"Hmpff" murmel ik. Niall zit rechtop en probeert me wakker te krijgen. Vermoeid schud ik mijn hoofd "Nog een uurtje Ni?" Ik zie hem niet maar ik weet dat hij knikt. "Ik haal wel wat bij het ontbijt. Ik probeer dankbaar te kijken, maar dat ziet er vast raar uit met mijn ogen dicht. Niall grinnikt en niet veel later hoor ik de kamerdeur dichtvallen. Ik laat me van het bed rollen en beland met een pijnlijke bonk op de grond. "Au" roep ik uit reflex. Boos mompelend probeer ik overeind te komen terwijl mijn ogen dicht blijven vallen.
Ik hoor de kamerdeur weer opengaan en ik verwacht maar dat het Niall is. Ik sla de dekens van me af en loop naar de badkamer. Ik gooi meteen een plens water in mijn gezicht. Ik voel dat mijn ogen makkelijker open gaan. Tevreden loop ik weer de kamer in. Niall zit op het bed met een groot bord vol broodjes en een fles jus d'orange. Ik ga voorzichtig naast hem zitten en geef hem een kus. "Dankje Ni" mompel ik terwijl ik een croissant van het bord pak. Niall grinnikt en begint dan ook te eten. Na ons ontbijtje open ik mijn kast. "Ni, wat voor weer is het?" roep ik naar hem. Niall komt naast me staan. "Doe deze!" roept hij mijn vraag negerend. Hij trek een Batman top uit de kast en gooit er een shortje bij. Ik knik en haal mijn schouders op "Oke" Ik doe de kleren aan en zoek er schoenen bij. "Wat gaan we vandaag doen Ni?" vraag ik. Niall haalt grijnzend zijn schouders op. "We hebben vandaag vrij, maar jij gaat met mij mee" roept Niall vastberaden. Ik haal alweer mijn schouders op. "Top" Hij knikt "zeker" Ik rol met mijn ogen en druk een kus op zijn lippen. Zijn tong vraagt toestemming en die geef hem.
***
Zuchtend sta ik op. "Kom je Princess?" vraagt Niall ongeduldig. Ik kam mijn haren even snel en doe wat make-up op. Ik volg Niall naar de deur en zonder iets te zeggen stap ik in de lift. "Nieuwsgierig?" vraagt Niall nerveus. ik knik, ik wil weten wat we gaan doen, maar Niall laat toch geen informatie vrij. Ik stap in Niall's auto en we rijden weg. Dublin verdwijnt grotendeels achter ons. "Als ik vroeger hierheen ging, aten we altijd daar" Niall wijst naar een eettent. We rijden de grote stad uit en komen bij een bosrand. Niall parkeert zijn auto en stapt uit. Hij gooit een rugtas op zijn schouders en pakt mijn hand en onze vingers verstrengelen zich automatisch.
We lopen het bos in. Zwijgend kijk ik rond. Het is groot en er heerst een mooie sfeer. Niall loopt flink door. Na een lange wandeling staat Niall ineens stil. Verbaast kijk ik naast me. Niall drukt even een kus op mijn lippen "Ogen dicht Princess" zegt Niall vrolijk. Ik zucht en sluit mijn ogen. Niall pakt mijn schouders beet en leid me een paar 100 meter verder. "Zijn we er nou al?" vraag ik voor de 10de keer. Hij grinnikt "Doe je ogen maar open ongeduldige prinses" Ik grinnik en open voorzichtig mijn ogen. Bewonderend kijk ik om me heen. "Wauw" roep ik. Niall knikt, "Mijn favoriete plek" Ik begrijp meteen wat hij bedoelt. Het is een open plek in het bos waar een prachtig helder riviertje stroomt. Niall laat de rugzak van zijn schouders zakken. "Ga je mee zwemmen Princess?" vraagt hij vrolijk. Ik schud mijn hoofd. "Ik wil wel, maar ik heb geen spullen" zeg ik. Triomfantelijk haalt Niall mijn bikini uit zijn tas. Hij gooit de 2 handdoeken op de grond. "Niets te zeuren!" zegt hij vrolijk. Ik haal mijn schouders op en draai mijn rug naar hem toe. "Ni, niet kijken" roep ik naar achter. Niall grinnikt even. Nijdig mompelend pak ik de handdoek en sla hem als een jurkje om me heen. Ik kleed me eronderdoor om. "Dan maar zo" mompel ik. Niall lacht en ik leg de handdoek weer op zijn plaats. Niall pakt mijn hand en begint te rennen. Ik ren mee en hij laat mijn hand niet los. Hij blijft rennen en vasthouden tot hij me mee heeft getrokken in zijn sprong. Proestend kom ik boven water. Niall zwemt naar me toe en drukt een kus op mijn lippen. "Je bent mooi" zegt hij lief. Ik voel mijn wangen gloeien en als hij glimlacht weet ik meteen waarom. Ik druk mijn lippen op de zijne en hou dat lang vast. "Ik hou van je Ni" zeg ik. Hij knikt "Ik meer van jou" Ik wil mijn mond open doen om iets terug te zeggen maar ik voel zijn zachte lippen op de mijne. Wat er in de afgelopen maand met mij is gebeurt, is net een droom! Niall trekt zijn hoofd iets naar achter. Ik sla mijn armen om zijn nek. "Niall, dit is perfect" zeg ik. Niall schud zijn hoofd "Jij bent perfect" We zwemmen naar de kant een slaan onze handdoeken om. We gaan weer op de rand zitten met onze voeten in het water. Niall begint zachtjes te zingen.
JE LEEST
Veroverd
FanfictionNiall Horan Fanfictie Word afgeschreven met Zayn in de band Highest rank: 226 In Fanfiction