[ . . . ]
Lata mijały, a Jun i Misora nieustannie rozwijały swoje zdolności pod czujnym okiem Chiyo. Treningi były intensywne, ale dzięki nim dziewczynki zyskały większą kontrolę nad swoimi mocami. Chiyo, jako doświadczona kunoichi, znała wiele technik, które mogły im pomóc. Jedną z nich była specjalna pieczęć, którą stworzyła, aby kontrolować nieokiełznaną moc Jun. Pieczęć ta została umieszczona na kolczykach, które Jun nosiła na co dzień. Dzięki temu, w momentach, gdy jej zdolności wymykały się spod kontroli, pieczęć zatrzymywała niekontrolowane użycie chakry.
Jednak z biegiem lat okazało się, że Jun ma jeszcze jeden problem zdrowotny. Zdiagnozowano u niej narkolepsję, chorobę neurologiczną, która wpływa na zdolność mózgu do regulowania cyklu snu i czuwania. Osoby cierpiące na narkolepsję często doświadczają nadmiernej senności w ciągu dnia i mogą nagle zasypiać w nieodpowiednich momentach. Objawy narkolepsji mogą również obejmować katapleksję (nagłe osłabienie mięśni wywołane silnymi emocjami), omamy hipnagogiczne (żywe halucynacje podczas zasypiania) oraz paraliż przysenny (niemożność poruszania się podczas zasypiania lub budzenia się).
Chiyo, zaniepokojona stanem zdrowia Jun, skonsultowała się z innymi medykami w Sunagakure. Ostatecznie zdecydowano, że Jun będzie przyjmować specjalne leki, które pomogą jej radzić sobie z objawami narkolepsji. Jednym z tych leków był Modafinil, środek stosowany w leczeniu nadmiernej senności w ciągu dnia. Modafinil pomagał Jun utrzymać czujność i koncentrację podczas treningów i codziennych czynności, co było kluczowe dla jej dalszego rozwoju.
Chiyo codziennie nadzorowała, aby Jun przyjmowała swoje leki. Była świadoma, jak ważne jest, aby Jun była w pełni świadoma i kontrolowała swoje moce, zwłaszcza teraz, gdy trenowała coraz bardziej zaawansowanie.
— Jun, pamiętaj, aby zawsze brać swoje leki — przypominała Chiyo każdego ranka. — To ważne, abyś mogła w pełni skupić się na treningach i nie martwiła się nagłymi atakami senności.
— Tak, Chiyo-sama — odpowiadała Jun z uśmiechem. — Dziękuję za troskę. Modafinil naprawdę mi pomaga.
Misora również wspierała swoją siostrę na każdym kroku. Była nie tylko jej najbliższą przyjaciółką, ale także jej strażniczką. Upewniała się, że Jun jest zawsze w bezpiecznym miejscu, kiedy pojawiały się objawy narkolepsji.
— Jun, pamiętaj, że zawsze jestem tutaj dla ciebie — mówiła Misora. — Razem poradzimy sobie z wszystkim.
Dziewczynki nadal spędzały czas z Gaarą, który stał się ich bliskim przyjacielem. Jego zdolności manipulacji piaskiem również się rozwijały, a on sam stawał się coraz bardziej pewny siebie i otwarty, szczególnie na Jun. Wspólnie tworzyli silną grupę, która wspierała się nawzajem w trudnych momentach.
Misora za to zbliżyła się do Temari. Obie były starszymi siostrami z rodzeństwem o niekontrolowanych umiejętnościach. Miały bardzo dużo tematów do rozmów. Cieszyły się, że Gaara i Jun są ze sobą tak blisko.
CZYTASZ
「Dziedzictwo Senju - Bliźniacze wiedźmy」
FanfictionWSZYSTKIE KREDYTY NALEŻĄ DO: Its.sunjyo NA INSTAGRAMIE! |Ship: Gaara x Oc & Neji x Oc | Orochimaru, w swoim dążeniu do stworzenia istoty idealnej, poświęcił życie siedemdziesięciorga dzieci. W końcu wpadł na pomysł stworzenia potomstwa z własnego DN...