. Ik glimlach, "wonen je ouders hier nog?" Hij knikt "Jep, en mijn broer en zijn gezin" Hoe heet hij?" Vraag ik. "Greg" Antwoord hij vrolijk. We stappen in de tourbus en we beginnen vrolijk liedjes te zingen. "Cause you're perfect to me" zingt Niall zachtjes naar me. Ik giechel.

Na een korte busrit belanden we bij een groot gebouw. De jongens rennen uit de bus gevolgd door ons. Glimlachend rennen ze het gebouw in. Als wij even later aankomen zitten de jongens al bij hun styliste. "Lou" stelt ze zich voor terwijl ze verder gat met Harry's haar. We stellen ons ook voor en nog geen 10 minuten later kan het concert beginnen. De jongens rennen vrolijk het podium op en beginnen te zingen, praten, dansen, noem maar op! Ik glimlach even naar Niall en steek mijn duim op. Hij stuurt me een handkus en richt zich weer op het publiek. Ze zingen vele liedjes en komen soms even backstage om zich om te kleden. Niall drukt dan even een kus op mijn wang en rent weer door.

"Het was geweldig!" roept Harry opgewonden als hij het podium af komt rennen. We knikken instemmend. De jongens douchen en kleden zich om terwijl wij in de bus wachten. Ik kijk even op mijn telefoon, het is half 8. Ik knik naar de meiden die alweer over kleding praten. Als de jongens de bus in sprinten voel ik meteen dat deze in beweging komt. "Wij gaan naar Mullingar Kiki" zegt Niall opgewonden. Ik knik "Oke" ik haal mijn schouders op.

Een uur later zijn we in Mullingar. We staan we voor Niall's huis en nog voordat we kunnen aanbellen wordt de deur opengedaan. Er doet een oudere man open die sprekend op Niall lijkt. "Eeh..hallo" Zeg ik stamelend als ik zie dat hij naar me kijkt. Hij knikt naar me. "Bobby" Zegt hij. Hij steekt zijn hand uit, die ik schud "Kiki" zeg ik beleefd. Hij wuift achter zich en loopt het huis binnen. "Rustig Kiek, t' is m'n vader maar" Ik knik en loop achter Niall aan naar binnen. Het is geen groot huis maar er zit wel luxe in. Ik kijk bewonderend om me heen. "Mooi?" vraagt Niall onzeker. Ik knik "Prachtig Ni" Hij glimlacht breed. "Ik ben gewoon mooi" grinnikt hij. Plagend geef ik hem een kus op zijn wang. "Dus, Je hebt een neefje" Niall knikt trots "Wacht even" hij loopt de gang uit en pakt zijn telefoon. Ik kan niet horen wat hij zegt. Als hij terug komt lopen grijnst hij breed. "Kom je?" vraagt hij. Verbaasd loop ik achter hem aan. In de woonkamer ga ik zwijgend naast Niall zitten. Bobby zit tegenover ons en kijkt me doordringend aan. Ik kleur een beetje rood. Niall slaat zijn arm om me heen. "Pa, dit is mijn meisje" zegt hij. Ik glimlach. Bobby knikt. "Geen tijdelijke dit keer?" Niall schud meteen zijn hoofd. "Ze is geen mediavriendin pa!" Zijn vader knikt "Oke Kiki" zegt hij dan vrolijk "Welkom in de Horan family" Ik glimlach beleefd maar voor ik het weet sta ik in een groepsknuffel met Niall en Bobby.

Na dat korte gesprek tussen Niall en zijn vader, is het niet meer ongemakkelijk. Ik weet nu ook dat Niall's ouders gescheiden zijn en dat Niall al vanaf zijn elfde gitaar speelt. Ik heb Bobby zelfs verteld over Lucy. Tranen verlieten mijn ogen en Bobby liet me op zijn schouder uithuilen.

Niall's pov

Nu moet het gebeuren. Ik zie mijn broer al voor het raam zwaaien. Ik gebaar dat hij moet bukken en meteen daarna verdwijnt hij. Oke diep ademhalen. Ik zie Greg's vrouw verschijnen met Theo op haar arm. dit word het! De deurbel klinkt en ik spring meteen op.

Kiki's pov

Als ik de deurbel hoor kijk ik verbaasd naar Niall. Tot mijn verbazing zit hij niet meer naast me. Ik kijk op en zie hem nog net de gang op sprinten. Ik hoor een deur open gaan en net als ik naar Niall toe wil lopen komen er mensen de kamer in. De jongen lijkt vreselijk veel op Niall. Achter hen loopt een vrouw met een klein jochie op haar arm. Ik glimlach vriendelijk en geef hen een hand. "Greg" zegt Niall's broer. Ik knik "Kiki" Hij glimlacht vriendelijk en loopt dan naar Niall. De vrouw geeft haar zoontje aan Bobby en geeft me een hand. "Denise" zegt ze vrolijk. Ik knik "Ik ben dus Kiki" zeg ik maar. Denise geeft me een vriendelijk knikje en gaat dan naast Bobby zitten. Niall komt weer naast mij zitten en Greg pakt een losse stoel. Het kleine jongetje giechelt zachtjes en speelt met Bobby's handen. "Dit is nou mijn familie" zegt Niall trots. Ik glimlach beleefd naar hen. Niall zet een paar stappen richting zijn vader en haalt het jongetje van zijn schoot. "Dit is mijn neefje, Theo" zegt hij. Hij laat zich weer op de bank zakken en kriebelt Theo in zijn buikje. "Niall," begint Greg een soort van verlegen, "Is ze geen mediavriendin?" Niall schud weer hevig zijn hoofd waarna ik moet blozen. "Dit is mijn toekomstige vrouw" zegt hij breed grijnzend. Greg knikt en glimlacht naar me. "Hopelijk kan je goed koken" zegt hij "Sorry, correctie" gaat hij door "Hopelijk kan je VEEL koken" Ik schiet in de lach. En krijg Theo op mijn schoot gezet. Ik kriebel hem waardoor hij giechelt en lieve twinkelingen in zijn ogen krijgt, net als Niall.

***

Als we weer buiten staan geeft Niall me een kus. Ik zoen hem terug. Hij pakt mijn handen en haalt zijn lippen van de mijne. "Kiki, je bent geweldig" zegt hij. Ik glimlach en druk een korte kus op zijn lippen. We stappen in de auto en ik zet de radio aan. Mijn favoriete liedje staat op, Best day of my life, dus ik kan het niet laten om mee te zingen. Niall kijkt me met open mond aan. "Kiki je kan geweldig mooi zingen" Ik voel mijn wangen gloeien en kijk uit het raam. "Niet" mompel ik onverstaanbaar. Niall grinnikt even. "Wat?" roep ik verontwaardigt "Je bent schattig als je bloost" Ik glimlach en kijk weer uit het raam. "De jongens en ik gaan coveren" zegt Niall onverwacht. "Gaaf!" roep ik meteen. Niall knikt en let weer op de weg.

Weer een uur later staan we voor het hotel. "De jongens hebben waarschijnlijk onze koffers" zegt Niall. Ik knik en we lopen naar de receptie. Verbaast draai ik me om als ik een tik op mijn schouder voel. "Hee Kiki" zegt Paul. "Hier is jullie kamerpas, Zayn en Perrie hebben jullie koffers, zij zitten in 209, jullie in 210 oke?" Ik knik en draai me naar Niall, die ook al meeluisterde. "Kom je Ni?" vraag ik en ik zet een paar passen richting de lift. Dit hotel is even luxe en mooi als het andere. Hij knikt en loopt achter me aan. ik zwaai even naar Paul en stap da de lift in. Op Niall en mij na staat er niemand in de lift dus pak ik mijn kans en zoen Niall. Niall schrikt even maar zoent me dan terug. Ik hoor een luide 'Pling' en laat Niall los "Die kwam onverwacht" grinnikt hij. Ik haal mijn schouders op. "Net zoals jij onverwacht in mijn leven kwam" mompel ik. Niall grinnikt. Ik steek het pasje in de deur en open die. Ik laat mijn mond weer openvallen. "Wauw!" roep ik. Niall kijkt me glunderend aan. "De presidental suite is zelfs voor mij fucking mooi" zegt hij. Ik knik en bekijk de kamer. We lopen de deur weer uit en kloppen aan bij kamer 209. Zayn doet open. "Ah! jullie komen voor jullie koffers!" roept hij. Ik knik en loop de kamer in. Ik graai de koffers van de grond en loop nonchalant naar Niall. Ik duw de koffers in zijn handen en ren naar Perrie. "Per!" roep ik meteen en ik trek haar in een knuffel. "Hoe was Niall's familie?" vraagt ze meteen. "Echt heel lief!" grijns ik. "Theo gezien zeker?" ik knik "Ahw hij is zo schattig" roept Perrie meteen. Ik knik nogmaals. "Net mini Greg". Grinnikend loop ik weer naar Niall toe die met zijn koffer in zijn hand met Zayn praat. "Succes maat" hoor ik Niall zeggen. Ik haal mijn schouders op en pak de koffer van Niall over. "Bye" Roep ik naar Perrie en Zayn. Ze knikken "Doei" We sluiten de deur en gaan naar de kamer er tegenover.

Als we binnen zijn laat ik de deur in het slot vallen en gooi mijn koffer naast het bed. Mezelf laat ik op het bed vallen. Zuchtend haal ik mijn schoenen van mijn voeten en smijt ze van het bed. Ik pak mijn joggingbroek en kleed me snel even om. Ik stap weer ik het bed en laat de dekens over me heen vallen. Vermoeid sluit ik mijn ogen. Ik voel Niall's zachte armen om me heen en ik kruip dicht tegen hem aan. Ik voel mijn oogleden zwaar worden en niet veel later, beland ik in een prachtige droom.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Okee Theo is dus heel lief. Kiki gaat hem nog wel een keer zien. Greg is lekker droog, en Denise is gewoon normaal.

Lees mijn andere boek, Irish Guys. Dat is een veel beter verhaal tot nu toe.

Lots of Love C

VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu