{XVIII}Próba w Lasie Śmierci: Walka, Manipulacja i Odkrycia

47 11 16
                                    

[

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

[ . . . ]

Pierwszy etap egzaminu zakończył się, a ci, którzy pozostali w sali i nie wycofali się, zostali poinformowani, że kolejny etap odbędzie się następnego dnia w "Lesie Śmierci". Drużyna Danzou, mając za sobą pierwszy etap, udała się do swojego tymczasowego domu, aby złożyć raport dla Yamato.

Gdy weszli do środka, Yamato już na nich czekał.

― Jak poszło? ― zapytał, z wyrazem zainteresowania na twarzy.

― Zakończyliśmy pierwszy etap bez większych problemów ― odpowiedziała Jun, siadając na jednym z krzeseł.

― Ibiki prawdopodobnie zauważył nasze działania, ale nie mamy pewności ― dodał Sai, podnosząc wzrok na Yamato.

Misora, opierając się o ścianę, dodała:

― Musimy być ostrożni. Kolejny etap to "Las Śmierci". Tam będzie znacznie trudniej utrzymać nasze tożsamości w tajemnicy.

Yamato skinął głową, zamyślony.

― Dobrze. Pamiętajcie, że wasza misja polega na infiltracji, ale jednocześnie musicie unikać zbędnych konfrontacji. W lesie będzie wielu przeciwników, a my musimy zachować naszą obecność w tajemnicy tak długo, jak to możliwe.

― Rozumiemy ― odpowiedzieli chórem Jun i Misora.

― Odpocznijcie teraz. Jutro rano czeka was trudny dzień. Musicie być gotowi na wszystko, co może się wydarzyć w Lesie Śmierci ― zakończył Yamato, dając im wyraźny sygnał, że raport został zakończony.

[ . . . ]

Po zakończonym raporcie, drużyna rozeszła się do swoich pokoi. Każdy z nich miał jeszcze wiele do przemyślenia przed kolejnym etapem egzaminu.

Jun usiadła na swoim łóżku, wpatrując się w ścianę. Jej myśli krążyły wokół wydarzeń z przeszłości i nadchodzących wyzwań. Czuła wewnętrzne napięcie, ale wiedziała, że musi zachować spokój.

Misora, widząc siostrę w zamyśleniu, usiadła obok niej.

― Wszystko w porządku, Jun? ― zapytała, kładąc dłoń na jej ramieniu.

― Tak, po prostu myślę o jutrzejszym dniu. Las Śmierci nie będzie łatwym miejscem. Musimy być gotowi na wszystko ― odpowiedziała, patrząc w oczy siostry.

― Razem sobie poradzimy. Mamy za sobą lata treningów, nic nas nie złamie ― powiedziała Misora, dodając jej otuchy.

[ . . . ]

Sai, siedząc w swoim pokoju, przeglądał swoje rysunki. Zastanawiał się, jak jego umiejętności mogą się przydać w nadchodzących wyzwaniach. Wiedział, że musi być gotowy na wszystko, co może się wydarzyć w Lesie Śmierci.

「Dziedzictwo Senju - Bliźniacze wiedźmy」Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz