ISABELLA
-Stiu ca te-am luat ca din oală, Isabella dar esti cel mai bun detectiv al secției si Vreau ca Ryan sa aiba alaturi un om care sa fie capabil, un om care sa nu ii fie doar partenere ci si prieten. Iar eu cred ca tu esti in stare sa faci toate astea, sa te descurci.
-Domnule Evans, va multumesc ca aveti incredere in mine si credeti-ma, toate astea ma copleșesc. Dar nu il pot lasa pe Chad. Nu este doar partenerul meu ci si cel mai bun prieten.
-Stiam ca vei spune asta. Am vorbit cu Chad despre asta si mi-a zis ca el nu are nimic impotriva. Ba din contra, meriți mult mai mult Isa si tu stii bine asta. Nu vei fi obligată să îți părăsești biroul, poti ramane acolo.
-Și cazul la care lucrez acum? Cum ramane cu el?
-Vă continuă să lucrezi la el impreuna cu Chad dar pe urma, partenerul tau va fi Ryan.
- In regula. Acum, pot pleca?
-Cred ca Ryan ar vrea sa vorbeasca cu tine. Eu trebuie sa imi iau la revedere la fiecare dintre voi.
După ce fostul meu sef a iesit, o liniște apăsătoare s-a lăsat între noi. Ce puteam spune? Nu vreau sa stie ca simpla lui prezenta ma lasa fara cuvinte.
- Nu stiu ce părere ti-ai facut despre mine până acum, dar te asigur domnișoară White ca voi incerca sa cooperam cat putem de bine.
-Eu nu mi-am facut nicio părere despre dumneavoastra,domnule Maxfielld. Ar fi trebuit să imi fac până acum una?
- Nu stiu. Toate femeile din secție s-au uitat tot timpul la mine in timpul prezentării dar tu,domnișoară White, nici nu ai vrut să mă privești.
-Sunteti șeful meu, domnule Maxfielld. Nu stiam ca trebuie sa ma dau la noul meu sef ca sa nu imi pierd locul de munca.
-Dar cine a zis despre asa ceva? Esti mult prea valoroasă pentru această secție si nu te voi lasa sa pleci asa usor.
- Sa lămurim niste treburi de pe acum. Vom fi doar parteneri, nu vreau sa fiu sunata acasa sau in timpul liber de către dumneavoastră. Nu va voi răspunde la avansuri. Nu m-am culcat cu nimeni ca sa ajung pana aici si nici nu o voi face vreodata.
-S-a facut domnișoară White! Sau sa iti zic Isabella?
-Spuneti-mi cum doriti. Doar sa nu iasa vorbe prin toata secția ca ma culc cu șeful meu.
Cat de arogant poate sa fie. Acel zâmbet in coltul gurii ma scoate din sărite. Devin irascibila si asta nu este de bine. Păcat ca nu voi ajunge devreme acasa ca sa imi continui somnul. Hai sa rezolvăm inca o crimă!
* * *
- Sper ca ai ceva important de spus daca nu, omor iti dau, mi fratello.
-Crede-ma nici eu nu stiu de ce v-am chemat. Hayley nici macar mie nu a vrut sa imi spuna. Am intrat in umila sufragerie a fratelui meu si aproape toată familia era acolo, doar Francesca mai lipsea.
-Neața lume! Ce face minunata mea familie? Bine, sănătoși?
-Arați groaznic Isa. Ce ai facut azi-noapte? Ma intreaba Liam pervers iar eu il fulger cu privirea.
-Spre deosebire de tine, dragul meu fratior, eu lucrez zi si noapte. Nu ca tine, Imi petrec nopțile in arest.
-De ce oare am facut atatia copii? Il aud pe tata întrebând.
-Tin sa iti reamintesc dragul meu soț,că eu am vrut să mă opresc după ce i-am facut pe gemeni dar tu, că un nesatul ce esti, ai mai vrut inca doi. Acum, bucura-te de show, nici la televizor nu vezi asa ceva!
- Ma bucur sa va vad, dragii mei părinți!
-Cate ore ai dormit scumpo? Ma intreaba mama amuzata.
-Doua ore, de la cinci la opt. Dacă pune cineva întrebări stupide, s-ar putea sa se trezească la spital. Toti au început să râdă și un ciocănit s-a auzit in usa. Ce mult mi-ar plăcea ca Francesca sa fie dincolo de usa. Nu am mai vazut-o de trei luni si imi este dor de ea.
Francesca a prins un contract cu o firmă de arhitectura destul de renumită si,nu, nu este cea a mamei. Dar cand mama nu va mai putea sa muncească, cred ca in locul ei va veni Francesca. Cat de ciudat poate fi. Primul si ultimul născut și-au urmat părinții iar noi,ăștia de la mijloc am facut cu totul altceva. Eu am urmat Academia de Poliție iar Liam este in ultimul an la avocatură. Da, ati auzit bine. Nici el nu stie ce cauta acolo. Dar sper ca dupa absolvire sa sa potolească cu ieșirile astea ale lui nebunești si ma voi asigura ca va avea un alibi destul de curat.
-Va fost dor de mine? Francesca stătea în pragul casei si ceea ce ne-a atras atenția tuturor a fost persoana din spatele ei. Il puteam simti pe tata încordat și am observat cu mama l-a luat de mână. Va fi o seara destul de interesanta, abia astept!
-Dar cu cine ai venit însoțită draga mea surioara? O intreaba Liam cand ne așezăm la masă.
-Iubitul meu, Oliver. Oliver, aceasta este familia mea nebună de care ti-am povestit.
Minunat! Am rămas singura burlacita din familie? Cred ca trebuia sa ma fac călugăriță, era mai bine.
-Ai auzit Isabella? Francesca are iubit si ghici ce! Tu nu ai! Liam face mișto de mine si asta ma scoate din sărite destul de mult.
- De acum, te voi lasa sa putrezesti in închisoare aia. Nici Papa de la Roma nu te va scoate de acolo.
-Eu zic să o lăsăm pe Isa in pace si sa aflam pentru ce am chemat eu in casa mea, toata familia. Iubito, ma poti lumina si pe mine? I se adresează Chase lui Hayley.
- Sunt însărcinată!
Bum! Asta chiar ca este o veste interesanta. Toată lumea s-a oprit din ceea ce făcea si se uita la Hayley.
-O să avem un nepoțel! Sparge liniștea Francesca si gălăgia se reia. După fața lui Chase, chiar nu se aștepta la o asemenea veste. Încă se uitau unul la altul fără spuna niciunul nimic. Chase a luat-o în brațe și si-au zis cateva cuvinte doar de ei știute. M-am ridicat de pe scaun si dupa ce mi-am luat la revedere de la întreaga familie, am plecat spre casă. Mi-ar fi placut sa raman in continuare sa ma bucur de aceasta iesire, dar se pare ca nici cafeaua nu isi mai face efectul la oboseala acumulata in mine. Sper din tot sufletul ca telefonul meu sa nu sune dimineata pentru inca o misiune.
............................................................................
Scuzați eventualele greșeli. Sper ca a fost pe placul vostru. Kisses!
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Teen FictionEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...