Hoofdstuk 42

66 2 1
                                    


De volgende morgen word ik laat wakker. Ik bind een knotje in mijn haar en loop naar beneden. Niall zit aan de keukentafel met in zijn hand zijn telefoon. Hij kijkt er geconcentreerd naar. 'Hey liefje' zeg ik tegen hem. Hij kijkt op en glimlacht naar me. 'Ook goedemorgen'. Ik grinnik en geef hem een kus. 'Vandaag is ons laatste dagje' zegt Niall. Ik knik. 'Ik ga je missen'. Ik weet dat het een lange tijd word en we elkaar lang moeten missen. Het kan zijn dat Niall iemand anders leuk begint te vinden. Misschien ik zelf ook wel, al denk ik nu van niet. 5 maanden is bijna een half jaar. Een hoop kan gebeuren, ik moet het niet onderschatten. 'Waar denk je aan?' Niall's stem breekt mijn gedachten. 'Over ons' zeg ik dan eerlijk. 'Ik ben bang dat het moeilijk word' 

'Lieverd..' begint hij. 'Ik wéét dat het moeilijk word. Maar ik wil dat je weet dat ik zielsveel van je houd. Ik ruil je niet zomaar in oke?' ik glimlach en druk een kus op zijn lippen. 'Ga jij je maar omkleden, want vandaag gaan we er even tussenuit' zegt de blonde jongen dan glimlachend.


En nu zitten we in de auto naar een pretpark. Op de achterbank zitten Liam, Iris en Fabienne. Zayn en Perrie rijden zelf en Linda en Louis hebben Harry mee. Het was mijn idee Iris mee te nemen, voor mijn gevoel hoort ze bij de groep. Én omdat ik Harry graag met haar zou zien. Ik weet dat die twee elkaar leuk vinden. Het is alleen de situatie die niet meezit. Harry moet Kayleigh vergeten en doorgaan met zijn leven. Desnoods vertel ik hem dat zo meteen letterlijk. Ik glimlach naar het stelletje achter me. Fabienne glimlacht terug. Hen zie ik ook graag samen. Ze zijn beide zo gelukkig en hebben geen enkel probleem met elkaar. Ze zijn beste vrienden die toevallig ook verliefd op elkaar zijn. Ik hoop dat andere mensen Niall en mij ook zo zien, want als je later oud en verrimpeld bent heb je niets meer aan je mooie lichaam of gezicht. Dat is allemaal weg. Je wilt dan met elkaar kunnen omgaan als beste vrienden, beste vrienden voor het leven van je meer houd dan ieder ander. 

Ik ben blij dat alle problemen in mijn leven weer óke zijn. Mijn zusje is helemaal beter, Alle liefdes in onze groep komen goed. En vanaf morgen is het gewoon wachten tot Niall weer terug komt. Ik denk dat wij met de meiden het heel gezellig gaan hebben de komende maanden. 



#226 IN FANFICTION!!! 

Dankjewel iedereen die bleef lezen









VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu