Capitolul 20

3.6K 194 19
                                    

AYLIN

-Cum ai putut să crezi că Rose e copilul nostru? L-am intrebat cand am intrat în casă. Crezi ca am nascut asa peste noaptea si l-am dus la vrăjitoare sa-l faca de 6 ani?

-Iubito, nu e vina mea ca seamănă cu tine.

-E nepoata mea, cred si eu ca seamănă puțin cu mine. Pana la urma e facuta de fratimiu care se presupune că semănăm.

- Stii, e chiar foarte deșteaptă.

- Stiu, seamănă cu mătușa ei. Ii spun si imi dau teatral părul pe spate.

- Ma găsesti pe terasa. Si-a luat paharul cu gin si a iesit afara. Ceva il macină si nu imi place cand il vad supărat.

-Hei,ce s-a intamplat? L-am intrebat si l-am îmbrățișat pe la spate, punandu-mi bărbia pe umărul lui.

- Nimic important. Imi spune sec si deja încep să mă îngrijorez.

- Eu cred ca este ceva important atata timp cat lucrul asta te face sa bei.

-Le dracu Aylin,nu am nimic! A țipat la mine si in secunda următoare cioburile de la pahar erau la picioarele mele. S-a uitat la mine si atunci si-a dat seama de ce a făcut.

-Poti macar sa apreciezi faptul că sunt langa tine si vreau sa te ajut. Nu sa tipi la mine de parca as fi un simplu om.

-Iarta-ma Aylin! Simt ca înnebunesc! Isi trece mâinile prin par de mai multe ori si ii pot vedea cateva lacrimi în ochi.

- De ce plângi? Ce s-a intamplat? Sunt aici Christopher! S-a așezat pe jos si m-a privit cu ochii plini de lacrimi.

-Francesca, sora mea....

- Stiu cine e Francesca, am fost prietene bune. Ce s-a intamplat cu ea?

-Francesca a......a murit! Mi-a omorât sora, Aylin! Surioara mea! Asta da veste soc. L-am luat in brate si a început să plângă și mai tare. Jur ca daca fratele meu e iar la mijloc, ma voi duce expres in Spania si ii voi trage un glonț în cap.

-Linisteste-te! Cand ai aflat?

-Inainte sa plecam de la tine de la birou. M-a sunat David. Trebuie să ajung in Italia! Il vedeam cat era de distrus iar eu nu puteam face nimic.

- Stii cumva cine a facut-o?

-Tata nu e de gasit nicăieri. Cativa dintre angajați l-au văzut plecând la câteva minute după crimă.

-Crezi ca el e vinovat?

- Nu stiu si nici nu ma intereseaza. Tot ce vreau e sa ma duc sa-mi îngrop sora si pe urma sa ma gandesc la ce va urma.

- Vin cu tine! I-am spus repede iar el s-a uitat blând la mine.

- Nu poti Aylin! Ai o colecție de rochii de terminat si daca afla anumite persoane ca esti in Italia, vor veni după tine! Dacă și tu vei păți ceva, eu nu voi mai fi. Nu te pot pierde si pe tine!

-Cine a zis ca ma vei pierde? Chris, sunt iubita ta, am datoria morală sa fiu langa tine cand iti este greu. Iar tu nu ar trebui sa iti faci griji de colecția mea. Voi merge cu tine si gata. In plus, vei fi acolo sa ma protejezi. Asa cum o faci mereu.

- Bine, vom pleca impreuna. Te iubesc Aylin! Nici nu iti dai seama cat de mult am ajuns sa te iubesc! Mi-am afundat fata in scobitura gâtului sau iar el si-a strâns brațele in jurul meu. Ma doare inima sa il vad in situatia asta.

* * *

- Nu cumva sa te îndepărtezi de mine. Nu vreau sa te pierd si pe tine, bine? Mi-a spus inainte sa intram in biserica. Nici nu stiu ce ii răspunsesem pentru ca eram pre obosită sa constientizez ceva.

Nu erau multi oameni in Biserica. Il văzusem pe David la fel de distrus ca si Christopher. Mai erau cateva persoane langa el, cred ca din familie. L-am lăsat pe Christopher sa se duca langa sicriul ei iar eu m-am dus langa David si l-am luat in brate. Cred ca eu sunt singura care stie ce simt ei in acest moment. La fel de distrusa arătam si eu acum 7 ani.

După câteva minute bune în care Christopher nu s-a mișcat deloc de langa sicriul ei, s-a întors si a venit spre noi. Acum ii inteleg perfect pe acei oameni care au vrut sa ma consoleze la înmormântare si nu stiau ce sa faca.

-È tutto pronto per il funerale, zia?(Este totul pregatit pentru înmormântare, matuso?)

-Tutto è pronto. Sarebbe stato contento di vederti così a lungo.(Totul este pregătit. S-ar fi bucurat sa te vada după atâta timp.)

-Mi dispiace così tanto! Se lo sapessi....(Imi pare așa rau! Dacă aș fi stiut.....)

-È colpa tua.Se non fossi innamorato del nostro familiare, sarebbe stata viva. Se fossi in te, non l'avrei portato qui!(Este numai vina ta. Daca nu te-ai fi îndrăgostit de fata dusmanului nostru de familie ea ar fi fost in viata. Daca as fi fost in locul tau,nu as fi adus-o aici!)

Stiam ca e ceva legat de mine. Înțelegeam foarte puțină italiana dar mi-am dat seama ca aceasta femeie nu este prea încântată de venirea mea aici.

-Lei non ha colpa. E non ti permettono di parlarne in quel modo. Non penso che sia il posto e il momento giusto per tali discussioni.(Ea nu are nicio vina. Si nu iti permit sa vorbesti asa despre ea. Nu cred ca este locul si momentul potrivit pentru asemenea discuții.)

S-a întors spre mine si m-a luat de mână. Ma deranjează ca familia lui nu ma vrea aici dar până la urma e iubitul meu si alegerea este a lui daca ma vrea sau nu langa el.

-Noi doi avem ceva de vorbit. I se adresează lui David si ii face semn sa il urmeze.

- Eu zic sa mergem acasa si sa vorbim. La telefon te-am cam mințit cu anumite lucruri pentru ca erau neamurile pe lângă mine. Mătușa Elena va sta aici oricum. Iar voi aveti nevoie de somn.

Chiar nu puteam sa-l contrazic la chestia asta. Dacă m-as fi pus acum într-un pat, as fi adormit pe loc. Tot ce facem era mai mult mecanic. Nici nu stiu cand am ajuns in impunătoare vila si mi-am dat seama ca aici locuiesc doar ei doi. Nu e barlogul unde se discuta asa zisele afaceri.

-Credeam ca ma duci la barlog.

- In momentul asta fratioare, barlogul are prea multe urechi si nu poti sti sigur in cine să ai incredere.

Christopher se așezase pe canapea iar eu m-am pus în brațele lui, punandu-mi capul pe pieptul lui.

-Deci, ce ar trebui sa stiu?

- Nu tata a omorato pe Francesca. In mana ei am gasit acest bilet. David i-a înmânat biletul si am inceput sa citesc:

,,Tot ceea ce se intampla acum sunt consecințele faptelor tale, Christopher. Faptul esti cu sora mea va atrage după tine asemenea tragedii. Ca sa nu zici ca sunt rau, am sa-ti zic ultimele cuvinte ale surorii tale care mie nu mi-au convenit:,,Moartea mea va fi răzbunata de fratele meu". Bineînțeles nu ești în stare faci asta. Oricum,ai grija pe cine iubesti si strângi acum in brate".

Christopher era nervos, il simteam. La fel eram si eu. Nu imi venea sa cred ca propriul meu frate poate sa spuna asa ceva despre mine. Christopher a strâns hârtia in pumn si calmul din vocea lui ne-a surprins pe mine si pe David.

-Jur ca pentru tot ce a făcut, va plăti. Nimeni, dar nimeni nu amenință ceea ce iubesc cu toată ființa mea. Nimeni, dar nimeni nu se atinge de familia mea. Il voi cauta până il voi gasi. Si atunci cand il voi gasi, va plec doar in sicriu, ca sa nu zică sa sunt rau!

Hello! Sper sa va placa si va astept parerile. Scuzati eventualele greseli. Kisses!

Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum