Hoofdstuk 10

619 18 1
                                    


'Wij gaan, denk ik, of niet?' Linda knikt en staat op. Liam glimlacht naar haar. Ze glimlacht kort terug en volgt mij en Niall naar de gang. Als ik mijn jas heb gepakt loop ik nog even terug de woonkamer in. 'Dag allemaal!' ik hoor verschillende reacties terug en loop naar Linda. Niall geeft me een kus en dan verlaten Linda en ik het huis. De straat is dit keer wel leeg en we bedanken de bewaker van in het begin van de avond. Onderweg barst Linda ineens los. 'Kijk, ik vind Liam altijd al leuk maar ik weet niet wat ik moet doen' 'Hoe bedoel je, het is toch duidelijk dat hij jou ook heel leuk vindt' vertel ik haar. 'Dat is nou juist het probleem! Ik vind hem helemaal niet leuk, hij is aardig enzo en ook heel knap alleen ik vind hem niet leuk-leuk en ik weet niet hoe ik het hem moet zeggen zonder hem te kwetsen.' Ik knik even bedenkelijk. 'Ik weet het ook niet, maar misschien moet je gewoon een beetje afstand houden. Je kan altijd met hem gaan praten. Hij vindt echt wel iemand nieuw' Ze knikt. 'Ja misschien is dat wel het beste.' 

Als ik thuis aankom klim ik bijna meteen ik mijn bed. Ik stuur nog even snel een berichtje.

Me: Hee nog iets gehoord van Liam? ga gauw met hem praten! ik bel je morgen wel even! Weltrusten lieff! Xx

Linda: Hij stuurde me net een bericht.

Linda: photo

Linda: wat antwoord ik?

Me: Zeg Goodnight en dat  je hem morgen wil spreken 

Linda: dankjewel, welterusten kiek

Me: truste mop

Ik kijk nog een laatste keer op mijn klok. 4:00

-

-


Mijn telefoon ligt in mijn hand terwijl ik door mijn instagram scroll. Het is half 3 en ik ben alleen nog maar uit bed gekomen voor een ontbijt en wat lunch. Over een half uur moet ik op mijn werk aanwezig zijn dus ik besluit op te staan en een beetje haast te maken. 

Ik spring uit mijn bed en ren nar mijn kledingkast. ik trek de eerste de beste jeans en trui eruit en gooi mijn pyjama uit. ik kam mijn haar, ren de trap af en begin als de sodemieter te eten. binnen een paar minuten sta ik alweer boven in de badkamer mijn tanden te poetsen. ik grits mijn tas van tafel en gooi mijn lunch en telefoon erin. meer heb ik niet nodig. Ik kijk op de klok, nog 5 minuten, "Shit het werk is 10 minuten lopen" ik ren naar mijn fiets en spring erop, dan maar zo!

Ik race de straten door en mensen kijken me raar aan. Scheurend door de laatste bocht, val ik bijna. ik weet stand te houden en fiets bijna het werk voorbij. ik spring van mijn fiets en parkeer die voor de deur. Ik bel aan en kijk gauw op mijn telefoon, 11:28, mooi net op tijd! als je te laat komt in je eerste week geef je namelijk niet zo'n goede indruk! Ik ren de trap af en kom Claire tegen,

"Zo haast?" Vraagt ze glimlachend als ze me hard hoort hijgen.

"Ja sorry. ik. was. bijna. te. laat"

Zeg ik tussen mijn adem door

Claire glimlacht opnieuw,

"Kleedkamer 6" zegt ze dan "jou kleedkamer word even gebruikt" Ik knik en loop naar kleedkamer 6. Op de tafel liggen wat zomerjurken. "Ik moet ook altijd jurken aan!" Mompel ik "Ja dat heb je hé! als je zo mooi bruin bent!" Zegt een onbekende stem. Ik draai me om en zie een blond meisje staan. Mijn mond valt open. 

'O mijn God! Perrie Edwards?' Ze begint vrolijk te lachen. 'Dat ben ik, ja'. Ik vraag haar een hele hoop en na een tijdje maken we ook een selfie. Glimlachend stuur ik hem naar Niall. 

'Wat doe je eigenlijk hier? Een fotoshoot?'               "We mochten leuke kleren uitkiezen om te promoten voor Chanel. Als we de kleding dragen zullen veel meer mensen de kleding zien' 

"Wacht" zeg ik verbaast "Zei je Chanel?' Perrie knikt vrolijk. Ik haal verbaasd een hand door mijn haar. Betekend dit dat ik ook voor Chanel model ga staan, of is het gewoon toeval dat Perrie in deze kleedkamer staat? Het geluid van de deur die opengaat haalt me uit mijn gedachten. Ik draai me naar de deur en zie Claire staan. Ze glimlacht vrolijk naar me. 'Je wordt over 5 minuten in de studio verwacht. De jurk staat je super, trouwens' Ik glimlach


"Weet ze het?" vraagt ze, en Perrie knikt. Ze begint te lachen en Ik ren naar Claire toe. Ik knuffel haar en ik begin te springen

"OH. MIJN. GOD

IK BEN MODEL VOOR  CHANEL HET KAN NIET BETER!!!! THANKYOUU CLAIRE!"

Claire glimlacht "ik ben al superblij dat IK jou manager mag zijn!"

Ik glimlach en begin mijn schoenen uit te doen. Claire loopt weer weg, en ik trek mijn eerste jurkje met schoenen aan.

"Staat je goed" zegt Perrie

"Dankje!" bij jou ook zeker!

Perrie glimlacht "ik neem die en dan geef ik hem aan jou!"

"Ah dankjewel je bent top! Hier heb je mijn nummer!"

Ik geef haar een papiertje en ze pakt haar telefoon,

"Ik app je wel!"

"Goed idee! ik moet gaan! Doeghh!"

"Doeii" zegt Perrie en ik loop de kleedkamer uit.

Ik geef de cameraman een hand en loop naar het witte doek.

Claire geeft me instructies en ik ga staan in een mooie pose. Claire zei dat ik niet moest schrikken, dus ik laat me verrassen.

Ik heb alle poses gehad als me een nieuwe word uitgelegd. ik ga zo staan en dan hoor ik een zacht plofje en komen overal roze bloembladen vandaag.

"Het is prachtig" zegt de cameraman als ik terug loop. hij laat me wat foto's zien en ze zijn inderdaad heel mooi.

Na de shoot loop ik terug naar de kleedkamer, en kleed me om. ik kijk op mijn telefoon 15:00 en 1 nieuw bericht. ik zwaai iedereen gedag en loop de deur uit. Ik bekijkhet berichtje

Linda: k ga nu naar Liam

Kiki: Hou me op de hoogte, ke?

Linda; ja zal k doen 


VeroverdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu