{XV}Spotkanie po latach

60 11 5
                                    

[

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

[ . . . ]

Baki, lider drużyny z Sunagakure, zwołał spotkanie w ich tymczasowym domu, ukrytym na obrzeżach wioski. Tymczasowa kwatera była skromna, ale wystarczająco dyskretna, by umożliwić im omawianie szczegółów misji bez obawy o podsłuch.

—Usiądźcie — powiedział Baki, gestem wskazując na wolne miejsca wokół stołu. Jego głos był stanowczy, a spojrzenie przenikliwe.

—O co chodzi? Dlaczego tak nagle nas zwołałeś? — zapytała Temari, najstarsza z rodzeństwa Kazekage, patrząc na Baki'ego.

Baki spojrzał na nią, a następnie na resztę zgromadzonych. Mam ważne informacje dotyczące naszej misji — zaczął, jego głos był stanowczy. "Współpracujemy z drużyną Danzou z Konohagakure. Będą nas wspierać podczas egzaminów na chūnina."

Gaara, Temari i Kankurō spojrzeli po sobie z zaskoczeniem. "Współpraca z drużyną z Konohagakure?" — zapytał Kankurō, marszcząc brwi. "Dlaczego mieliby nam pomagać?"

—To skomplikowane — odpowiedział Baki.— Danzou ma własne cele i plany związane z Konohagakure. Chce wykorzystać naszą misję, aby osiągnąć swoje zamiary. W zamian za naszą współpracę, zapewnią nam wsparcie, które będzie kluczowe dla naszego sukcesu.

—Jakie konkretnie wsparcie mają nam zapewnić? — zapytała Temari, nadal z pewną dozą sceptycyzmu.

—Będą nas wspierać w działaniach ofensywnych, eliminując kluczowe cele i punkty obronne w wiosce — wyjaśnił Baki. —Ich drużyna składa się z doświadczonych shinobi, którzy mają umiejętności niezbędne do realizacji naszego planu.

Gaara milczał, wpatrując się w mapę Konohagakure rozłożoną na stole. —Jaka jest nasza rola? — zapytał w końcu, jego głos był zimny i nieco obojętny.

—Waszym zadaniem jest wsparcie ich działań i zapewnienie, że nasze siły będą skoordynowane— — odpowiedział Baki. —Musimy działać jako jedna zgrana jednostka, aby osiągnąć sukces. Pamiętajcie, że nie możemy sobie pozwolić na błędy.

—A kto będzie z nami? Chyba musimy wiedzieć, z kim współpracujemy, —powiedział Kankurō, patrząc na Bakiego z wyczekiwaniem.

Baki spojrzał na niego poważnie, po czym odpowiedział: "Kluczowymi jednostkami, które będą nas wspierać, są bliźniaczki, które kiedyś mieszkały w Sunagakure. Ich imiona to Misora i Jun."

Temari zmarszczyła brwi przypominając sobie te dziewczyny.  Misora i Jun...

Temari zauważyła, że Gaara zareagował na dźwięk imienia Jun. Zobaczyła u niego frustrację, która stawała się wyraźniejsza, gdy usłyszał to imię. Jun była tą, która najczęściej bawiła się z nim, zanim nagle zniknęła z wioski razem z siostrą. Gaara przysiągł sobie, że ją zabije. Złamała ich obietnicę. Mieli być zawsze przy sobie, a ona uciekła. Teraz, przysiągł, że Jun za to słono zapłaci.

「Dziedzictwo Senju - Bliźniacze wiedźmy」Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz