AYLIN
Biroul meu era un dezastru din nou. Am stat toata dimineata si am cautat o amărâtă de schita, ca sa o gasesc mai apoi in sertarul biroului. Mi-am început saptamana excelent, ce pot sa zic. M-am așezat la birou si am inceput sa studiez schita unei case pe care am facut-o cu un an în urmă. Nu stiu de ce proprietarii mi-au cerut-o dar la telefon, bărbatul era destul de panicat.
Mi-am ridicat pentru o fracțiune de secundă ochii din ea si m-am uitat la poza cu mine cu Christian de pe birou. Sărbătorile au trecut atât de repede încât nu am avut timp să mă bucur de ele. Dacă n-aș fi fost plecata intr-o vacanta, as fi zis ca nici nu a fost Crăciunul. Dar minunatul meu iubit mi-a promis că vom repeta vacanță dar acest lucru de ziua mea, mai exact peste o săptămână. Am incercat sa obtin de la el niste detalii prin toate mijloacele posibile si imposibile, dar nu am reusit sa obtin nimic. Doamne-ajuta sa treaca si saptamana asta.
Telefonul a început să imi sune si am zâmbit involuntar la numele apelantului. Dar mi-am adus aminte ca eu sunt supărată pe el si ar trebui sa imi păstrez un ton neutru.
-Da, Christopher! Spun plictisită si abia astept sa ma cert puțin cu el.
- Ce faci?
-Muncesc. Pentru ce m-ai sunat?
-Iubito, inca esti supărată? De o lună de zile stai cu nasul in fund si imi răspunzi de parca te-as fi înșelat cu una si ai aflat, iar eu incerc sa te recuperez.
-Si daca faci asta in aceste momente?
- Nu prea cred. Scenele fierbinți dintre noi, te contrazic.
-Pentru asta, post si abstinenta toata saptamana, până aflu unde ma vei duce.
-Chiar crezi ca pot rezista atât? Iubito, te joci cu focul! Maraie in telefon iar eu sunt conștientă că o să mă ard in curând.
- Sunt sigura ca nu vei muri daca vei tine post. Postul iti tine corpul sănătos.
-Vezi tu ce post primesti cand ajungi acasa.
-Pentru ce m-ai sunat? Spun râzând. Chiar nu pot sta supărată pe el.
-Aha, stiam eu ca nu poti sta supărată pe mine.
-Nu-ti forta norocul White!
-Bine, bine. M-a sunat producătoarea de la emisiunea lui Crop si ma asteapta in seara asta in direct. Vii cu mine?
-Normal. Trebuie să fiu acolo in caz ca scoti vreo prostie pe gura.
-Mi amor, n-ai putina incredere in mine?
-Ba da iubitule. Am zis eu ca nu am? Ne vedem diseară?
-Am vreo sansa sa te vad la prânz? Mi-e dor de tine.
- Nu e ca si cum m-ai văzut acum cinci ore. Si nu, nu pot sa iau prânzul cu tine. Am o treaba de rezolvat cu niste foști clienti si pe urma trebuie sa ma duc sa vad cum merg lucrările la noua clădire. Am niste oameni incompetenți care nu pot face nimic fără mine.
-Succes, mi amor. Ti amo!
-Si eu, mult de tot! Am închis si ma simteam mult mai bine. Conversațiile banale dintre mine și el imi fac mereu ziua mai buna. O bătaie in usa s-a auzit iar eu am strigat un intra, fără a-mi ridica capul din schita.
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Teen FictionEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...