Hoofdstuk 32

244 9 3
                                    

Kiki pov

Het vreselijke geluid van een harde piep vult de kamer. Ik spring op uit mijn stoel, dit kan niet gebeuren. Dit mag niet gebeuren. Ik kijk hoe de dokters de kamer binnenkomen.

"Haar hart is gestopt" roept er een. Ik schrik en Niall helpt me de kamer uit. Vanuit buiten kijk ik door het glas naar binnen. De doktoren proberen vanalles om mijn zusje wakker te krijgen. Ik wil niet meer kijken. Ik draai me om en stort me in Niall's armen. Ik huil in zijn t-shirt die nu nat word van mijn tranen. Mijn moeder komt naar ons toe en trekt me ook in een knuffel.

'L-Lucy heeft een hartstilstand" stamel ik. Mijn moeder laat me abrupt los. "Wat zeg je?" roept ze. "E-Een hartstilstand" stamel ik weer. Mijn moeder krijgt tranen in haar ogen. "Lieverd, dit is niet jou schuld" zegt ze terwijl de tranen nu al over haar wangen stromen. Ik knik en sluit me weer in haar armen. De deur gaat open en mijn moeder laat me voor de tweede keer los. Hij glimlacht "Het is oke, ze is weer stabiel" zegt hij. Ik maak een sprongetje. "Dankuwel" zegt mijn moeder. Ik glimlach naar haar en ze kijkt naar Niall.

"Hallo jongen" zegt ze. Niall glimlacht. "Hallo mevrouw"

---------------

Ik tik met mijn nagels op de plastic rand van de stoel. Ik kijk haastig om me heen naar een spoor van de dokter. Niets. Niall slaat zijn arm om me heen.

"Nog even geduld" fluistert hij. Ik knik en Niall drukt een kus op mijn wang. Ik leun achterover in mijn stoel en pak een tijdschrift van de tafel. Rustig begin ik te lezen.

Na een tijdje ben ik het zat en pak mijn telefoon. Mijn Twitter is volgespamd met mentions. Ik lees een paar tweets en glimlach. De haters sla ik over, met dank aan Niall.

@fabzLOVE: Als Kiki deze tweet favoriet doe ik een followspree.

Ik klik op het sterretje en merk al snel dat mijn mentions verdrievoudigen. Iedereen weet dat ik online ben.

Ik zucht en begin met het schrijven van een tweet.

Loving you all! #PrayForLucy

Zodra de tweet verzonden is komen duizenden reacties binnenstromen. Ik scroll erdoorheen en merk dat bijna iedereen de hashtag gebruikt. Glimlachend klik ik mijn telefoon uit.

Mijn moeder staat op uit haar stoel.

"Ik ga naar huis, misschien moet jij ook gaan lieverd" Ik knik en geef mijn moeder een knuffel. "Ik hou van je mam" zeg ik zacht. "Ik hou ook van jou lieverd" zegt ze. 'En jij jongen, doe voorzichtig met haar" zegt ze streng tegen Niall, maar al snel vormt een glimlach op haar gezicht. "Zal ik zeker doen Liz" Ze glimlacht en loopt de wachtkamer uit, nog een laatste keer zwaaiend door het glas van de deur. Niall staat ook op.

"Je moeder heeft gelijk, we zitten hier al bijna 4 uur" Ik knik en sla mijn ogen neer.

Voor ik de kamer uitloop kijk ik nog even achterom "Ik hou van je Lucy"

-

Puck pov

Zometeen is het zover. Ik en de meiden zitten in de Van, Dominique aan het stuur. Mara lacht hard om Manon die gek aan het dansen is. Een glimlach vormt zich op mijn gezicht. We rijden de straten van London door en komen tot stilstand voor een heel groot huis, meer een villa. Mijn ogen worden groot bij het zien van een stukje zwembad.

"Je zei niet dat we een zwembad hadden" roep ik verbaasd. Dominique grinnikt.

"Ik zei ook niet dat we een sauna hadden" zegt ze. Ik spring op.

"Hebben we een sauna en een zwembad?" Gil ik. Dominique knikt trots.

"Wow" mompelt Mara. Dominique parkeert de auto en we stappen uit. Ik trek een sprintje richting het huis en wacht tot de meiden ook bij de deur staan. Dominique steekt de sleutel in het slot en telt af vanaf drie. Bij 1 draait ze de sleutel om en stormen we stuk voor stuk het huis binnen.

"Wow" mompel ik. Ik staar de woonkamer van het huis binnen, prachtig wit met de grootste sofa die te verkrijgen is. Ik ren ernaartoe en begin op de kussens te springen. Dominique lacht hard en loopt ook naar de bank. Als Manon binnenkomt kijkt ze ons raar aan en ploft op de bank neer, terwijl wij haar omhoog veren. Ik grinnik en laat me naast haar vallen. Dominique doet hetzelfde.

"Dit is fantastisch" zeg ik vrolijk. Manon knikt, "Dit word een geweldig jaar"

Ik glimlach en wacht tot Mara de kamer binnenkomt met het drinken. We pakken allemaal een glas en laten ons opnieuw op de sofa vallen.

Dit word inderdaad een fantastisch jaar heb ik het idee...

---

Dominique pov

Ik scroll verveeld door mijn Twitter. ik stop even bij het lezen van de tweet van Kiki, de vriendin van Niall. Ik glimlach en begin zelf ook te typen.

#PrayForLucy

Ik tag Kiki erbij en klik tevreden mijn telefoon uit. Manon kijkt me aan en ik glimlach. Snel ren ik de trap op met Manon op mijn hielen. Ik ren verder mijn slaapkamer in en werp me op mijn tas. Ik graai door mijn spullen tot mij bikini tevoorschijn komt. Ik pak een handdoek en kleed me om. Ik stap de slaapkamer weer uit en zie Manon al staan.

"Ready?"

Ik knik

"Go!"

We sprinten de trap af, de gang op, de achtertuin in. Ik zie het zwembad en ren snel naar een stoel. Mijn handdoek gooi ik eroverheen en ga aan de rand va het zwembad staan.

"3, 2? 1--" Ik zet met mijn voeten af van de vloer en voel het koude water langs mijn lichaam. Ik tril een beetje en kijk naast me in het water, waar Manon hetzelfde heeft. Ik lach en kijk om me heen. Langs de rand ligt een oude volleybal. Ik klim de kant op en pak ongezien de bal. Ik ga weer op de rand zitten met mijn voeten in het water en de bal achter mijn rug.

"Manon" zeg ik. Manon draait zich om en kijkt me aan. In een mum van tijd gooi ik de bal en raakt hij precies Manon's voorhoofd. Ik begin keihard te lachen. Manon mumelt boos en grinnikt dan toch even mee. Ik voel een hardoppervlak tegen mijn buik en zie dat Manon de bal terug heeft gegooid. Ik sta op en zet me af van de kant, terwijl ik in mijn sprong de bal naar Manon gooi, die net optijd onder water gaat. Glimlachend komt ze boven.

"Mis"

Ik grinnik en duik ook onderwater. Ik open mijn ogen en zie Manon zwemmen. Zo snel als ik kan en net de adem die ik nog heb zwem ik naar Manon en pak haar enkel. Proestend kom ik boven, met Manon's enkel in mijn vuist geklemd. Haar ogen worden groot en lachend trek ik haar onder water.

Mara en Puck komen de tuin binnen en ik kijk verbaasd oo. Manon grijpt haar kans en trekt haar enkel los. Lachend zwemt ze verder va nme weg. Ik glimlach snel naar haar en leg mijn armen op de kant.

"Komen jullie ook?" roep ik. Mara knikt en begint te rennen, met Puck achter haar aan. Ze zetten zich af en belanden met een luide plons in het water. Ik grinnik. We zijn net 5 Seconds Of Summer...

-------------------------------------

Hey

Ik ben begonnen met een 'One Shot' boek. Het staat op mijn account & Voor een comment krijg je je eigen 'one shot' met wie dan ook.

&

Het boek Shy ~ 5 Seconds of Summer staat online, alleen heeft het nog geen hoofdstukken. Ik hou jullie verder op de hoogte.

Xx Carlijn

VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu