AYLIN
-Esti sigura ca vrei sa faci asta? Ma intreaba Christopher destul de îngrijorat cand am coborât din mașină.
- Stai calm, abia am sa-l ating.
- Si vrei sa te cred? Aylin, ce faci daca-l omori?
- Chiar crezi ca am sa-mi murdaresc mâinile cu sângele lui? Vreau doar sa-i pun cateva intrebari la care va fi nevoită sa-mi raspunda.
- Nu se va termina bine chestia asta! L-am lăsat să vorbească si am intrat în depozitul unde l-au adus pe Nicholas.
Cand am intrat, Nicholas si-a ridicat privirea din pământ și a ranjit batjocoritor la mine. David stătea la intrare iar Carlos in spatele lui Nicholas. Am luat un scaun si m-am așezat în fața lui.
-Stii, chiar ma asteptam la asta! Nu i-am spus nimic, doar mi-am scos pistolul de la spate si l-am fluturat puțin prin fata lui.
-Deci recunosti ca mi-ai furat cinci miliarde de euro.
- Am spus eu asta? Eu sa fur banii tai? Si a început să râdă. Normal ca eu am fost!
-Cum dracu ai reusit sa intri in biroul meu si sa ai acces la laptop? I-am pus țeava pistolului sub barbie si l-am încărcat.
-Pai a fost floare la ureche. Am amenintat-o pe secretara ta.
-Minti! Nu mi-a spus nimic despre asta!
-Pai i-am amenințat copilul si cred ca asta a facut-o sa taca din gura.
-Nenorocitule! Si l-am lovit cu patul pustii peste obraz. Te legi de copii nevinovati? Ce dracu e cu tine Nicholas? Spune! Țeava pistolului ii era acum la tample.
-Stii cum se spune, scopul scuza mijloacele. A fost doar o victimă colaterala.
-Pentru ce mi-ai furat atatia bani? Încă ii țineam pistolul lipit de tâmplă.
-Aylin, esti asa naivă. Tu ma crezi singurul vinovat de toate dar nu eu sunt cel de care trebuie sa te temi. Castellano stie foarte bine despre ce vorbesc. M-am uitat spre cei doi,Christopher si David, până la urmă nu stiu despre care vorbeste.
-Despre ce naiba vorbesti? O singura minciuna si iti zbor creierii nemernicule!
-Lasa pistolul jos si sa vorbim ca oamenii civilizați!
-Acum esti civilizat? Acum cateva saptamani nu se putea vorbi cu tine decât cu bătaie. Ce repede ne-am domesticit.
-Afirmatia asta m-a facut sa ma simt ca un animal. Mi-ai rănit sentimentele! Deja începuse să mă enervez asa ca i-am apăsat țeava pistolului si mai tare pe tâmplă.
-Ai face bine să vorbești, nu am toata noaptea la dispozitie.
- Bine, bine. Stii, deja începe să imi placa sa fiu interogata de tine. Se vede ca Castellano si-a iesit din mana.
-De unde-l stii tu pe Christopher?
-Ai văzut ca esti deșteaptă? Ti-ai dat seama despre cine vorbesc. Intreab-l pe el de unde ne cunoastem. M-am uitat la Christopher și era pregătit sa-mi dea o explicație. Deja m-am săturat de atatea secrete.
-Incepi sa vorbesti odata Christopher?
-Nicholas a fost unul dintre partenerii mei de afaceri atât aici cat si in Italia.
-Și abia acum te ostenești sa imi spui? Nu e ca si cum am fost împușcat de el acum o săptămână.
-Ti-am zis, esti naivă Aylin. Nu eu sunt dusmanul tau! Bine, sunt si eu dar nu dusmanul tau cel mai mare. Si daca ti-as spune, oricum nu m-ai crede.
CITEȘTI
Lovitura Mortala
Teen FictionEa-tipul de femeie care s-a realizat în carieră mai mult decât visase vreodata. Ceea ce ii lipseste este împlinirea pe plan personal. O femeie dură și rece, cu o personalitate puternică. Oare va găsi liniștea care îi va potoli furtuna? El-tipul de...