Hoofdstuk 7

644 23 4
                                    

Ik kijk op van de tv al mijn mobiel afgaat. Ik neem snel op. 'Hallo?' 

'Hey, je spreekt met Niall'

'Oh hey!' grinnik ik.

'Zin om morgenavond lang te komen?' vraagt hij.

'Ja klinkt leuk'

'Zie je dan' 


Niet veel seconden later ontvang ik een berichtje.


Niall: locatie

Niall: voor als je het vergeten was

Niall: zie je dan x

Me: tot dan x


-

-

-

Ik word wakker en rek me uit. Gapend stap ik mijn bed uit en kleed me om. Ik bel Linda even om te zeggen dat ik eraan kom. Dat is het fijne aan Linda, ze doet niet aan 4 dagen van te voren afspreken. Als je langs wilt komen, moet je dat zeker doen. Dat is meer haar motto. Na het ontbijt trek ik mijn schoenen aan en verlaat mijn appartement. Voor ik het weet sta ik al voor Linda's deur. Ze doet meteen open.

Binnen neem ik plaats op de bank en drink van mijn cola. 

Ik vertel haar alles over Niall en mijn waarschijnlijke nieuwe baan. Ze is enthousiast. Het fijne aan Linda is dat ze me altijd steunt, wat ik ook doe. Als ik vuilnisvrouw was geworden was ze waarschijnlijk even enthousiast. Ze helpt me bij het kiezen van een outfit. Het is een blijft One Direction die ik ga ontmoeten. En we eten samen lasagna. Daarna loop ik snel naar mijn appartement om me om te kleden voordat Niall al voor de deur staat. 

Bij Niall's huis aangekomen verbaas ik me weer over het gebouw. Het is zo waanzinnig mooi. Niall glimlacht naar me en opent de deur. 'Welcome to plaze a la One Directioné' Ik grinnik en volg de blonde jongen naar binnen. Vanaf de bank wordt ik aangekeken door vier jongens van in de twintig. Ik glimlach ongemakkelijk. 'Dit is Kiki!' zegt Niall. De jongens glimlachen naar me en stellen zich omstebeurt voor. 

-



VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu