Capitolul 25

3K 159 8
                                    

AYLIN

-Surioara dar ce surpriză plăcută! Alejandro m-a întâmpinat la intrarea în bârlog si Doamne, cat ma abtineam sa nu ii sifonez oleacă fata.

-Unde este mama? Si nu cumva sa îndrăznești să mă minți!

- Nu cred ca mai trebuie sa iti spun unde este. Doar atât iti spun, a murit din cauza ta!

-Nenorocitule ce esti! Ti-ai omorât propria mamă!

-Vă rog sa ma lăsați singur cu minunata mea sora! Le face semn oamenilor lui sa plece dar il opresc cand vrea sa ii dea si pe Christopher și pe David afara.

- Nu, ei raman sau în secundele următoare ti-am zburat creierii!

-Atunci, imi pot pastra si eu un om. Unul dintre băieți s-a așezat în spatele lui si am asteptat pana au iesit toti din încăpere.

- Ce dracu este in mintea ta Alejandro? De ce ti-ai omorât propria mamă?

-Crezi ca este atât de ușor să crești in umbra unui copil care pentru el părinții are face orice?

- Mama si tata te-au iubit la fel de mult. Nu au făcut niciodată discriminări cand a venit vorba de noi.

-A nu? Si atunci cum se face ca tata si-a lasat întreaga lui mafie in mâinile unei femei? Iar eu am fost doar e umplutura?

- Pentru ca tu erai un adolescent drogat, care consuma alcool cat era ziua de lunga. Chiar crezi ca tata si-ar fi lăsat întreaga mafie in mâinile tale?

- Din cauza lui am fost si sunt asa. Nu a avut niciodată incredere in mine. In schimb, cand venea vorba de tine, ii străluceau ochii de parca vorbea despre Dumnezeu.

-Și te-ai gandit sa ma faci sa plec din Spania, omorandu-mi sora, tatăl si totodata si pe mine.

-Trebuia sa mori si tu in acel accident. Ca sa pot conduce pe deplin mafia asta.

-Tu te auzi ce spui? Mama si tata te-au iubit extrem de mult. Ti-au oferit tot ce ai vrut tu, eu ti-m dat ce ai vrut. De ce Alejandro?

- Pentru ca nu e treaba de femeie sa conduca o asemenea lume! Unde ai mai pomenit tu sa fie pace între mafii?

-Sincer, eu nu am chef sa omor oameni cat e ziua de lunga. Iar aceasta mafie va dispărea chiar astăzi!

- Nu, nu te voi lasa sa faci asta!

-Inainte de a încheia acest capitol din viata mea, as vrea sa stiu, de ce mi-ai omorât părinții si aproape întreaga familie?

- Ca sa fiu eu in centrul atentiei, să te distrug si pe tine. Am crezut ca daca vei stii ca Christopher e Scorpionul il vei părăsi si vei fi distrusă dar nu s-a întâmplat asta.

-Tu chiar ai crezut ca va merge?

- Da. Am apelat si la Nicholas dar se pare ca prostul m-a trădat.

-Dar cu copilul meu ce ai avut? 

-Deci erai însărcinată în momentul accidentului.

-Toate au o limita Alejandro si acesta limita este copilul meu pe care nu am avut șansa să îl strâng în brațe. Iar pentru asta vei putrezi in închisoare.

În momentul acela mai mulți polițiști au intrat în încăpere si surprinderea de pe fata lui Alejandro mi-a adus un zâmbet pe buze.

- Nu cred ca ai facut asta surioara. Nu va dura mult si vei fi si tu alaturi de mine.

-Stai linistit, am pile la poliție. Polițiștii l-au scos din camera iar eu am putut răsufla ușurată.

-Diego, vreau sa ii aduni pe toti sa le comunic ceva pentru ultima dată. Diego a dat din cap si a iesit si el. M-am uitat la iubitul meu si am zâmbit.

-Iubito, totul s-a terminat.

-Stiu. Si ma simt atât de bine. Chiar nu visez?

- Nu iubito, totul e real. M-a sărutat scurt pe buze si l-am strâns puternic in brate.

-David, multumesc din suflet.

-A fost plăcerea mea. Iar acum, dacă ma scuzati am un avion de prin si o iubita care așteaptă să o sun.

-David, aveti grija sa nu va înmulțiți până vin. Mi-a zâmbit și si-a vazut de drum.

Toata lumea era adunată în hol si ma așteptau pe mine sa le comunic ceva pentru ultima dată. M-am uitat in ochii lor si nu puteam vedea decât recunoștința ca m-am intors.

- Nu am sa lungesc acest moment prea mult. Mi-a fost dor de toți. Cand am intrat în această clădire, mi-am adus aminte de toate momentele petrecute alaturi de voi, de cand eram mica si pana sa plec din tara. Vreau sa va multumesc ca mi-ati fost alături si stiu ca plecarea mea a fost ca un topor in cap pentru unii dintre voi dar asta am fost nevoită să fac în acel moment. Din acest moment, mafia asta nu va mai exista. Mafia spaniolă, se încheie la mine, la Aylin Cooper Martinez. De astăzi, sunteti liberi sa reveniți la viata voastră, să vă întemeiati o familie, să faceți orice lucru care sa nu includă o armă. Ma bucur ca am avut onoarea să am asemenea oameni alaturi de mine. Sunteti liberi!

Fiecare m-a îmbrățișat și mi-a mulțumit ca i-am salvat de Alejandro. O parte dintre ei ma cunosc de cand eram mica si le pot vedea acea mândrie in ochi pentru ca, tata m-a învățat că mai presus de a fi sef, trebuie sa fiu si prieten cu cei de lângă mine. Pentru lucrurile astea banale a fost apreciat tata iar eu am vrut să îl fac mândru de mine.

-Aylin? M-am intors cu fata spre unchiul meu care aștepta sa vorbeasca cu mine.

-Multumesc ca m-ai ajutat.

- Ce nu fac eu pentru prințesa familiei?

-Unchiule, am trecut de mult de stadiul de prințesă.

- Pentru mine vei ramane mereu o prințesă. M-a sărutat pe frunte părintește si mi-am adus aminte de tata. La fel făcea si el ca sa ma liniștească.

-Unchiule, el e iubitul meu, Christopher. Nu stiu de ce am impresia ca va cunoașteti dar am zis sa fac totusi prezentările.

- Am avut plăcerea să îl cunosc de câteva ori pe la secție. Spune si da mana cu el. Ai grija de fata mea, altfel vin cu întreaga secție de poliție peste tine!

- Da, domnule. Cumva Christopher White a rămas fără cuvinte?

-Stai linistit unchiule. El este tot ce imi doresc. Ii spun si m-am uitat in ochii iubitului meu.

- Sa le saluți pe Vittoria si pe Rose si am sa vin cat de curând sa va fac o vizită.

-Sigur! Unchiule? S-a întors si m-a privit. Mama chiar e moartă?

-Of iubito. Alejandro chiar te-a dus asa de usor de nas?

- Ce vrei sa spui?

- Am trimis-o pe mama ta in New York.

- Ce? Dumnezeule, mama traieste?

- Da. Cred ca deja a ajuns. Asa ca, ai face bine să te grăbești acasa.

I-am sărit în brațe lui Christopher iar el a început să râdă.

-Mama traieste iubitule! Cred ca asta este cea mai bună veste pe care am primit-o in ultimele luni. Nu mi-a zis nimic, doar a stat si m-a privit. Ce s-a intamplat?

-Nimic. Doar imi place sa te privesc, mai ales acum cand te vad asa fericita.

-Te iubesc, Christopher! Si iti multumesc ca ai fost si esti langa mine!

-Și eu, iubito! Nici nu ai idee cat de mult te iubesc! M-a sărutat si m-am lăsat cu totul in bratele lui. Acum, ca Alejandro este in închisoare, pot sa ma bucur de viata.

Hello! Imi pare nespus de rau ca acest capitol a venit atât de târziu. Sper sa va placa si va astept parerile! Scuzati eventualele greseli. Kisses!

Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum