ISABELLA
Auzeam cum ceasul suna fara oprire dar imi era prea lene sa ma ridic si sa-l opresc. Azi dimineata am ajuns la ora cinci după ce a trebuit să fiu de urgență la fața locului, al unui accident destul de interesant. Nu ma intelegeti gresit. Imi place meseria mea,pot sa zic ca sunt obsedată de ea dar sunt momente cand ajung aproape de ziua acasa si trebuie sa fiu a doua zi la ora opt la sediu. Deci dorm doar două ore. Va trebui să imi iau câteva zile libere pentru a ma reface complet. Ma ridic într-un final din pat si ma duc la baie. M-am speriat puțin de imaginea mea din oglinda dar puteam arăta si mai rau. Telefonul meu a început să sune si deja ma pregăteam psihic pentru ce va urma.
-Tu nu stii sa răspunzi la telefonul ala? Ti-ai luat degeaba telefon? Urla minunatul meu frate la mine.
-Chase, sunt prea obosită sa ma cert cu tine acum. Am dormit doar două ore și daca mai tipi mult, vin special la tine si s-ar putea ca Hayley sa ramana văduva inainte de nunta.
-Unde esti?
-Acasa Chase, oare unde pot fi? Tocmai ce ti-am zis ca am dormit doar două ore si nu ti-am raspuns la telefon pentru ca la ora aia eram pe teren. Si tu daca ai să suni oamenii la trei dimineata sigur nu iti va răspunde nimeni.
-Hayley vrea sa faca o cină în familie. Vii?
-Pentru asta m-ai sunat la ora trei dimineata? Cat de prost poti fi Chase? Nu stiu cum de mama si tata au putut face unul ca tine!
-Ai grija cum vorbesti surioara. Nu uita ca eu sunt cel mai mare dintre voi.
-Degeaba esti mai mare daca esti cel mai prost. Imi place atât de mult să fac glume pe seama lui. Acum serios, pentru ce m-ai sunat?
-Brad este in oras si te cauta.
-Și? Nu mai sunt impreuna cu el. Dacă nu vrea sa inteleaga, il voi face eu sa inteleaga prin metodele mele.
-Stiu ca iti poti purta singura de grija, dar te rog, nu vreau sa aflu ca ti-a facut ceva ca il omor cu mâna mea.
-Stai linistit, fratello. Acum daca nu te superi, ar trebui sa ajung si eu la serviciu. Unii mai si lucreaza, nu ca altii, merg cand au ei chef.
- Nu e vina mea ca din toti patru, eu am fost singurul care l-a urmat pe tata.
-Le ce ora trebuie sa fiu la tine?
-Le ora șapte fix te astept in umila mea locuință. Am început amândoi sa râdem si am închis.
Chase, e fratele meu mai mare cu toate că suntem gemeni. Nu ratează niciodată ocazia să imi amintească ca el e mai mare ca mine cu un sfert de oră. Dar cu toate astea, e frumos sa ai un frate geamăn, e palpitant sa ai unul pentru ca,nu stiu cum, cam simti daca se intampla ceva. Mi-am parcat mașina în fața secției si inainte de a intra in birou, m-am oprit sa imi iau o cafea.
-Neata Chad. Ai dormit bine azi-noapte? Se uita la mine cu o fata extrem de adormită iar eu incep sa rad.
- Nu cumva sa faci glume pe seama mea azi, White! Mi-a zis White deci e gravă treaba.
-Ce s-a intamplat Chad?
-Dupa ce am ajuns acasă si am vrut sa ma bag si eu in pat ca sa dorm, să dorm Isabella, am fost sunat ca a avut loc o cursă ilegală de mașini și am fost sa ii arestez pe cei care au mai erau pe acolo. Apropo,fratitu este in arest preventiv.
-Iar? Il intreb exasperata.
-Din nou draga mea Isabella. Uite aici cheile, si mi le arunca.
De ce a trebuit să am doi frați care gandesc doar cu capul ala de jos? Câteodată stau si ma intreb daca ei gandesc vreodata.
-De câte ori să îți repet Liam? A câta oară este pe luna asta?
-Surioara, stii.....Nu m-am putut abtine Isa.
- Nu ma lua tu pe mine cu Isa ca nu iti merge. Ce dracu, Liam! Chiar nu te poti feri si tu de toate astea? Tu nu-ti dai seama ca daca te mai prind de multe ori vor face cercetări? Toata familia o va încasa destul de urat, mai ales tata.
-Promit ca e ultima oara cand ai sa ma vezi aici. Acum, ma poti elibera? Ar cam trebui sa ajung la facultate. Mi-am dat ochii peste cap si i-am deschis ușa. Esti cea mai buna, te iubesc! Ma pupa pe obraz si se face nevăzut. Ma bucur ca macar eu si Francesca suntem normale. Chiar,oare surioara mea ce mai face? Sper ca va veni la cina si o am si eu cu cine vorbi.
M-am intors înapoi în birou si l-am gasit pe Chad dormind cu capul pe birou. Chad este partenerul meu de cand am venit in aceasta secție, cam de vreo cinci ani. L-am auzit in statie pe șeful nostru cum ne cheamă intr-o mica ședința, asa ca l-am dat jos de pe scaun pe Chad ca sa se trezească.
-Poti fi si tu normală macar o zi?
-Ne cheamă șeful la ședința. Misca fundu! Și încep să râd ca o nebună. Am nevoie de somn urgent. Intru in sala mare de ședințe, si cum sunt printre cei mai buni agenți, am locul chiar in primul rand.
-Buna dimineata. Stiu ca unii ati vrea sa fiti in pat la această oră dar am un anunț important de facut. Dupa cum stiti, va trebui sa ies la pensie anul acesta si vreau ca secția mea sa ramana pe mâini bune. Asa ca, va prezint noul vostru sef, Ryan Maxfield.
Toată sala a început să aplaude cand a intrat domnul Maxfield. Ma asteptam ca noul nostru sef sa fie puțin mai bătrân dar cand a intrat în sala, am auzit cum toate fetele au început să ofteze. S-a uitat putin prin sala apoi ochii lui s-au fixat pe mine. Nu pot sa zic ca nu arată bine, arată ca un adonis venit pe pământ. Ochi negri ca taciunele si parul intr-o nuanta asemanatoare ochilor, cu o barba foarte bine ingrijita. Doamne Isa, e șeful tău,potoleste-te! Ochii lui inca erau fixați pe mine si am incercat din răsputeri să mă uit altundeva.
-Dupa cum stiti, fiecare șef de secție are nevoie de un partener, de un om care stie la fel de bine ca mine oamenii din aceasta sectie. Domnul Maxfield este unul dintre ei mai buni detectivi ai acestui oras si va avea nevoie de încă unul la fel de bun daca nu chiar si mai bun. Iar eu am decis ca partenerul domnului Maxfield sa fie domnișoara Isabella White.
Eu? Sa lucrez cu el? Chiar sunt asa de bună in ceea ce fac?
-Acestea fiind spuse, ma bucur ca am avut onoarea să lucrez cu niste oameni minunați, devotati care au fost trup si suflet alaturi de mine. Sunteti liberi! Isabella, te astept in birou sa vorbim. Ryan, poti veni si tu.
Va fi o zi extrem de lunga!
............................................................................
Acestea fiind spuse, uitați și primul capitol. Cum vi se pare? Continuam?
Scuzați eventualele greșeli.
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Teen FictionEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...