Capitolul 16

4.8K 198 16
                                    

CHRISTOPHER

Cum dracu am lăsat să se întâmple asta? Cred ca am facut deja vreo 30 de ture pe holul spitalului așteptând vești cu privire la starea lui Aylin. Toată lumea era adunată si ii puteam simți privirea lui Alejandro care m-ar ucide daca ar putea.

-E numai vina ta! L-am auzit pe Alejandro si m-am intors cu fata la el.

- Stiu si eu asta! Poti te rog sa vorbim civilizat? Fără să ne audă întreg spitalul?

-Te omor nenorocitule! Nici n-am apucat să respir ca m-am si trezit cu un pumn în obraz. Doamne, numai cu bătaie stie sa rezolve situațiile omul asta? M-am dus spre el si l-am apucat de gulerul cămășii.

-M-am săturat să tot dai cu pumnul in mine! Stiu ca din vina mea e Aylin in situatia care e si crede-ma ca daca as fi știut ce vrea sa faca, te asigur ca eram eu in locul ei. Încearcă să nu mai dai vina pe mine atunci cand i se intampla ceva. La fel ca si tine, o iubesc pe Aylin si nu as lasa pe nimeni sa ii faca rau!

-Tu nu esti capabil sa iubesti! A încercat să vină spre mine dar s-a pus Carlos in fata lui.

- Nu suntem aici sa ne certam Alejandro! Suntem aici pentru Aylin si jur ca daca nu isi revine, ma duc personal la el si am grija sa nu mai vada lumina zilei!

-Domnul White? Mi-am luat privirea de pe Alejandro si i-am privit pe cei doi polițiști.

- Da, eu sunt! S-a întâmplat ceva?

- Voiam să vă pun cateva intrebari in legatura cu ceea ce s-a întâmplat.

- Sigur! Va voi lamuri cu orice dorinți. Ne-am îndepărtat puțin si cei doi polițiști l-au privit cateva clipe pe Alejandro.

-Cine este domnul?

-Fratele lui Aylin. Nu prea ne intelegem.

-De la el ati căpătat nasul rupt si buza sparta?

- Da. Nu a reacționat prea bine cand a aflat că eu si Aylin suntem impreuna.

-De cat timp sunteti impreuna?

-Aproape jumătate de an. Dar ce relevanță are asta cu Aylin? Veti rezolva cazul mai bine daca stiti de cat timp ma iubesc eu cu ea?

-Incercam sa ne facem treaba. Erați cu ea cand s-a intamplat?

- Da. Eu am chemat ambulanța. Totul s-a intamplat sub ochii mei.

-L-ati recunoscut pe cel care a impuscat-o? Sau imi puteti spune cum arată?

- Nu am nici cea mai mica idee cine a fost. Cred ca a fost un jaf si cand ne-a văzut, a scos pistolul și a tras.

-Multumim. Cand vom găsi ceva, va vom anunța! Am dat mâna cu ei si m-am intors la prietenii mei, defapt ai lui Aylin.

- Ce te-au întrebat?

- Daca il stiu pe cel care a tras.

-Sper ca i-ai zis cine e! Alejandro inca avea tonul ridicat cand vorbea cu mine si asta nu imi plăcea deloc.

-Daca i-aș fi zis cine e, s-ar fi dus la Nicholas acasa si el le-ar fi spus cine suntem noi defapt. Si ghici ce s-ar fi intamplat! Am fi primit toti, toti vreo 20-30 de ani de închisoare. Nu cred ca vrei sa se întâmple asta.

-Bine ca esti tu deștept!

-Alejandro, accepta o data ca eu si Aylin nu ne vom despărți. Si fie ca iti place sau nu, o iubesc. Asa ca , te rog sa taci dracu din gura aia si sa ne concentrăm pe Aylin! Kim imi făcuse din ochi semn ca l-am mai potolit puțin.

Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum