{ XLI }Powrót Bohatera

61 10 0
                                    

[

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


[ . . . ]

Po długim dniu spacerowania po wiosce i rozmowie z Misorą, Jun postanowiła zjeść coś pysznego w Ichiraku Ramen. Weszła do ulubionego miejsca, gdzie zawsze mogła liczyć na smaczny posiłek i chwilę wytchnienia.

Gdy tylko usiadła przy ladzie i zamówiła swoje ulubione ramen, usłyszała znajome głosy. Odwróciła się i zobaczyła Sakurę i Ino, które właśnie wchodziły do restauracji. Na widok Jun obie dziewczyny stanęły jak wryte.

— Jun-san! — wykrzyknęła Sakura z zaskoczeniem w głosie. — Nie wiedziałam, że już wróciłaś!

Ino również była zaskoczona, ale szybko się uśmiechnęła.

— Jun-san, tak dawno cię nie widziałyśmy! Jak minęły ostatnie lata?

Uśmiechnęła się szeroko, czując radość na widok swoich przyjaciółek.

— Cześć, Sakura, Ino. Tak, wróciłam dopiero dzisiaj. Spędziłam większość czasu w Sunagakure a ostatnie miesiące na treningu w Iwagakure. Siadajcie, zamówcie coś i opowiem wam wszystko.

Sakura i Ino usiadły obok Jun, zamawiając swoje ulubione ramen. Atmosfera w Ichiraku była przyjemna i pełna śmiechu, gdy zaczęły dzielić się swoimi historiami.

— Więc jak było w Sunagakure? — zapytała Ino, nachylając się z zaciekawieniem.

— Było intensywnie, ale nauczyłam się wiele nowych rzeczy — odpowiedziała Jun. — Moje techniki medyczne i kontrolowanie krwi znacznie się poprawiły. Udało mi się nawet opanować pieczęć „Krwawe Byakugo".

Sakura spojrzała na nią z podziwem.

— To niesamowite, Jun-san! — Zachwyciła się. —Czyli udało ci się zwalczyć narkolepsję?

Jun skinęła głową.— A co u was? Jakieś nowe misje?

Ino uśmiechnęła się szeroko.— Ostatnio pracowałam nad nowymi technikami sensorycznymi. A Sakura ciężko pracowała w szpitalu, pomagając Tsunade-sama.

Sakura dodała:

— Tak, było dużo pracy, ale cieszę się, że mogłam pomóc. Tsunade-sama jest świetnym mentorem.

Rozmawiały jeszcze długo, ciesząc się swoim towarzystwem i wspominając stare czasy. Dla Jun było to wspaniałe uczucie wrócić do domu i spotkać się z przyjaciółmi, którzy zawsze byli dla niej wsparciem.

Wieczór spędzony w Ichiraku był dla Jun wyjątkowy. Tęskniła za wioską, mimo tego, że była bardzo krótko przed jej wyjazdem.

[ . . . ]

Następnego dnia, wczesnym rankiem, Jun została wezwana do biura Hokage. Tsunade czekała na nią za biurkiem, przeglądając dokumenty. Gdy Jun weszła, jej matka podniosła wzrok i uśmiechnęła się lekko.

「Dziedzictwo Senju - Bliźniacze wiedźmy」Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz