{XXXVII} Egzaminy na Chūnina

37 8 0
                                    

[

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

[ . . . ]

Jun spędziła kolejne dni, samotnie trenując w Sunagakure. Z dala od siostry i Tsunade, skupiła się na doskonaleniu swoich umiejętności i kontrolowaniu narkolepsji. Jej treningi były intensywne i wymagające, ale Jun była zdecydowana nie poddawać się, niezależnie od trudności.

Każdego ranka wstawała przed świtem, by biegać po pustynnych piaskach, wzmacniając swoją wytrzymałość i siłę. Później ćwiczyła techniki ninja, koncentrując się na precyzji i szybkości. Gaara, mimo swoich obowiązków jako Kazekage, czasami znajdował chwilę, by obserwować jej postępy i udzielać cennych rad.

Jednak nawet w czasie intensywnego treningu, myśli o Misorze i Konohagakure nie dawały jej spokoju. Jun zastanawiała się, jak radzi sobie jej siostra i czy Tsunade przejęła się ich ostatnią rozmową. Wiedziała, że musi jeszcze wiele przepracować, zarówno w sobie, jak i w relacjach z bliskimi.

[ . . . ]

W tym samym czasie, Misora ciężko trenowała pod okiem Ibikiego Morino. Codziennie uczyła się nowych technik przesłuchań, próbując stać się jednym z najlepszych w Oddziale Sił Tortur i Przesłuchań. Jej surowy mentor często stawiał ją przed trudnymi wyzwaniami, sprawdzając jej zdolności do szybkiego myślenia i radzenia sobie w stresujących sytuacjach.

Mimo intensywnych treningów, Misora często myślała o swojej siostrze. Martwiła się o Jun i zastanawiała się, jak sobie radzi w Sunagakure.

Pewnego wieczoru, gdy Jun skończyła swoje treningi, usiadła na skraju wioski, patrząc na zachodzące słońce. Czuła, że zrobiła duży postęp, ale jednocześnie wiedziała, że jeszcze długa droga przed nią. Właśnie wtedy usłyszała ciche kroki za sobą.

Odwróciła się i zobaczyła Gaarę. Kazekage podszedł bliżej, siadając obok niej.

— Trenujesz bardzo ciężko, Jun — powiedział spokojnie. — Widać, że masz w sobie dużo samo zapału.

Jun uśmiechnęła się lekko, patrząc na swojego mentora.

— Dziękuję, Gaara. Staram się jak mogę. Chcę być silniejsza i lepiej kontrolować swoje umiejętności.

Gaara spojrzał na nią z uznaniem.

— Jesteś na dobrej drodze. Pamiętaj jednak, że siła to nie tylko umiejętności fizyczne. Ważne jest także, by znaleźć równowagę w sobie i w relacjach z innymi.

Jun skinęła głową, wiedząc, że Gaara ma rację. Musiała jeszcze wiele nauczyć się o sobie i o tym, jak radzić sobie z przeszłością. Ale z każdym dniem czuła się coraz silniejsza.

[ . . . ]

Niedługo miały rozpocząć się egzaminy na chūnina, a w wiosce panowało napięcie i ekscytacja. Przygotowania szły pełną parą, a wszyscy ninja, zarówno młodzi, jak i doświadczeni, dawali z siebie wszystko, by egzamin przebiegł sprawnie.

「Dziedzictwo Senju - Bliźniacze wiedźmy」Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz