{XIX} Ojciec i Córki

41 10 19
                                    

[

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

[ . . . ]

Sai, Misora i Jun spotkali się w umówionym miejscu, ukrytym głęboko w lesie. Misora spojrzała na swoich towarzyszy, ocierając resztki krwi z rękawa.

― Jak wam poszło? ― zapytała, próbując utrzymać swój głos w neutralnym tonie.

Sai odpowiedział bez emocji, jak zawsze:

― Zrealizowałem cel. Wrogowie zostali wyeliminowani bez większych problemów.

Jun uśmiechnęła się, unosząc zwoje, który zdobyła.

― Znalazłam je przy przeciwnikach. Wygląda na to, że mamy to, czego potrzebujemy. A wy, znaleźliście jakieś zwoje? ― dopytała Jun, spoglądając na Sai i Misorę.

Sai pokręcił głową na wznak zgody.

― Także natknąłem się na zwój. Wyeliminowałem kilka drużyn, które mogły stanowić zagrożenie.

Misora wzruszyła ramionami.

― Jeden z przeciwników miał zwój, ale był to fałszywy trop. Prawdziwe zwoje są dobrze ukryte. Na szczęście mamy jeden prawdziwy zwój dzięki tobie, Jun.

[ . . . ]

Drużyna Danzou znalazła ukryte miejsce w gęstwinie lasu, w pobliżu niewielkiej polany otoczonej wysokimi drzewami i gęstymi krzewami. To miejsce było dobrze ukryte i oferowało doskonałą osłonę, zapewniając jednocześnie możliwość obserwacji otoczenia.

Ukryci w cieniu drzew, Jun, Misora i Sai usiedli na miękkiej ziemi, starając się zachować jak najwięcej energii na dalszą część egzaminu. Jun zaczęła przeglądać drobne rany swoich towarzyszy.

― Daj mi swoje ręce, Misora ― powiedziała, skupiając chakrę na opuszkach palców.

Misora wyciągnęła ręce, a Jun delikatnie przyłożyła dłonie do drobnych skaleczeń i zadrapań, które odniosła w trakcie walki. Powoli, ale skutecznie,  leczyła rany siostry, używając swojej chakry do przyspieszenia procesu gojenia.

― Dzięki, Jun ― powiedziała Misora, gdy ból zniknął.

Następnie Jun zwróciła się do Sai'a.

― Twoja kolej. Pokaż mi swoje rany.

Sai, bez słowa, wyciągnął ręce i pozwolił Jun na wykonanie swojej pracy. Podczas gdy Jun koncentrowała się na leczeniu, Misora obserwowała otoczenie, gotowa do działania w razie jakiegokolwiek zagrożenia.

― Musimy być gotowi na wszystko. Każdy ruch musi być przemyślany ― powiedziała Misora, śledząc każdy dźwięk dochodzący z lasu.

Sai skinął głową, zgadzając się z jej słowami.

「Dziedzictwo Senju - Bliźniacze wiedźmy」Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz