AYLIN
Sunt agitată, foarte agitată. În două ore va începe nenorocita aia de gala si deja imi doresc sa se termine cat mai repede. Oare ce s-ar putea întâmpla dacă,sa zicem, din greșeală, dar doar din greșeală, l-as împușca pe Nicholas? În momentul asta sunt o nebună dar, la naiba, chiar imi doresc sa fac asta. Trebuie să mă calmez si sa iau lucrurile ca atare.
-Iubito, stai si tu jos. Am ametit eu la cat te-ai învârtit pe aici.
-Trebuia sa ma duc la machiaj si la coafor mai tarziu. Spun fără să îl bag in seama.
-De ce esti asa agitată? M-am trezit cu Christopher in fata mea si m-am uitat la el.
-Nu e ca si cum ma voi întâlni cu fostul meu iubit care a vrut să mă omoare.
-Voi fi acolo. Nu langa tine, dar voi fi atent la voi. Ai incredere in mine!
- Nu e vorba de încredere, Christopher. Dacă vrea, spre exemplu sa facem o mica plimbare, singuri?
-Voi fi acolo,fără să mă vadă el.
-Și daca imi da cu piatra in cap si tu nu mai poti face nimic?
-Te asigur ca asta nu se va intampla. Iubito, va fi lume, multa lume.
-Vei fi acasa cand voi ajunge?
-Iubito, nu plec nicăieri. Suntem impreuna in asta,bine? As fi vrut sa sar in bratele lui dar mi-am amintit machiajul meu si mai bine stau cuminte.
-Te iubesc,Christopher! L-am sărutat scurt pe buze si m-am dus în dormitor pentru a ma îmbrăca. Am de gand sa fiu înaintea lui Nicholas la gala.
După alte două ore în care am incercat sa ma nu ma gandesc la ce este mai rau,iata-ma gata sa dau nas in nas cu trecutul meu, o parte din el. Am coborât si l-am vazut pe Christopher cum vorbea la telefon. Stătea cu spatele si costumul pe care îl purta ii venea extrem de bine si partea bună este că e numai al meu. Tocurile mele se auzeau pe parchet iar Christopher s-a întors cu fața la mine. A mai zis cateva cuvinte la telefon si a închis.
- Esti.....superba!
-Dragule, poti sa inchizi gura. Am zâmbit și m-am uitat in ochii lui. Ma iubea si asta era tot ce conta.
-Păcat ca nu vei fi la brațul meu in seara asta. Stiam ca nu ii convine toata situația asta cu toate că el imi tot spunea ca este bine. Stiam ca in aceasta seara voia să oficializeze relația noastră in fata jurnaliștilor si in fata tuturor.
-Saptamana viitoare sunt invitata la Ellen,în emisiune. Iti promit ca voi spune in direct, sa afle toata tara ca noi doi suntem impreuna.
- Nu e vorba de asta Aylin....
- Stiu ca asta te frământă. Nu contează că in seara asta nu ma vei avea la braț, contează că eu te am inima si te iubesc. Si orice s-ar intampla, tot la tine ma voi intoarce.
-Te iubesc Aylin! Stii, te-as sărută dar iti stric machiajul. Am început amândoi sa râdem dar eu, m-am apropiat de el si l-am sărutat scurt, sa nu-i fie dor.
- Plec eu prima sau tu?
-Plecam amândoi de-o data, cu masini diferite. Vom ajunge acolo cam in acelasi timp si ne vom preface ca nici macar nu ne cunoastem.
-Hai s-o facem si pe asta! Am iesit din casa si ne-am îndreptat fiecare spre masina lui. Presimt că se va intampla ceva in seara asta.
-Milan? Nu ti-am dat liber in seara asta? Am întrebat surprinsă.
-Domnul White m-a pus sa va duc eu in aceasta seara. A zis ca are încredere în mine ca totul va ieși bine. Si m-a rugat sa va transmit ca daca se intampla ceva rau, sa veniti direct in fata restaurantului. Acolo va voi astepta eu si va voi duce acasa.
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Ficção AdolescenteEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...