Capitolul 4

8.9K 323 18
                                    

AYLIN

Stătea în fața mea si nu puteam spune nimic. Cred ca ar trebui sa spun ceva până nu ma va crede vreo nebună.

-Buna ziua domnule White! Cu ce te pot ajuta? L-am văzut cum a zâmbit in coltul gurii si s-a așezat pe canapea. Pot sa jur ca are cel mai frumos zâmbet.

-Cred ca imi poti spune Christopher, Aylin. De ce te comporți asa ciudat?

-Pentru ca nu ma asteptam sa apari asa neanuntat.

-Te-am deranjat? Mai devreme aveai companie. Mi-am dat ochii peste cap si m-am uitat la el.

-E doar un prieten. Acum, de ce ai venit?

- Am vrut sa vad ce mai faci si cum te mai simti. Ti-am dat o grămadă de apeluri si la nici unul nu mi-ai raspuns. As vrea sa stiu de ce?

Oare de ce? Poate pentru ca am vrut să imi lipezesc puțin mintea si sa incerc sa nu il mai visez noapte de noapte? Nici nu stie de cate ori am vrut să apas nenorocitul ala de buton verde si sa ii aud vocea. Acea voce blândă cu care vorbește si acum. Dar el nu trebuie să știe asta. Nu trebuie să știe ce efect are el asupra mea.

- Nu cunosteam numarul. Da bravo Aylin! O scuza mai bună nici ca se putea.

-E asa de greu sa recunosti ca nu ma poti uita? Dacă până acum aveam privirea in pamant, la auzul acestei întrebări m-am uitat in ochii lui si am vazut ceva. Ceva care imi pune si mie o întrebare. Oare el m-a putut uita?

-Dar tu,m-ai potut uita? S-a uitat blând la mine si deja găsisem raspunsul. S-a ridicat de pe canapea si a venit spre mine. Inima imi bătea mai tare ca niciodată.

-Niciodata nu am putut uita acești ochi minunați.

Nu am mai apucat să spun ceva ca m-am si trezit cu buzele lui peste ale mele. In acel moment fluturașii din stomacul meu s-au activat cu toții si cred ca începuseră să danseze. Cred ca amândoi am visat la acest sărut de cand ne-am văzut prima dată. Si m-am lasat dusă de val. Nici nu stiu cand am ajuns cu fundul pe birou si cred ca nu s-ar fi terminat aici daca cineva nu ar fi bătut la ușă. Ne-am desprins amândoi cu greu din sărut si s-a îndepărtat puțin de mine.

- Intra! Am strigat si unul dintre angajații mei a intrat cu un teanc de hârtii.

-Imi pare rau ca va întrerup domnișoară Cooper dar ati zis sa va aduc din proiectele de anul trecut.

-Multumesc KJ. A lăsat dosarele pe masa si a iesit in liniste din biroul meu.

Pentru câteva momente am rămas în liniște. Sper din tot sufletul ca nu s-a terminat aici mică noastra aventura.

- Vreau sa ne dam o sansa Aylin. Vreau o sansa ca sa te fac fericită. Tot ce am putut să fac in momentul ala a fost sa zâmbesc. Cine nu si-ar dori ca marele Christopher White sa iti spuna sa fii intr-o relatie cu el?

- Eu zic sa incercam. De această dată m-am apropiat eu de el si mi-am pus brațele in jurul gâtului sau iar el m-a prins de mijloc si m-a tras mai aproape.

-Atunci, în seara asta la ora șapte sa fii gata. Te voi lua eu de acasa si vom lua cine impreuna,iubire! Si-a lipit din nou buzele de ale mele si in momentul ala am simțit că sunt fericita din toate punctele de vedere.

CHRISTOPHER

Doamne,nu imi vine sa cred ca am facut-o! Tocmai am sarutat-o si credeti-ma ca a fost cel mai minunat lucru din cate mi s-au intamplat. Reputația mea de burlac se va ruina foarte curând. Nici nu vreau sa stiu cate prostii vor scrie ziarele, pe cate canale de știri imi va apărea fata alaturi de marea stire: ,,Christopher White, marele burlac al New York-ului, si-a gasit sufletul pereche". Presa imi va urmări fiecare mișcare, atât mie cat si a lui Aylin.

Întâlnești sute de persoane si nici una din ele nu inseamna cu adevarat ceva pentru tine.Apoi întâlnești o singură persoană, întâmplător, si viata ta e schimbată pentru totdeauna. Ca o Lovitură Mortală.

-Da, David! Telefonul ma scoate din gândurile mele și as fi vrut sa mai stau putin acolo, sa imi imaginez si mai multe lucruri.

-Frate,unde ai dispărut asa? Tata te cauta si este extrem de furios!

-Spune-i ca ajung in zece minute. Am avut ceva de rezolvat.

David,este fratele meu mai mic si in acelasi timp preferatul tatălui meu. Tata, un om pe care nu l-am avut niciodată aproape. Relația mea cu el sta agățată de un fir de ață si oricand se poate rupe. Eu nu stiu cum e sa ai un tata care sa te susțină si sa fie langa tine ori de câte ori ai nevoie. Tot ce am realizat până acum, a fost munca mea. După ce am terminat facultatea in Italia, am plecat de acasa, am vrut să încep o viata noua. Stiam ca tata nu va fi de acord,nu voiam să trăiesc din banii lui, nu voiam să fac parte din lumea lui. O lume care din pacate fac parte, pentru ca sunt fiul lui, moștenitorul unui imperiu de care nici macar nu vreau sa aud. Mi-aș fi dorit să imi aleg eu familia, sa ii fi zis lui Dumnezeu, nu ma trimite in familia aia de mafioți. Nu vreau sa fac si eu parte din Mafia Italiană.

-Spune-mi, ce cauti aici tata? Am intrat nonșalant in birou știind că arde ca o flacără vie de nervi.

-De ce nu imi răspunzi la mesaje? La apeluri?

-Pentru ca nu vreau sa iti mai aud motivele. Nu mai vreau sa fac parte din lumea ta tata! Din cate vezi, aici e lumea mea! Lumea,pe care mi-am construit-o singur, fără ajutorul tau. Si daca ai venit pana aici ca sa imi zici din nou sa ma întorc, iti voi spune cu parere de rau ca ai batut drumul degeaba.

-Acea femeie te-a schimbat complet! Ti-a luat mintile!

- Cum? Ce femeie tata? Stiam foarte bine despre cine vorbeste doar ca nu voiam să cred ca deja a aflat despre ea. Stiu de ce este in stare tata si imi este frica.

-Acea femeie pe care ai salvat-o. Crezi ca daca tu esti aici si eu in Italia, nu pot afla lucruri despre tine? Pana la urma esti un Castellano, Christopher,cu toate că ai numele mamei tale.

-Este vreo problema daca sunt impreuna cu cineva? Din cate imi amintesc am 27 de ani și nu trebuie sa iti mai dau tie raportul.

-Bine fiule,fa ce vrei! Dar sa nu iti ca te-am atenționat. Viata asta de, ce faci tu aici....

-Cel mai tânăr antreprenor, cu o avere estimată la 35 de miliarde de dolari. Vrei sa iti mai zic?

-Ai fi putut castiga mult mai mult fara sa te chinui atât.

-Te rog sa iesi! Altfel,voi chema paza!

A iesit râzând din birou si am trântit tot ce aveam pe masa. Câteodată,în momentele mele de singuratate, imi spun ca poate trebuia sa il ascult pe tata dar pe urma ma uit la tot ce am in jurul meu,la to ce am construit si un sentiment de mulțumire ma cuprinde. Incerc sa ma liniștesc si imi aduc aminte ca peste câteva ore am o întâlnire cu femeia care mi-a bântuit zilele si nopțile de cand am cunoscut-o!

Scuzati eventualele greseli. Kisses!




Lovitura MortalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum