Capitolul 9

5.1K 210 0
                                    

AYLIN

Aseară, după ce am vorbit cu Christopher, am decis să mă întorc acasă. Mama si minunatul meu fratior au inteles decizia mea asa ca, uite-ma ajunsă din nou in aglomeratul New York. Ma simt obosită de parca nu as fi dormit de o săptămână dar in mare parte cam asa este. Abia astept sa ma întind in pat si sa dorm. Dar nu înainte de ai face o surpriză lui Christopher. Suntem de două săptămâni impreuna si deja fiinta mea este dependenta de el. Parchez masina in fata clădirii impunătoare si cu un zâmbet imens pe buze intru.

-Buna Paula, Christopher este la el in birou? Paula imi zâmbeșt, și sincer, daca nu ar fi măritată si cu un copil acasa, as fi fost puțin geloasă ca ea își poate petrece tot timpul langa Christopher.

-Este intr-o sedinta dar va fi foarte fericit sa va vada. Bine ca te-ai intors, altfel, toata lumea ar fi demisionat în următoarele zile. Randem amândouă si numai imaginea unui Christopher agitat si nervos,ceea ce lui nu ii sta in fire daca e sa ma iau dupa spusele angajaților lui.

-Pot sa intru la el in birou?

-Normal. Ar trebui sa iasa din ședința. Sta acolo de vreo două ore și se cearta cu partenerii lui.

Il aud cum o strigă pa Paula si incep sa rad cand isi da ochii peste cap. Intru in birou si la fel ca de fiecare data, ordine si curățenie. Ultima dată când am fost in biroul meu, aveam vreo 7 căni de cafea pe masa si o grămadă se hârtii si schițe împrăștiate peste tot. Dar in dezordinea mea, stiu unde este fiecare lucru.

Ma asez pe scaunul lui, și imediat acel parfum specific numai lui, imi invadează simțurile. Usa se deschide si il pot simti cat de tensionat si nervos este.

-Prendiamo qualcosa nei suoi affari!(Sa-mi bag ceva in ea afacere!) Cineva la enervat rau si asta nu este de bine.

-Cand ai devenit asa nervos? Il intreb si se intoarce socat spre mine.

-Iubito? Ce cauti aici? Ma ridic de pe scaun si cu un zâmbet pe față, ma pun in fata lui. Tu...tu nu ar fi trebuit să vii diseară?

- Am zis sa iti fac o mica surpriză. Mi-a fost dor de tine! Mi-am lipit buzele de ale lui si il sărut cu ardoare, cu mâinile după gâtul lui il trag si mai aproape de mine. Îmi răspunde cu aceeași intensitate si pun in acest sărut toata tensiunea si dorul pe care l-am căpătat in aceasta saptamana departe de el.

- Daca asta primesc ori de câte ori iti este dor mine, te voi face ca in fiecare zi sa îți fie dor de mine! Acum, e randul lui sa imi acapareze buzele intr-un sărut. Tandru,linistit in contrast cu furtuna din mine.

-Nici nu știi cât ma bucur ca esti aici. Se uita in ochii mei iar eu îmi las capul in palma lui. As adormi pe loc daca as fi acasa.

-Esti sexy cand vorbesti in italiana. Si il sărut scurt pe buze.

-Pari obosită, iubito! Incearca sa o spuna pe un ton dulce dar ii simt mustrarea din voce. Se așează pe canapea iar eu in bratele lui, punandu-mi capul pe pieptul lui.

-As dormi aici si acum. Dar in momentul asta stau prea bine ca sa ma ridic si sa plec. Îmi frec nasul de pieptul lui si il pot simti cum se abțină sa nu râdă.

- Ce face mama ta? E bine?

-Da. I-am povestit de tine si a zis ca vrea sa il cunoască pe cel care m-a facut asa fericita.

-Sa o cunosc pe mama ta? Nu imi vine sa cred ca e emoționat sa o întâlnească pe mama.

-Esti om in toata firea, Christopher! Conduci un întreg imperiu dar iti este frica sa te întâlnești cu mama?

-Nu neaparat de mama ta imi este frica, ci de tatăl tău! Tac. Asta este tot ce pot sa fac. Ma ridic din brațele lui si ma întorc cu spatele la el. Iubito, am zis ceva gresit? Ma intreaba îngrijorat.

- Nu. Sunt doar foarte obosită. Ar trebui sa plec acasa.

-Odihneste-te. Ajung diseară la opt. Ai grija de tine. Ma sărută si plec. Cat as da sa nu mai fiu asa sensibilă cand vine vorba de tata.

CHRISTOPHER

Doamne, cat ma bucur ca micuța mea e acasa. Stiu ca ceva a suparat-o si anume cand am adus vorba de tatăl ei dar m-am prefăcut că nu observ. Va trebui să lămurim anumite detalii despre noi. Cine stie de cine nu mai vrea sa audă si eu o voi da iar in bara. Telefonul meu suna pentru a enșpe mia oara astăzi si incerc sa imi calmez nervii cat pot.

- Ce dracu mai vrei si tu David? Aproape ca tip la el.

-Mi fratello, ce esti asa....nervos?

- Daca m-ai sunat sa faci mișto de mine sau sa imi spui tot felul de aiureli de ale tale, ai face bine să închizi.

-Prințesa mafiei spaniole a trecut pe la mine saptamana asta.

-Treci peste aspectul ăsta. Stiu deja asta!

- Am uitat ca e iubita ta si cam stii totul despre ea. Dar oare, ea stie cine esti tu defapt?

- Nu stie, pentru ca nu m-a văzut niciodată la fata cand lucram in mafie. Tu te-ai ocupat de toate. Si, treci o data la subiect ca nu am timp.

-I-am mărturisit tot despre Rachel, cum s-a întâmplat totul defapt. Acum, ca stie, trebuie sa il prindem pe Nicholas. Care din întâmplare, e fostul ei iubit. Fata asta, stie sa se întâlnească doar cu mafioți.

-Iti este ciuda dragul meu fratior? Zâmbesc și il aud cum maraie in telefon.

- Daca o dai in bara cu ea, o ajut sa te omoare. Ai grija sa nu afle ca deja cam stii totul despre ea. Tu nu o stii la ce o poate duce mintea si nici nu iti doresc asta.

- De cand imi dai tu mie lecții de dragoste?

- De acum. Vin in weekend pe la tine ca sa imi prezinți minunata ta iubita.

-Te va recunoaște, David!

-Crede-ma, nu e asa de proasta încât să o arate pe moment. Si ma poti prezenta ca pe un prieten. Daca va sti ca sunt fratele tau, isi va da seama de tot ceea ce faci tu.

-Da, bine. Acum chiar am treaba.

Câteodată ma intreb cine e fratele mai mare. De cand a murit Rachel,David nu a mai avut nicio relatie. Doar cate o aventură de o noapte si cam atat. Este un om bun, daca ajungi sa il cunosti.

AYLIN

De cand am ajuns si până acum, adică până pe la ora șapte jumate, am dormit in continuu. În patul meu si cu Kara la picioarele mele. Acum, incerc sa mănânc ceva dar Kara nu ma lasa de loc. Se uita la mine cu ochii aia mici si da din coada ca sa ii dau si ei. Usa de la intrare se aude si nici in 2 secunde, Kara este la usa luandu-l pe Christopher in primire.

-Buna iubito! Ma sărută scurt pe buze si se uita la micul ghemotoc de blană de la picioarele lui.

-Trebuie să o iei in brate daca vrei sa scapi de ea. Am început să râd cand l-am vazut cu Kara in brate. Christopher White se joacă cu catelusii, oare cum ar arăta asta pe prima pagina?

-Parca ai facut tu câinele asta. Iti seamănă perfect!

- Stiu! E deșteaptă, frumoasa, iubitoare, exact ca mine!

- Ce modestă esti tu de fel! O lasa pe Kara jos si ma ia in brate. Mi-a fost dor de brațele lui, de căldură pieptului lui.

-Ia loc si scuze tot deranjul asta. Dar nu am apucat sa fac curat cand am plecat.

- Stai linistită iubito. Eu am venit sa te vad pe tine, nu deranjul tau. I-am zâmbit și l-am sărutat scurt pe buze. Aseaza-te, ma duc sa aduc ceva de băut.

Am plecat spre bucătărie si am scos din frigider whiskey-ul. Am luat două pahare si cand ajung in living raman încremenită. Ce dracu cauta portretele ale acolo? Credeam ca le-am ascuns bine.

-Iubito, cine sunt oamenii ăștia din portrete? Si de ce doi dintre ei, seamănă cu tine?

Acum Aylin, sa te vad cum ai să explici tot trecutul tau!

Scuzati eventualele greseli! Kisses!

Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum