Capitolul 24

3.2K 163 14
                                    

AYLIN

Inima imi bătea in piept ca la maraton. Sper din tot sufletul ca Alejandro sa nu ma astepte la ieșirea din aeroport si sa nu fiu nevoia să fac o scenă în fața tuturor.

-Iubito, mai putem sta cateva minute daca nu esti pregatita sa iesi.

-Sunt pregatita. Nu e ca si acum as avea de ales. Am tras adânc aer în piept și am înaintat spre ieșire.

Il cautam cu privirea pe Alejandro dar nici urma de el sau de vreun om de-al lui, deocamdată.

-Ceva nu e bine. David, suna te rog si afla unde este Alejandro in acest moment. Eram mult prea agitată iar Christopher se uita îngrijorat la mine.

-Aylin, totul va fi bine.

-Cand vom pleca de aici, sa nu uiti ca mi-ai promis că ma duci in Bora-Bora.

-Eu am zis ca mergem la Aspen, sa facem oameni de zăpadă.

- Am deja un om de zăpadă. Unul full season. Am zâmbit și l-am sărutat scurt pe buze.

-Jur femeie ca daca nu am fi venit cu alte scopuri mult mai importante, ne-am fi oprit la un hotel si nu ai mai fi iesit din camera până maine dimineata.

-Pai, cine ne opreste sa facem asta după ce terminam lucrurile de rezolvat?

-Ma înnebunești. M-a sărutat dar am fost întrerupti de David.

-Mă scuzati amorezilor dar Alejandro se pare ca e la bârlog. Mama ta nu e acolo si nici acasa.

-Prima noastră oprire, la depozit sa imi salvez mama. Doamne, abia astept sa ma întind pe o plajă in Bora-Bora.

-Iubito, nu ar  trebui sa luam un taxi?

-Iubitule, vorbesti cu fosta șefă a unei mafii destul de importante. Nu cred ca ma duceam cu taxiul unde aveam treaba. Asa ca, urmati-ma băieți.

Si-a luat fiecare bagajul si m-au urmat printre mașinile din parcare, până la garaje. Am testat parola si cand poarta s-a deschis, băieții au început să fluiere la minunăția din fata lor.

- Cand ai avut timp să suni si sa iti aduca o asa minunăție de masina?

-Asa cum ți-am zis iubitule. Am fost o persoana destul se influenta cat timp am stat aici. E o Toyota Land Cruiser. Mereu mi-au placut masinile mari, 4x4. Hai urcati, nu avem timp pierdut. Vreau sa ajung mai repede in Bora-Bora.

-Și care e planul tau cand vom ajunge acolo? M-am uitat la Christopher și doar am zâmbit.

-Alejandro nu stie ca eu am aflat despre situația mamei. Asa ca se va aștepta să merg direct la el,luandu-si aproape toți oamenii de la depozit sa apere bârogul. Deci, sa o salvăm pe mama ar fi floare la ureche.

-Dupa ce o salvăm pe mama ta? Ce vei face cu Alejandro?

-Unchiul meu e polițist si am vorbit cu el despre situația asta. Masini de poliție sunt la o distanță de 500 de metrii de bârlog. Unchiul meu asteapta doar un semn de la mine si nu va trebui ca eu sa il omor pe fratele meu.

-Eu nu inteleg un lucru, ma întrerupe David din vorbit, daca ai un unchi polițist, cum de tu si familia ta, nu ati fost prinși până acum?

-Pentru ca in unele cazuri, cel puțin cand eram eu la conducere, ajutam poliția sa prindă anumiți infractori. Ce am inteles de la unchiul meu este ca de cand am plecat, lucrurile au devenit din ce in ce mai rele.

-Tu chiar te-a gândit la tot?

-Iubitule, am plănuit totul in cel mi mic detaliu. Am oamenii mei in aceasta mafie care ma tin la curent cu ceea ce se intampla acolo iar ei ma vor ajuta. Le-am promis că dacă reușesc sa-l prind pe Alejandro,  voi desființa mafia. Iar ei asta isi doresc.

Am lsat masina la vreo 300 de metrii de depozit si am coborât.

-Iubito, ce faci? Ma intreaba cand vede ca deschid portbagajul si incep sa cotrobai pe sub tapiterie.

-Avem nevoie de astea, Christopher! Si ii flutur un pistol in fata ochilor. Din cate stiu, nu esti superman sa te lupți cu ei cu mâinile goale. Le-am înmânat cate un pistol si am închis portbagajul.

-Nici nu vreau sa stiu ce mai ai prin masina asta.

-E mai bine sa nu stii. Ii fac din ochi si le fac semn sa ma urmeze.

In jurul depozitului nu era nimeni, semn că mulți sunt cu Alejandro la bârlog. Ma lipesc cu spatele de perete si ies cu arma în fața in caz ca e cineva la usa. Dar, spre surprinderea mea nu era nimeni. Ceva nu imi miroase a bine si nu imi place deloc. Deschid ușa depozitului si imediat o siluetă se conturează în fața mea. Am văzut pistolul ridicat asupra mea iar prim mea intentie a fost sa trag dar am lăsat arma jos cand mi-am dat seama ca e Diego.

-Diego, soy yo, Aylin!

-Dios, que haces aqui?(Dumnezeule, ce faci aici?) Si-a pus arma la betelia pantalonilor si m-a luat in brate. I-am putut auzi maraitul silentios al lui Christopher si m-am intors la el, uitandu-ma urat.

-Sabes muy bien para qué. Donde esta mamá?(Stii foarte bine pentru ce. Unde e mama?)

-¿Qué busca Castellano en mi almacén?Ce caută Castellano la mine in depozit?) Si scoate arma la ei.

-Estan conmigo. Ellos vinieron a ayudarme.(Sunt cu mine. Au venit sa ma ajute.)

-No digas que Escorpio es tu amado!Să nu spui ca, Scorpionul, este iubitul tău!)

-Estás evitando la pregunta de Diego.Donde esta mamá?(Imi eviți intrebarea Diego. Unde este mama?) Stiam ca cei doi nu inteleg nimic din ceea vorbim noi asa ca incercam sa scurtez cat de mult posibil conversatia. Si putem te rog sa vorbim ca sa inteleaga si ei ceva?

-Scuze, doar ca n-am mai vorbit engleza de foarte mult timp. Credeam ca ti-a spus Alejandro. Mama ta a murit la cateva saptamani după ce ai plecat din Spania. Mai precis, cand Vittoria si Rose au plecat de aici.

Mama nu are cum sa fie moarta si mie mi se face o gluma foarte proasta in acest moment. Am simțit cum imi dau lacrimile si l-am simțit imediat pe Christopher in spatele meu. M-am sprijinit de el, pe urma m-am uitat la Diego.

-Mama nu are cum sa fie moarta. Nu-mi spune că nenorocitul si-a omorât propria mama!

-Imi pare rau Aylin. Am incercat sa il opresc dar, de cand ai plecat, omoară chiar si copii nevinovati. Am incercat sa dau de tine atata timp, ca sa vii sa opresti toate astea dar abia acum trei luni de zile am reusit sa vorbesc din nou cu tine. Si noroc ca m-ai sunat tu.

-Unde este? Il omor cu mâna mea!

-Te asteapta la bârlog. Aylin, esti singura care îl poți opri.

Nu mai puteam sta in locul asta. Trebuia să îl  rezolv o data pentru totdeauna pe nenorocitul asta care cica imi este frate.

Hello! Am revenit cu un no capitol. Sper sa va placa si va astept parerile. Va voi lasa puțin în suspans cu acest capitol si vom afla in urmatorul ce va face Aylin cu fratele ei.

  Scuzati eventualele greseli. Kisses!

Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum