AYLIN
-Iubitule, am venit în vacanță sa ne plimbam, nu sa stam doar in pat. I-am spus in timp ce ma îmbrăcam cu o rochiță vaporoasa de vara. Plus ca maine e Crăciunul.
- Nu începe să faci pe ofticata ca nu numai mie mi-a plăcut sa stau numai in pat si sa facem.....prostii. S-a uitat pervers la mine iar fata mea s-a făcut mai rosie decât o roșie normală.
- Nu e vina mea ca nu te mai saturi. Serios iubitule, ar trebui sa mai facem si altceva.
-Draga si minunata mea iubita, nu e vina mea ca mai tot timpul cat suntem acasa ma tii pe uscat pentru ca esti obosită sau ai de lucru. Profit si eu de vacanță, sa te am mai aproape, foarte aproape.
-Tin sa iti amintesc ca nu sunt eu cea care vine la unu noaptea acasa de la serviciu.
-Vrei sa stricăm momentul asta mirific si sa ne certam? Pentru ca daca asta iti doresti, hai sa ne certam!
-Esti asa un insuportabil uneori! Acum, putem merge sa vad si eu altceva inafara de patru pereți?
-O sa ajung la disperare cu tine! Mi-am dat ochii peste cap si am iesit din camera. Il iubesc enorm dar imi vine câteodată sa ii rup gâtul ca la pui.
- Si, ce ai vrea sa facem?
-Se ne plimbam pe malul apei, de mana, sa fim doar noi doi si marea. M-a sărutat scurt pe buze si am iesit din lift. Christopher se uita in continuu pe pereții hotelului, la tot ce inseamna arhitectura lui. Dar nu va ghici niciodată cine a putut face asa ceva.
-Cine a făcut hotelul asta, e dat naibii. E absolut superb.
-Stil gotic, imbinat cu cel antic la cererea patronului. Marmura venită special din Egipt, tot hotelul este inspirat din Egiptul Antic. Construită si finalizată în 2015, hotelul este cel mai populat dintre toate.
-De unde stii ca e construit în 2015?
-In primul rand, sunt arhitecta si in al doilea rand, eu am proiectat această clădire.
-Acum chiar ma simt ultimul prost de pe pământ. Am început amândoi sa râdem si am iesit din hotel tinandu-ne de mână.
Ne plimbam amândoi pe plaja fără a spune careva vreun cuvânt. Imi plac la nebunie asemenea momente cand doar sufletele noastre vorbesc. As vrea ca toata viata mea sa fie asa linistită dar cand ma gandesc ca peste o săptămână toata magia asta se va rupe si vom reveni la viețile noastre cotidiene, imi vine sa plâng. Pana la Christopher nu am stiut cum e sa muncești dar sa te si distrezi in acelasi timp. Dar nu imi pare rau nici o secunda ca am lasat distracțiile pentru a-mi atinge scopul în viața. Cand ma uit in jurul meu si vad cate am realizat, imi dau seama ca anii in care am stat închisă în casă, studiind si muncind nu au fost in zadar.
-Esti bine iubito? Mi-am pus capul pe pieptul lui si l-am strâns cat am putut eu de tare in brate. Voiam să știe cât de mult il iubesc fără să i-o spun in cuvinte.
-Mă simt...împlinită. Ma gândeam la viata mea. Cum a fost acum șapte ani cand am plecat din Madrid si cum e acum. Nu e ceea ce mi-aș fi imaginat.
-Dar cum ti-ai imaginat ca va fi?
- Ca voi termina facultatea, imi voi deschide un mic birou si voi întâlni si eu pe cineva care sa ma iubească. Nu mi-am imaginat niciodată că voi construi un imperiu, ca voi fi cea mai bună din oras pe acest domeniu, ca voi construi clădiri de succes. Uita-te putin la hotelul în care stăm. Eu am facut asta si datorita acestui proiect sunt ceea ce sunt astăzi.
-Aylin, ai lasat tot ceea ce înseamnă distracțiile adolescentine si ieșirile in oras cu prietenii pentru asta. Ai muncit zile si nopti de-a rândul pentru ceea ce ai acum. Succesul nu vine niciodată peste noapte, nici daca ai fi cel mai bogat om de pe pământ. Pana si el a trebuit să muncească ca sa aiba acest titlu.
-Au fost momente când voiam să las totul si sa ma întorc inapoi acasa. Ajunsesem la disperare la un moment dat.
-Uita-te puțin la ceea ce am eu până acum. Gandeste-te la cate hoteluri dețin, la cate si mai cate. Toate acestea au început de la o afacere cu cafea impreuna cu amicul meu Trevor.
-De la o cafenea a început totul?
-Da. Am decis să deschidem o mica cafenea pentru ca amândoi consumăm extrem de multă si ne-am gandit sa îmbinăm utilul cu plăcutul. După ce am strâns cativa bănuți, Trevor mi-a propus sa ne deschidem si o mica pensiune. Stia foarte bine ca acesta a fost visul meu din totdeauna asa ca am acceptat. El a rămas cu cafeneaua iar eu cu pensiunea si asa usor, usor ne-am extins. El s-a însurat si s-a ocupat mai mult de filiala din Boston, iau eu i-am preluat cafeneaua din New York. Vine ocazional sa vada ce mai face bătrânul lui prieten. Si ti-am spus toate acestea pentru ca amândoi am pornit de la un vis. Am avut un scop si asta ne-a ținut în viața. Si nu ne-am lăsat până nu l-am realizat. La fel si tu, ai avut un vis, un scop mult mai mare decât cel de a fi capul unei mafii.
-Cand mi-am dorit un om care sa ma iubească nu mi-am imaginat niciodată că o va face atât de mult cum o faci tu.
-Aylin, tu ai fost singura femeie care m-a facut sa vad si altceva in afara de sex. M-ai facut sa simt cum e sa iubesti pe cineva, cum sa simt această iubire. Esti adânc înfiptă în inima mea, faci parte din mine si daca nu ai mai fi, as fi mai distrus decât dacă ar da un tren peste mine.
Nu i-am spus nimic ci doar l-am sărutat. Acum stiu ce voia mama sa spuna atunci când mi-a zis ca: ,,când iti vei intalni omul, persoana potrivita, vei stii, vei simti. Încetează să mai cauti bărbatul perfect. Va veni atunci cand nici nu te astepti si iti va da întreaga lume peste cap."
-Iubitule, speri sa nu te superi pe mine dar ti-am lăsat cadoul de Crăciun acasa. Am uitat sa il pun in bagaj.
-Da-l încolo de cadou! Iti pot pune tie o fundita si sa te pui sub brad? Am început să râd si m-am uitat in ochii lui elexteizanti.
-Tu ce mi-ai luat de Crăciun? Voiam sa il sâcâi puțin.
-Te-am adus în Bora-Bora si mai vrei si cadou hoata mica ce esti. A început să mă gadile si am cazut amândoi pe nisip.
- Doar glumeam, încetează! Am spus printre hohotele de ras. S-a oprit si a așteptat să mă liniștesc.
-Aparent, nu esti singura care a uitat cadoul acasa! Mi-a zâmbit ca un copil mic si l-am pupat pe obraz. Il iubeam prea mult ca sa fiu supărată pe el in acest moment.
Hei dragilor! Sper sa va placa si va astept parerile. Scuzati eventualele greseli. Kisses!
Un an nou plin de realizari!❤
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Teen FictionEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...