Capitolul 2

11.3K 434 29
                                    

AYLIN

Puteam auzi muzica data la maxim de afara. Nu sunt o adeptă a cluburilor dar prietena mea nebună ar locui aici daca ar putea. Intru înăuntru si un miros puternic de fum imi izbește simțurile si inca o data ma intreb ce caut eu aici. Incerc sa trec prin multimea de oameni care dansează dar esuez lamentabil. Spre norocul meu,muzica se oprește pentru un moment si ringul de dans se mai eliberează. O observ pe prietena mea stând la o masă si ma îndrept imediat către ea.

- Am crezut ca ma lasi singura in noaptea asta! Ce ti-a luat asa de mult sa vii?

-Pentru ca am lucrat până la ora opt si a trebuit si eu sa ma pregătesc?

-Munca asta te va omorî intr-o zi. Ar trebui sa o lasi mai usor. Vrei ceva de băut?

-Un scotch dublu cu gheață, te rog!

-Cineva e pus pe treburi mari asta seara! Kim a început să râdă și doar cat i-am tras o privire urâtă ca a si plecat sa imi aduca băutura.

De cand am intrat am simțit că sunt urmărită de cineva. Sper din tot sufletul sa nu fie cine cred eu ca este. Incerc sa scap de acest sentiment si ma concentrez pe telefonul meu care tocmai a primit un mesaj. Super! Mâine dimineață la opt am intalnire cu șeful de șantier. Si eu care credeam ca voi dormi putin mai mult!

-Băutura ta este servită! Kim imi întinde paharul si îi zâmbesc drept mulțumire. Ce bine e cand te relaxezi puțin! Ce esti asa ingandurata?

-Nimic. Sunt doar obosită si tocmai am aflat ca maine dimineata la opt am o întâlnire.

-Daca vrei sa pleci, eu te inteleg!

- Nu Kim! Seara asta ti-am promis-o tie si chiar aveam nevoie sa ies si eu putin. Acum, hai sa dansăm, doar nu am venit sa stau pe canapea! Am dat paharul de scotch pe gat si am luat-o pe Kim de mana.

Am început amândouă sa dansăm puțin cam timide la început dar după câteva momente am inceput sa ne dezlănțuim. Toti ochii erau pe noi si am putut vedea cativa bărbați palmuiti de către iubitele lor. Cred ca scotch-ul cu oboseala acumulată nu sunt bune prietene. Am inceput sa ametesc putin asa ca i-am zis lui Kim ca ma duc pana la baie. Chiar nu stiu cum de am nimerit baia pentru femei dar nici bine nu am intrat ca am si fost izbita de perete si gura mi-a fost acoperită.

-Daca scoti vreun sunet, te omor aici! Mi-a luat cateva secunde sa imi dau seama cine e si atunci cand am stiut,panica s-a instalat în corpul meu. Nu te bucuri sa ma vezi, Aylin? Cum naiba a scăpat Nicholas din închisoare? Trebuia sa putrezeasca  acolo!

- Ce naiba cauti tu in libertate? Am zis cand m-a eliberat.

- Nu ti-a fost dor de mine, iubito?

- Nu ai dreptul sa imi spui asa! Cum naiba ai scapat?

-Se numeste cauțiune iubito! Nu ma asteptam sa ma primesti cu brațele deschise dar nici chiar asa. Si-a pus maine pe talia mea si m-a tras spre el.

-Ia-ti mâinile jegoase de pe mine! L-am împins cat de tare am putut si a fost puțin surprins de asta.

-Deci asa vrei sa jucam! M-a trântit din nou de perete si am scancit cand am facut contact cu ea.

-Lasa-ma dracului in pace! I-am dat un genunchi unde nu răsare soarele dar nu am apucat sa fac nicio mișcare ca m-a prins de picior si am țipat cand am dat cu capul de podea. Totul se învârte în jurul meu. Tot ce am mai vazut a fost cum Nicholas este dat jos de pe mine si luat la pumni de către cineva. După, totul s-a făcut negru.


CHRISTOPHER

Am urmarit-o toata seara cum a dansat și cand am vazut ca se duce puțin cam amețită la baie, m-am dus după ea. Nu stiu de ce am facut asta. Poate pentru ca de cand am intalnit-o, imi bântuie fiecare coltisor al mintii? Cred ca de asta.

Am asteptat puțin la usa si cand am auzit ca se cearta cu cineva, intenția mea a fost să intru dar m-am oprit atunci cand am observat ca are situația sub control. Cand usa s-a deschis puțin,am vrut sa fug dar am vazut cum e trantita la podea si deodată sângele a început să curgă. Stiam ca ceva nu e bine asa ca am intrat. L-am văzut pe acel tip cum stătea deasupra ei si in momentul acela toata furia mea s-a dezlănțuit. După ce am reusit sa il dau pe tip jos, am luat-o in brate si am pornit spre masina. Toată lumea se oprise din dans si se uita socata la cele întâmplate. Am auzit pe cineva cum o strigă pe nume si mi-am dat seama ca este prietena ei. I-am facut semn sa ma urmeze si am iesit din club. Sper din tot sufletul sa fie bine!

După o oră de asteptat, doctorul iese din salon si ma ridic automat de pe scaun.

-Vă fi bine. I-a fost spart capul dar nu este nimic de care sa va îngrijorați.  Puteti sa intrati la ea daca vreti!

-Multumesc Thomas!

-Oricand băiete! Va trebui sa avem o discutie serioasă zilele următoare. Nu cred ca este momentul potrivit chiar acum.

-Sigur, voi trece maine pe la tine. Am dat mâna cu el si s-a îndepărtat.

-Poti intra la ea. Cred ca treaba mea s-a terminat aici.

- Nu! Ar trebui sa stie cine a adus-o aici. Pana la urma daca nu ai fi fost tu, cine stie ce s-ar fi intamplat. Intru eu mai întâi si ii voi zice ca e cineva care vrea sa o vada. Bine?

-Excelent!

Kim a intrat iar eu m-am apropiat de geam ca sa vad mai bine. Se vede ca Aylin Cooper,nu ma gândeam vreodata ca am s-o salvez pe acea Aylin Cooper, este o femeie puternică. Si la cei 25 de ani pe care îi are, e mătură din toate privințele. Cred ca m-am îndrăgostit si nu e bine deloc. Kim a venit sa ma cheme si Aylin a rămas puțin socata.

-El este salvatorul meu?

-Stiu,nu? E foarte sexy! Am inceput amândoi sa râdem si Kim a părăsit salonul.

-Deci sa inteleg ca asa te revansezi tu cand versi cafea pe cineva? Si in situatii ca acestea era optimistă si cu simțul umorului.

- Nu chiar. Mai întâi invit persoana la o cafea dar niciodată nu m-as fi gandit ca ma voi revansa in felul asta.

-Iti multumesc! Imi poti spune cum te cheamă?

-Christopher White. Mi-am spus numele intreg pentru ca am crezut ca stie cine sunt dar după reacția ei, mi-am dat seama ca habar nu are cine sunt.

-Ar trebui sa iti schimbi camasa, e cam pătată de sânge. I-am zâmbit și am facut ceea ce mi-am dorit să fac de cand am văzut-o întinsă pe acea targa. M-am apropiat de ea si am pupat-o pe frunte. Cred ca in acel moment pulsul meu ajunsese la 200.

- Ai grijă de tine si sper sa ne mai vedem.

-Trebuie să îți dau o cafea drept mulțumire. Am inceput amândoi sa râdem si am iesit din salon.

Vântul care adia usor afara m-a facut sa ma opresc pentu un moment in loc. Am inspirat adânc si parfumul ei mi-a invadat simțurile. Ce a putut fata asta sa imi faca cu o singură privire?

Hei lume! Sper sa va placa si va astept parerile! Scuzati micile greseli.
Kisses!❤❤❤

Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum