AYLIN
-Spune-le tutur paznicilor sa nu il lase pe Christopher White in clădire. Pot sa-l si-l bată daca opune rezistența. Ii spun lui Nancy si intru in biroul meu trântind usa.
-Aylin? M-am uitat spre usa si doar capul lui Nancy se vedea. Pot sa intru?
- Da, sigur. Ma plimbam într-una prin camera si ma gândeam la o soluție. Ce ar trebui sa fac in momentul asta?
-Stiu ca nu este un moment bun dar Kim ti-a lăsat un mesaj. A zis sa il deschizi cat de repede poti.
-Pune-l sa-l aud. M-am așezat pe scaun si am asteptat ca Nancy sa dea drumul la mesaj.
,,Stiu ca poate in acest moment esti ocupată dar am ceva urgent sa iti spun. Astăzi m-am intalnit cu Nicholas pe strada si m-a amenințat. Defapt pe amândouă. A zis ca daca nu esti singura sâmbătă la Meet Gala, imi va omorî familia. Sunt speriată Aylin,vreau sa ne vedem urgent!"
Mi-am cautat repede telefonul în geanta si am apelat numarul prietenei mele. Jur ca daca i-a făcut ceva,il omor cu mâna mea. Chit ca intru la pușcărie. Macar scap lumea asta de un interlop.
-Unde esti Kim? Vin acum la tine!
- Sunt acasă. Aylin, imi este frica! Simțeam teama din vocea ei si ma uram pentru asta.
-Ajung in cinci minute. Sa nu cumva sa deschizi usa cuiva, decat mie. Ai inteles?
-Merci mult Aylin! I-am închis si in drumul meu spre ieșirea din clădire m-am ciocnit de Carlos.
-Unde arde,mi hermosa?(Frumoasă mea)
-Iti explic mai tarziu. Vreau paznici in fata casei lui Kim si a mea. Nu vreau sa iasa zilele astea neinsotita din casa.
- Ce s-a intamplat?
-Nicholas,asta s-a întâmplat! Te sun diseară si iti explic totul. Tu, fa doar ce ti-am spus!
Am plecat fără să ii mai aud raspunsul si m-am urcat in masina,demarand in trombă. Nici nu stiu cand si cum am ajuns dar m-am liniștit cand am vazut ca unul cate unul, bodyguarzii isi făceau apariția.
-Kim, deschide, sunt eu! Usa s-a deschis si o Kim speriată si cu buza sparta a apărut în prag.
-Multumesc ca esti aici, Aylin! Numai din cauza mea este în situația asta. De ce dracu nu a venit la mine? Să mă amenințe pe mine!
-Spune-mi ce s-a întâmplat Kim. Ne-am așezat pe canapea si am strans-o in brate.
-Iesisem din tura de noapte. Defapt, făcusem două ture si jumatate si voiam să vin până la tine sa mâncăm împreună inainte de a ma duce acasa. Voiam să iti spun ceva important si personal. La vreo două străzi distanta de tine, cineva mi-a pus mâna la gură și am rămas stupefiata cand l-a vazut pe Nicholas. Cred ca era puțin ametit pentru ca atunci cand am vrut să plec, mi-a tras un pumn în obraz. De aici buza sparta.
-Il omor cu mâna mea! Jur Kim!
- Ce vei face acum? Dacă Christopher afla,sigur nu te va lasa sa mergi singura.
-Oricum nu cred ca il mai intereseaza persoana mea.
- Sa nu spui ca...
-Ne-am despărțit astăzi, fix cand făceam o lună de relatie. Bine, el nici macar nu stie ce zi este astăzi dar,mă rog.
-Esti bine?
- Nu Kim. Nu sunt deloc bine. Mai ales acum, după toate astea. Imi este frica, Kim. Dacă vă fi acolo cand ma voi intoarce acasa?
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Fiksi RemajaEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...