Hoofdstuk 27

324 15 3
                                    

Met grote ogen loop ik achter Niall aan Nando's in. Het is helemaal versierd en overal hangen grote posters met Happy Birthday erop. Louis komt naast me lopen en glimlacht. "Gefeliciteerd" zeg ik vrolijk. "Jij ook" zegt hij. We geven elkaar een knuffel en gaan naar de tafel waar alle jongens en meiden zitten. De hele crew loopt in Nando's rond en zelfs Paul loopt blij rond. Als we net aan tafel willen gaan zitten word er luid gezongen. "In de gloooooooriiaaaaaaa" zingen ze allemaal. Grijnzend ga ik zitten. Louis slaat blij zijn arm om Linda heen die verbaast opkijkt. "Met dank aan Niall" Roept Zayn. Ik glimlach dankbaar naar hem en druk een kus op Niall's wang. "Op Louis en Kiki" roept Kayleigh die haar glas heft. We doen hetzelfde, en proosten op Louis' en mijn verjaardag. "Dankjewel Ni" zeg ik. Hij knikt. "Ik wil alles voor je doen" ik glimlach en wring me in het gesprek tussen de meiden over de concerten. Niall praat met Louis, hij heeft hem echt vrolijk gemaakt. Louis en Linda hebben heel de avond normaal tegen elkaar gedaan, Liam heeft invloed! Ik glimlach naar Fabienne die net iets te hard roept. "Fabienne Payne" ze krijgt een roze blos op haar wangen en haar blik schiet naar Liam die lief naar haar glimlacht. "Klinkt mooi" fluistert hij. Fabienne drukt een kus op zijn wang en praat weer verder. Ik heb mijn aandacht niet meer helemaal bij het gesprek, want mijn blik staart naar de overkant van de straat. Een man van rond de veertig, heeft een donkere zonnebril op en staart naar het grote spandoek waarop staat: 'Happy Birthday!' Hij pakt zijn telefoon en maakt een foto. Even denk ik dat zijn blik door het geblindeerde raam naar mij staart. Hij maakt weer een aantal foto's van Nando's en snelt de straat uit.

Vreemd!

Mijn korte gedachten worden onderbroken door Niall die aan mijn vlecht knoeit. "Kan beter" zegt hij als hij zijn kunstwerk bekijkt. Ik grinnik en druk een kus op zijn wang. "Niall dit kan niet beter" fluister ik, met een glimlach op mijn gezicht. Hij grijnst. "Je bent fantastisch Ki, ik hou van je" "Ik hou ook van jou Ni"

We lopen Nando's uit en ik werp nog een laatste blik op het restaurant. Louis glimalcht naar me en ik glimlach terug, iets wat de laatste paar dagen niet meer gedaan is, op vandaag na. "Dankje Ni" zeg ik weer als Niall mijn hand pakt. Hij kijkt me vragend aan. Ik maak een knikje naar Louis en Linda. "Al wil ik nog wel weten wat er nou was" mompel ik meer tegen mezelf. Hij knikt "Ik ook, waarschijnlijk weet alleen 'our daddy' dat" Ik haal mijn schouders op, "Kunnen we het hem dan niet vragen?" Hij knikt, "Later"

We stappen het busje in en ik kijk even op mijn telefoon naar de tijd. Het is pas 9 uur. "Wat gaan we nu doen? we halen dat concert nooit meer" zegt Louis geschrokken. Liam begint te lachen, "Lou, er is geen concert, we gaan nu op weg naar Frankrijk zodat we daar morgen zijn. Morgenavond hebben we een concert" Louis knikt en laat zich achterover in zijn stoel vallen. "Jullie zijn geweldig lads" zegt hij zuchtend. We grinnikken en knikken een heftige ja. Hij glimlacht en speelt met Linda's haar. Ik voel hoe mijn oogleden zwaar worden en ga tegen Niall aanliggen. Hij slaat zijn arm om me heen en ik leg mijn hoofd op zijn borst. "Ga maar slapen" zegt hij. Ik knik zachtjes en sluit mijn ogen. Een paar minuten later krijg ik niets meer mee van wat er in het busje gebeurt en slaap ik.

Als ik mijn ogen weer open zie ik dat bijna iedereen nog slaapt. Ik kijk verbaast om me heen en zie tot mijn opluchting dat Fabienne op haar telefoon speelt. Zachtjes fluister ik haar naam. Verbaast kijkt ze op. "Goedemorgen" zegt ze vrolijk. "Ja, goedemorgen" antwoord ik. "Staan we stil?" vraag ik verbaast als ik merk dat er geen beweging in het busje zit. Ze knikt. "We kunnen naar buiten' Nu is het mijn beurt om te knikken. We staan voorzichtig op en openen zo stil mogelijk de deur van het busje. Met mijn kaken stijf op elkaar geklemt sluiten we die weer en lopen een stukje van de bus. We laten ons tegen een muurtje aan op de grond glijden en gaan in het zand zitten. "Hoe gaat het?" vraagt Fabienne. "Goed" antwoord ik. Een glimlach verschijnt op haar gezicht, "en met Niall en jou?" vraagt ze wenkbrouwwiebelend. Ik grinnik even. "Het gaat heel goed" zeg ik dan. "zo goed dat 'het' al is gebeurt?" vraagt ze. Ik voel mijn gezicht gloeien. 'het' is gebeurt, dat weet ik zelf ook wel, maar of ik dit nu al aan Fabienne moet vertellen. Mijn gedachten worden onderbroken door Louis die op ons af komt rennen. Kan ik dan nooit een gedachte afmaken? Ik glimlach bij die gedachte, wel, dat was 1 gedachte die ik af heb gemaakt.

Louis geeft ons blij een knuffel. "Hee meiden, vroeg wakker" we kijken elkaar aan en knikken dan. Hij glimlacht "Niall is ook wakker" zegt hij erachteraan. Ik kijk even naar Fabienne die knikt als teken dat het goed is. Ik ren bijna naar het busje en open de deur. Niall wrijft in zijn ogen. "Hey Sunshine" zegt hij schor. Een glimlach vormt zich op mijn gezicht. Hij klopt op zijn schoot waar ik ga zitten. "Je bent mooi" zegt hij. "En jij bent knap" zeg ik zonder rood te worden. Hij grinnikt "Geen gebloos dit keer?" Zijn mondhoeken krullen omhoog en ik druk een kus op zijn lippen. Achter ons hoor ik Liam het busje uitrennen en "Doei" roepen. Ik glimlach als ik door een kiertje in de deur zie hoe hij Fabienne knuffelt en haar een kus geeft. Linda word ondertussen ook wakker. Louis ligt nog te slapen dus ze bevrijd zichzelf uit zijn armen. "Goedemorgen lovers" grijnst ze. Ik glimlach naar haar en wacht tot ze de andere de Van uit volgt. Niall geeft me een kus. "Hoe vond je je verjaardag met ons?" vraagt hij. "Geweldig! echt bedankt Ni, dat je dat voor me hebt geregeld" zeg ik met een glimlach. Hij kijkt me tevreden aan en drukt nogmaals een kus op mijn lippen, "Ga je mee naar buiten princess?" Ik knik "Ook al kom ik er net vandaan" mompel ik erachteraan. Niall lacht even.

Als iedereen buiten is komt dan ook eindelijk Paul zijn busje uit. "Hey lads" zegt hij vrolijk. We zeggen hem gedag en Paul begint te vertellen. "Gisteravond was heel gezellig, met dank aan vooral Niall" hij knikt en glimlacht even naar Niall. "Maar vandaag moeten we weer aan de bak. We moeten nog een uurtje rijden en dan zijn we in Frankrijk. Het concert begint om 7 uur, alleen jullie voorprogramma is eerst, dus jullie spelen rond een uur of 8. Jullie hebben als we in Frankrijk zijn meteen een interview dus stel ik voor de meiden aan 5 Seconds Of Summer voor te stellen in die tijd" Hij kijkt ons vragend aan en we knikken enthousiast. "Instappen" roept Paul enthousiast. We lopen weer richting zijn Van en gaan op onze plekken zitten. Het busje begint te rijden en Louis stelt enthousiast voor om 'Truth or Dare' te spelen. Zo dom als ik ben, doe ik mee. "Kiek, Truth or Dare?" Louis kijkt me doordringend aan. "Dare" zeg ik onzeker. Louis glimlacht tevreden wat me bang maakt. "Lik het raam" opgelucht haal ik adem. Ik had verwacht dat Louis erger zou zijn. Ik breng mijn hoofd dichterbij het raam en voer mijn opdracht uit. "Gadverdamme" zeg ik met een vies gezicht. Ik ga mijn mijn handpalm over mijn tong. "Ranzig" zeg ik nogmaals. "Oke, Hazz, Truth or Dare?" zeg ik met dezelfde blik als Louis net. "Dare" zegt nu ook Harry. Ik knik en denk even na. "Kus Louis" zeg ik met een zelfvoldane glimlach. Harry kijkt naar Kayleigh die lachend knikt. "Larry" roept Zayn lachend. Ik kijk met grote ogen naar Harry die een kus op Louis' lippen drukt. "Larry forever" lacht hij. Hij geeft Louis een box. "Ik snap echt niets van jullie jongens" zeg ik hoofdschuddend. Ze grijnzen. Wat hou ik van deze mensen.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Hey patatoes

Sorry voor de late update, ik heb geen inspiratie! De volgende update duurt dus misschien weer langer. Lees daarom mijn andere boek:

Let It Go

Op het account

FabCars

Hoofdstuk draag ik op aan: dominiquefranken

I love you, speciaal voor jou dit hoofdstukje x

VOTE

COMMENT

SHARE

?

X Carlijn

VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu