AYLIN
-Ce propui sa facem Aylin? Te-ai gândit ce o sa facem in ultima ta zi de domnișoară? Ma intreaba Kim si toate așteptau un răspuns de la mine.
- Sa dorm? Mâine se presupune că ar trebui sa fiu in forma.
-Ai sa dormi tot restul vietii dar astăzi trebuie sa petrecem. Imi spune si Vittoria care încerca să o adoarmă pe micuța Rose.
- Si ce ar trebui sa facem? Nu vreau maine sa arat ca un zombi.
-Ceea ce fac si băieții in aceste momente. Petrec! Kim era cea mai entuziasmată de toata aceasta asa zisa petrecere.
-Stii ceva ce eu nu stiu, Kim?
-Gandeste-te. Stăm toate cinci aici ca la înmormântare iar bărbații noștri s-au dus în club.A venit si prietenul lui cel mai bun in oras si vor să petreacă.
-Ce ma bucur ca nu am barbat acasa. Spuse Vittoria iar noi am inceput sa râdem.
-Deci ce propui sa facem Kim?
-Se mergem si noi in club. Ne prefacem ca nu stiam ca sunt si ei acolo. O sa fie distractiv, abia astept sa le vad fetele.
-Și cu copiii ce facem? O intreb si un zâmbet micuț ii apare in coltul gurii.
-Voi sta eu cu ei! Mama iese zâmbind din bucătărie iar Kim începuse să țopăie de fericire.
-Te-ai gândit la toate nu-i asa? M-am uitat la Kim care doar a dat din cap zâmbind.
-Aylin, trebuie sa te distrezi si tu putin. Crede-ma, stiu foarte bine cum este sa fii femeie măritată. Nu-mi venea sa cred ca mama era de acord cu toate astea.
-Bine, bine, mergem. Sa nu ziceți că sunt afurisita. Încapem toate in masina mea?
-Ne descurcam noi. Sa mergem! N-am mai zis nimic si m-am lăsat scoasă afara din casa de către fete. Presimt că va fi o noapte palpitantă.
* * *
-Aveam pretenții mai mari din partea lui David. O aud pe Kim spunând cand am ajuns in fata clubului.
-E chiar foarte bine. Si asa presa este pe urmele noastre. Aici nu s-ar gândi nimeni sa vina si chiar nu imi doresc ca maine dimineata sa apar pe prima pagina cu titlul: ,,Aylin Cooper moartă de beată într-un club marginaș din New York".
-Stiti, nu cred ca ne va deschide nimeni usa aia. Eu zic sa intram odata! Olivia a fost cea care a intrat prima spre surprinderea noastra. Kim mi-a corupt toate prietenele.
Cand am intrat nu a fost genul de club la care ne asteptam. În primul rand, băieții nu erau acolo iar in al doilea rand, erau doar câteva grupulete de oameni care se jucau darts sau cărți.
-Kim, cred ca David ti-a tras teapa. Ii spune Vittoria si bufneste in ras.
-Lasa ca vede el. A incurcat-o rau de tot!
-Hai sa plecam acasa atunci. Le spun si toate se uita ca traznite la mine.
- Eu zic sa rămânem. Am chef de un adevăr si provocare. Mi-am dat ochii peste cap. Stiam ce inseamna pentru Kim jocul asta si deja nu era a bună.
-Fie, bine. Ne-am așezat toate la o masă si am comandat cate ceva de băut.
-Bun, eu zic sa începem. Adevar sau provocare Aylin. Kim se uita malefic la mine si mi-am dat o palmă mintal. Adevar!
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Teen FictionEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...