Capitolul 35

3.3K 122 8
                                    

AYLIN

-Vă rog din tot sufletul meu sa opriți ceasul ăla. Vreau sa dorm! M-am adresat fetelor si mi-am pus perna in cap.

-Trezirea! Astăzi este ziua cea mare! Kim batu din palme si ii puteam simti entuziasmul.

-Da vreau sa dorm!

-Sunt atatea de facut, Aylin! Trebuie să te pregătești.

-Mama, de ce m-ai facut fata? Am mormăit cu fața în perna.

-Pana sa te naști mi-au spus că ești băiat. Se pare ca tu ai vrut să ieși fata asa ca nu mai comenta si ridica-te. Băiatul n-o sa te astepte o sută de ani!

-Oare de ce esti asa de somnoroasa? Ce ai facut aseara domnișoară Cooper? Le-am auzit pe fete cum au început să chicoteasca si m-am ridicat în fund uitandu-ma urat la Kim.

-Oare a cui a fost ideea? A, da, a ta Kim! Tu si provocarea ta tâmpită!

-Nu va mai certați. Sa ne mobilizam si noi putin, sunt atatea de facut. Vittoria stătea între mine și Kim ca o mama ce își mustra copiii.

M-am ridicat din pat si m-am dus la baie. Mi-e asa somn! De ce oare nu am stat eu acasa? Sa ajung la închisoare nu era pe lista mea de dorințe. Sau...era?

-Să terminăm o data cu toate astea! Am trecut pe lângă ele si m-am pus pe scaun. E timpul să mă fac si mai frumoasa!

* * *

-Putem intra sa te vedem? După ce doamna care mi-a facut părul si machiajul a plecat, fetele au intrat în camera. Da, le-am dat afară pentru ca ma agitau si mai tare.

-Cum arat?

-SU-PER-BĂ! Mai trebuie sa îți pui rochia si il vei cuceri a doua oara pe Christopher!

-Mă ajutați să mă îmbrac? Eram emoționata. Dacă până acum nu eram conștientă că eu chiar ma mărit, când am văzut rochia, emoțiile au dat năvală peste mine.

-Normal, de asta suntem aici! Kim a luat rochia de pe umeras apoi fetele m-au ajutat sa ma îmbrac.

-A vorbit cineva cu Christopher astăzi?

- Este bine. La fel de emoționat ca si tine, chiar mai rau.

-Uita-te in oglinda. Ești perfectă.

M-am intors cu fata la oglinda si puteam sa o aprob pe Vittoria. Eram frumoasa, mai mult decât mi-aș fi putut imagina ca voi arata.

-Apropo, Christopher are o mica surpriză pentru tine. Si nu cred ca va fi doar pentru tine. M-am uitat sceptică la Kim cum deschide usor usa. Cand am vazut cine sta in pragul ei, nu mi-a venit sa cred. Imi venea sa plâng si ma abtineam din răsputeri să nu o fac.

-Tatiiii! Prima care a reacționat a fost micuta Rose care a sărit în brațele lui fericita. Chiar era aici?

-Iubitule? Vittoria rămăsese fără cuvinte. Era pur si simplu socata.

Stăteam și mă uitam la el si nu imi venea sa cred ca este aici. Îmbrăcat în uniforma, Esteban isi îmbrățișa familia. Fetele începuseră să lacrimeze si ele iar eu mai aveam puțin si izbucneam intr-un plâns sănătos.

-Aș vrea să rămân puțin singur cu surioara mea daca se poate. Esteban se adresase tuturor si fetele au început să iasă pe rând din camera. Rose, du-te cu mami si promit ca pe urma voi sta numai cu tine, ok?

Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum