AYLIN
-Vrei te rog sa nu te mai comporți cu mine de parca as fi un copil? Ii spun in timp ce intru in biroul meu.
-Aylin, au trecut două săptămâni de la accident si ar fi trebuit in momentul asta sa stai in pat si sa te odihnești.
- Si daca nu pot? Nu mai pot sa stau între patru pereți, si sa astept sa vii tu acasa ca sa ies sa ma plimb.
-Tu nu cred ca iti dai seama prin ce tocmai ai trecut. La naiba Aylin, ai pierdut o sarcina!
- Stiu si eu asta Christopher, sunt conștientă de lucurul asta si ma doare a dracului de tare. Dar nu pot sa stau in fud,in pat 18 ore din 24.
-Iti vreau doar binele Aylin.
- Stiu asta Christopher și iti multumesc dar am si alte treburi de facut aici la firma. In doua saptamani am prezentarea de modă și trebuie sa stabilesc atatea lucruri. Ma simt bine Christopher, mai mult decât bine.
-Daca aud ca ti s-a făcut rau, te iau pe sus si te duc acasa. Încearcă să fie serios dar asta nu ii reușește in aceste momente. Ma apropii de el si il sărut scurt pe buze.
-Te iubesc! Imi zâmbește și să mă sărută si el la randul lui.
-Și eu! Nici nu iti dai seama cat! Ne-am privit cateva minute fără să spunem un cuvânt dar am fost întrerupti de Nancy care intrase în birou.
-Ma scuzati ca va deranjez dar, Aylin cred ca ai vrea sa deschizi televizorul.
Speriată de ce as putea sa mai aflu, am deschis televizorul si am dat volumul mai tare.
,,În această dimineață, celebrul designer de modă John Maxfielld a fost găsit mort in resedinta sa. La o primă investigație a poliției se pare ca a fost asasinat. Vom reveni cu mai multe detalii."
Fratele meu a întrecut orice măsură si nu inteleg de ce vrea sa distrugă orice persoana cu care intru in contact.
-M-au sunat cei de la atelierul domnului Maxfielld si mi-au spus că evenimentul a fost anulat si ca vom tine legatura.
-Multumesc Nancy. Lasa-ma un minut cu Christopher și pe urma iti voi spune si tie.
Christopher ma privea tacut. Incercam sa imi revin din starea de șoc și să spun ceva dar pur si simplu nu puteam.
-Afla.....afla daca Alejandro este in Spania. Daca e cumva acolo, rezerva bilete de avion. Ii vom face o mica vizita.
-Esti sigura de asta?
-Normal. Pana la urma am dreptul sa imi vizitez mama. Nu are de unde sa stie ca venim asa ca nu are timp sa o pregătească pe mama sa fie acasa. Vreau sa termin o data pentru totdeauna cu sarada asta si sa fiu si eu fericita.
- Daca asta vrei, eu o să-ți fiu alaturi. Mi-am pus capul pe pieptul lui si mi-aș fi dorit să rămân acolo pentru totdeauna.
CHRISTOPHER
-Mi fratello, este sigura de decizia pe care a luat-o?
-Nici cand am intrebat-o daca vrea sa fie cu mine si mi-a răspuns nu a fost asa de hotărâtă cum a fost acum.
-Femeile nu sunt niciodată sigure pe raspunsul lor in acel moment. Mereu e unul timid de parca le obligă cineva.
-Te rog mult sa nu deviem de la subiect.
-Sorry dar voiam să destind atmosfera. Tocmai mi s-a confirmat că Alejandro a aterizat si ca este pe teritoriu spaniol.
-Bun. Vrei sa vii cu noi?
- Ce intrebare e asta? Veneam cu voi si daca nu ma-i fi intrebat.
-In două ore ar trebui sa fim la aeroport.
-Voi fi acolo. Ma duc sa imi iau rămas bun de la Kim si ne întâlnim la aeroport.
-Multumesc David!
Am închis fără să îi aud raspunsul. Nu prea imi plăceau momentele astea dintre mine și el având în vedere că noi nu am vorbit o perioadă lungă de timp. Aud cum începe telefonul sa imi sune si ma încrunt la numărul necunoscut.
-Christopher, chiar nu ma asteptam sa imi răspunzi.
-Alejandro! Strâng din dinți și dau cu pumnul in volan.
- Da, chiar eu.
-Spune-mi ce vrei! Nu am prea mult timp la dispozitie.
-Voiam să văd ce mai face sora mea, daca e bine. Eram îngrijorat de starea ei mai ales cand am aflat de accident.
-Ai vrut sa iti omori propria sora nenorocitule! Mai ai tupeul sa suni sa vezi ce face?
-Of,of,Of Christopher. Înțelegi atât de gresit lucrurile. Orice miscare va este monitorizata si stiu foarte bine ca urmeaza sa va urcati într-un avion si sa imi faceti o vizită. Asa ca, va astept. Ce sa va pregătesc de mâncare? Sau iesim la un restaurant?
-Jur Alejandro ca voi fi cel mai mare cosmar al tau. Nu numai tu poti juca dur. Si nu te gândi că venim cu gânduri pașnice la tine in vizita.
-Abia astept sa înceapă show-ul.
Am dat sa spun ceva dar prostul imi inchisese. Am oprit mașina în fața casei si am stat putin pe gânduri. Daca i-aș spune acum lui Aylin ca ar fi o idee mai bună sa ramanem acasa, ar aștepta sa adorm si ar pleca singura până Spania iar acest lucru nu pot lasa sa se întâmple. Doamne, de ce trebuie sa imi faci viata asa de grea?
Am claxonat de două ori iar Aylin a iesit cu bagajele in fata casei. Am coborât si i-am luat bagajele din mana, uitandu-ma la ea dojenitor.
-Ai dat cumva ochii asta peste cap?
- Nu? Doar ti s-a parut. Mi-a spus si mi-a intors spatele. Am luat-o de mana inainte sa apuce sa se urce in masina si am lipit-o cu spatele de portiera.
-Iti place sa ma superi, domnișoară Cooper? A început să râdă și am zâmbit și eu involuntar.
-Câteodată, domnule White! Mi-am lipit buzele de ale ei într-un sărut flamand. Imi era dor de momentele astea, spontane dintre noi doi.
Am urcat amândoi in masina si incercam sa imi maschiez cat de mult puteam neliniștea.
- Ce s-a intamplat iubitule? Ma ia de mana si se uita la mine.
-Nimic iubito, sunt doar obosit.
-Ceva s-a întâmplat. Mereu ma saruti asa cand nu vrei sa aflu ceva. Deci, ce ai sa imi spui?
-Alejandro m-a sunat. Stie de venirea noastra in Spania.
-Fuck, fuck, fuck! Acum o va folosi pe mama pe post de șantaj.
-Iubito, vom merge acolo si vom rezolva tot conflictul asta. Il vom face pe Alejandro sa plateasca pentru tot ce a făcut. Si pe urma, ca tot vine Craciunul peste o lună, vom merge la Aspen si vom petrece cateva zile doar noi doi. Ce zici?
-Cred ca Bora-Bora suna mai bine! A început să râdă și m-a pupat usor pe obraz. Pur si simplu o ador.
Hei! Am revenit cu un nou capitol. Sper sa va placa si va astept parerile. Scuzati eventualele greseli. Kisses!
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Teen FictionEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...