De ongemakkelijke sfeer was al snel weg en we gaan gezellig film kijken. Midden in de film kijkt Niall me aan en drukt een zacht kusje op mijn wang. Meteen word mijn hele gezicht weer warm en begint Niall te grinniken. Louis kijkt op. 'Wie wil er pizza?'
Iedereen stemt in en Louis loopt de gang in om te gaan bellen. 'Dus Kiki? Hoe ben je Niall tegengekomen?'
'Praktisch gezien gooide ik koffie over hem heen' grinnik ik. Liam begint te lachen. 'Ken je onze band goed?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb gisteren wel een aantal nieuwere nummers geluisterd! Jullie zijn echt heel goed!' zeg ik enthousiast.
'Rustig aan meissie. Dat weten we toch' Louis komt de woonkamer weer binnen en lacht om zijn eigen grap. Ik lach mee. 'Ga je morgen mee naar de bioscoop?' vraagt Zayn. Ik denk even na. 'Ik was eigenlijk van plan om naar een vriendin te gaan..' 'dan gaat die ook mee!' zegt Niall enthousiast. Ik haal mijn schouders op. 'Ja leuk! Ik zal het zo gelijk vragen.'
-
Rond twaalf uur heeft Niall me thuisgebracht. Hij stond erop. Hij wilde niet dat ik alleen over straat zou lopen op dit tijdstip. Ik ben er tegenin gegaan, maar eigenlijk vind ik het maar al te fijn dat ik niet hoefde te lopen. Ik ben hartstikke bang in het donker. Voor ik in slaap val stuur ik Linda een bericht
Me: Ik kom morgen niet langs, maar jij komt wel naar mij. 8 uur hier. We gaan naar de film met One Direction. Prepare.
JE LEEST
Veroverd
FanfictionNiall Horan Fanfictie Word afgeschreven met Zayn in de band Highest rank: 226 In Fanfiction