Capitolul 27

2.9K 159 14
                                    

AYLIN

-Va rog sa intrati. E frig afara! Christopher inca se uita socat la ea si nu dadea semne ca va spune ceva in curand, asa ca trebuia sa o invit pe saraca femeie in casa.

-Multumesc dar nu vreau sa va deranjez. Am venit sa imi vad in sfarsit baiatul. Ma uitam la cei doi si am putut vedea cat de mult ii seamana Christopher mamei lui. L-am ghiontit pe Christopher si a tresarit instant.

-De ce ai venit mama? Parca nu mai voiai sa auzi de mine. Isi vede mama dupa atata timp si el asta ii spune?

-Niciodata nu as fi putut zice asta. Esti fiul meu, pentru numele lui Dumnezeu!

-Ah da? Si cu scrisoarea aia pe care am primit-o cand am facut 18 ani, ai uitat de ea?

-Ce scrisoare? Spiritele se încingeau intre ei doi iar dupa expresia mamei lui, nu cred ca ea a scris acea scrisoare. Dar ce este atat de grav in legatura cu asta?

-In care ai scris ca am fost petru tine o povara, am fost ca un ghimpe care ti-a stat in cale. Si ca abia asteptai sa vina tata sa ma ia, ca nu mai voiai sa ma vezi niciodata si sa uit ca am o mama. Nu iti mai amintesti?

-Jur ca nu eu am scris asta.

-Si vrei sa te cred? Mama, apari asa dintr-o data in viata mea dupa 14 ani si vrei sa ma conport cu tine ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat?

-Asculta-ma....

-Nu! Nu mai vreau sa aud nimic de la tine. M-ai vazut, ai vazut ca sunt bine merci, acum poti pleca.

-Christopher, nu o poti alunga asa! E mama ta pana la urma! Am intervenit si eu inainte ca femeia sa paraseasca casa plangand. Te rog asculta ce are zis, iubitule! M-am uitat la el, implorandu-l din priviri. Stiam ca va ceda pana la urma.

-Sa stii ca fac asta doar de dragul ei. I se adreseaza mamei lui iar eu ma bucur in sinea mea ca am reusit sa il determin sa accepte.

-In ziua cand a venit tatal tau la usa, a venit cu un ordin de restrictie. Nu mai aveam voie sa ma apropii de tine. Tatal tau e un om periculos, as fi luptat cu el dar stiam ca este in zadar. Pana la urma, alaturi de el nu ti-a lipsit absolut nimic.

-As fi vrut sa nu fi plecat cu el in ziua aceea mama. As fi vrut sa stau in saracie decat sa il vad cum omoara oameni, cum e in stare sa ma omoare si pe mine daca ar vrea. Uita-te putin ce mi-a facut atunci cand nu am ascultat de el. Si-a dat tricoul jos ca mama lui sa ii vada mai bine cicatricea de la ceafa. Crede-ma mama, as fi preferat sa stau intr-o cocioaba decat sa fiu torturat in halul asta.

-Ma urasc pentru ce am facut, ca am renuntat la tine mult prea usor.

-De ce nu mi-ai zis ca mama lui Aylin m-a crescut doi ani de zile?

-Ai aflat. Am vrut sa te protejez de tatal tau. Daca te-ar fi luat de mic langa el, in momentul asta ai fi fost ca el. Si eu nu voiam ca singurul meu copil sa semene cu tatal lui. Diabolic, plin de cruzime, care omoara pe cineva doar daca ii atrage atentia.

-Mama, e greu....

-Stiu fiule, te inteleg. Am venit doar sa iti spun ca imi pare rau, sa iti spun cum sta situatia de fapt. Sa-ti spun ca sunt langa tine orice ar fi si sa imi cunosc nora. Mi-a zambit iar noi ne-am uitat unul la altul.

-Inca nu am cerut-o mama.

-Ai spus inca, deci exista posibilitatea ca aceasta fata minunata,care seamănă leit cu mama ei, sa imi fie nora.

- Nu ne grăbim. Ne este bine asa cum suntem, momentan.

-Stii, cand am vazut la televizor nu mi-a venit sa cred. Sa va vad impreuna a fost ca un soc pentru mine si atunci am inteles de ce ni se intampla anumite lucruri in viata. Eu am sa plec. Ma scuzati ca v-am deranjat atât de târziu.

Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum